צייד הענקים כבש את המקום הראשון

קולנוע
סרט הפנטזיה "ג'ק צייד הענקים" המבוסס על ספרו של ג'ורג' קרוקשנק גרף 28 מיליון דולר וכבש את המקום הראשון בסוף השבוע הראשון להקרנתו בבתי הקולנוע (ארה"ב).

צייד הענקים כבש את המקום הראשון
צייד הענקים כבש את המקום הראשון

יוצר סדרת סרטי ה"אקס-מן", בריאן סינגר מחדש את סיפור האגדות "ג'ק והאפונים" בסרטו החדש "ג'ק צייד הענקים" בכיכובו של ניקולס הולט המגלם את ג'ק, איכר צעיר הפותח בטעות את שער עולמם של הענקיים ששלטו בעבר על אדמת כדור הארץ. כשג'ק מבין שלא נותרה ברירה, הוא נאלץ להילחם בענקיים כדי להשיב את הנסיכה שנסחפה לעולמם.

עם רווחים של 9 וחצי מיליון דולר למקום השני הגיע סרט הקומדיה "חשבון משותף" אשר עוקב אחר סנדי פטרסון (ג'ייסון בייטמן) שכרטיס האשראי שלו נגנב ע"י דיאנה (מליסה מק'קרטי) אשר עושה בו ככל העולה על רוחה. כאשר סנדי מגלה שחשבון הבנק התרוקן מכספו, הוא יוצא לעצור את דיאנה, אך מהר מאוד מגלה שהדבר לא פשוט.

למקום השלישי עם 9 מיליון דולר הגיע סרטם של ג'ון לוקאס וסקוט מור "+21" קומדיית נעורים אשר עוקבת אחר ג'ף צ'אנג סטודנט לרפואה שתמיד עושה את המצופה ממנו. כאשר שני חבריו מילר וקייסי מציעים לחגוג את יום הולדתו ה-21, הוא מחליט לצאת ולהנות מבירה משובחת, אך מה שמתחיל בתור בילוי קצר הופך לערב של פורענות חסרת גבולות.

למקום הרביעי עם 8 מיליון דולר הגיע סרט האימה "גירוש השדים האחרון חלק 2" העוקב אחר נל סוויצר שעד לפני שלושה חודשים עברה גירוש שדים. לאחר התאוששות הארוכה היא מחליטה לפצוח בחיים חדשים. אך עם הזמן היא מגלה שעברה ממשיך לרדוף אותה והשד שאחז בה, חוזר שוב אלא שהפעם הוא מתכוון להרוס את חייה לתמיד.

למקום החמישי והמכובד עם 7 מיליון דולר הגיע סרט הפעולה "מלשין" המבוסס על מקרים אמיתיים. הסרט בכיכובו של דוויין ג'ונסון (דה רוק) המגלם את דמותו של ג'ון מתיוס שבנו הצעיר הוכנס לכלא לאחר שהופלל ע"י חברי כנופיית סמים אכזרית. כדי להוכיח את חפותו של בנו, ג'ון נאלץ לשתף פעולה עםה-FBI במסווה של סוחר סמים על מנת לכלוא את חבר כנופיית הסמים שהכניס את בנו התמים לכלא.

טבלת שוברי הקופות:

1. "ג'ק צייד הענקים", 28 מיליון דולר.
2. "חשבון משותף", 9 וחצי מיליון דולר.
3. "+21", 9 מיליון דולר.
4. "גירוש השדים האחרון חלק 2", 8 מיליון דולר.
5. "מלשין", 7 מיליון דולר.
6. "הבריחה מכדור הארץ", 6 מיליון דולר.
7. "מקום מבטחים", 6 מיליון דולר.
8. "אופטימיות היא שם המשחק", 6 מיליון דולר.
9. "מת לחיות ביום טוב", 4 וחצי מיליון דולר.
10. "שמיים אפלים", 3 וחצי מיליון דולר.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על צייד הענקים כבש את המקום הראשון
סרטים בקולנוע