ליאם ניסן: "מחפש מיליון דרכים למות במערב"

קולנוע
מדיווחים חדשים עולה כי כוכב הסרט "חטופה 2", ליאם ניסן במגעים מתקדמים להצטרף לסרטו החדש של סת' מקפרלן שאגב גם מככב בו.

ליאם ניסן: "מחפש מיליון דרכים למות במערב"
ליאם ניסן: "מחפש מיליון דרכים למות במערב"

לאחר שכיכב בסרטים "עלייתו של האביר האפל", "זעם הטיטאנים" ובסרט הפעולה "חטופה 2", ליאם ניסן נמצא במגעים מתקדמים והפעם לסרט קומדיה חדש של הבמאי סת' מקפרלן אשר ביים את סרט הקומדיה המצליח "טד", שזכה לשבחים רבים וגרף 543 מיליון דולר ברחבי העולם. לאחר הצלחתו של הסרט הוחלט ליצור את סרט המשך "טד 2" שנכון לעכשיו צפוי לצאת ב-2014.

האתר ה"הוליווד ריפורטר" דיווח כי כוכב סרטי הפעולה המבוקש, ליאם ניסן עלול להצטרף לסרט הקומדיה "מיליון דרכים למות במערב" בבימויו של סת' מקפרלן אשר החל לכתוב את תסריט הסרט בשיתוף עם צמד התסריטאים וולסלי ווילד ואלק סולקין שלקחו חלק בתסריט של סדרת הטלוויזיה המצליחה "איש משפחה".

הסרט "מיליון דרכים למות במערב" יבויים ויופק ע"י סת' מקפרלן, סקוט סטאבר ("לדפוק התמחות") וג'ייסון קלארק ("אקט של גבורה"), וצילומיו יחלו בחודש מאי הקרוב.

הסרט "מיליון דרכים למות במערב" עוקב אחר איכר פחדן (סת' מקפרלן) אשר משתפן בקרב יריות, דבר הגורם לאישתו (אמנדה סייפריד) לעזוב אותו לטובת גבר אחר. לאור המצב, האיכר מחליט לצאת למסע שיבחן את אומץ ליבו לצידה של אישה מסתורית (שרליז ת'רון) המחליטה לעזור לו. אך העניינים מתחילים להסתבך כאשר בעלה (ליאם ניסן) מגלה שהיא ברחה ממנו.

ליאם ניסן יככב לצידם של סת' מקפרלן, שרליז ת'רון ואמנדה סייפריד. טרם ידוע מועד הפצת הסרט לבתי הקולנוע, אך כשיהיה כזה, אנחנו נדאג לעדכן אתכם.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על ליאם ניסן: "מחפש מיליון דרכים למות במערב"
סרטים בקולנוע