"טרזן" חוזר אל הג'ונגל

קולנוע
במאי סדרת הסרטים המצליחה של "הארי פוטר", דיוויד יטס דיווח כי החל לעבוד על רימייק (חידוש) לסרט "טרזן" בהתבסס על ספרו של אדגר רייס בורוז העונה לאותו השם.

"טרזן" חוזר אל הג'ונגל
"טרזן" חוזר אל הג'ונגל

דיוויד יטס ידוע כבמאי סדרת הסרטים הפופולרית "הארי פוטר" המבוססת על שבעת הספרים שנכתבו ע"י הסופרת הבריטית המצליחה ג'יי קיי רולינג אשר זכתה בפרסים רבים ונחשבת לאחת הסופרות המצליחות בעולם. סדרת הסרטים של "הארי פוטר" הצליחה לגרוף עד כה 7.7 ביליון דולרים, סכום נאה לכל הדעות.

אולפני האחים וורנר שעבדו במשך כמה שנים על תסריט הסרט "טרזן" החליטו להפקיד בידיו של דיוויד יטס את תפקיד הבמאי, שלאחרונה חזר מחופשה בת שנתיים שלקח מתחום הבימוי. דיוויד יטס יביים את הרימייק לסרט "טרזן" משנת 1991 המתבסס על ספרו של אדגר רייס בורוז. על הפקת סרט אחראים אולפני הסרטים "ג'רי ויינטראוב" בעוד שאולפני האחים וורנר אחראים על הפצתו ברחבי העולם.

השחקן השוודי אלכסנדר סקארסגארד המוכר בעיקר בשל תפקידו בסדרת הטלוויזיה הפופולרית והמצליחה "דם אמיתי" שאגב חוזרת עם עונה שישית וחדשה בחודש יוני הקרוב, לוהק לתפקיד הראשי בסרט. כמו כן, אלכסנדר מוכר גם מהסרטים "מלנכוליה", "כלבי הקש" - הזכור היטב מסצינת האונס בסרט, שבנוסף גם כיכב בתפקיד לא קטן בסרט המדע בדיוני "באטלשיפ" אשר נחל לכישלון ואף ספג ביקורות שליליות בקרב המבקרים הגדולים של התעשייה.

השבוע דווח על ליהוקה של שחקנית הקולנוע האמריקאית ג'סיקה צ'סטיין אשר תגלם את דמותה של ג'יין לצידו של השחקן אלכסנדר סקארסגארד שיגלם את טרזן. לאחרונה ג'סיקה צ'סטיין זכתה בפרס גלובוס הזהב לשחקנית הטובה ביותר על תפקידה כסוכנת CIA אשר לקחה חלק בחיסולו של אוסאמה בן לאדן בסרט הדרמה "כוננות עם שחר". כמו כן, ג'סיקה גם מככבת בסרט האימה החדש "מאמה" אשר צפוי לצאת לבתי הקולנוע בארץ בתאריך יום חמישי, 04 באפריל 2013.

לצידם של אלכסנדר סקארסגארד וג'סיקה צ'סטיין יככב גם שחקן הקולנוע ההוליוודי הוותיק סמואל ל. ג'קסון. בהתבסס על הדיווח, הרימייק לסרט "טרזן" צפוי לצאת לבתי הקולנוע ב-2014.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על "טרזן" חוזר אל הג'ונגל
סרטים בקולנוע