מי יככב לצידם של האקס-מן?

קולנוע
בריאן סינגר ממשיך לאסוף כוכבים חדשים לסרטו המדע בדיוני "אקס-מן: ימים של עבר עתידי", לאחרונה הוא אישר את השתתפותה של ג'ניפר לורנס, וכעת ליהק שחקן נוסף.

מי יככב לצידם של האקס-מן?
מי יככב לצידם של האקס-מן?

לאחרונה פיטר דינקלייג' כוכב סדרת הטלוויזיה המצליחה "משחקי הכס" לוהק לסרטו של בריאן סינגר "אקס-מן: ימים של עבר עתידי", כעת בריאן סינגר ליהק את שחקן הקולנוע הצרפתי עומאר סיי אשר מוכר מסרט הקומדיה הצרפתי "מחוברים לחיים" שזיכה אותו בפרס סזאר לשחקן הטוב ביותר ב-2012.

מלבד הסרט "מחוברים לחיים" עומאר סיי נטל חלק גם בסרטים "ימים יפים", "מיקמק" ובסרט האנימציה "ארתור: נקמתו של מלתזר" שבו דיבב את קולו של סנואו.

כפי שעשה עם פיטר דינקלייג', בריאן סינגר עדיין לא חשף את תפקידו של עומאר סיי, אך יש הסבורים כי יגלם את דמותו של בישופ - מוטאנט אשר חי בעתיד הרחוק שבו הרובוטים שולטים בעולם. ע"פ ספר הקומיקס בישופ נוסע אחורה בזמן ומצטרף לחברי האקס-מן כדי למנוע את השמדתם של המוטאנטים בעתיד.

עומאר סיי יככב לצידם של יו ג'קמן (וולברין), ג'ניפר לורנס (מיסטיק), מייקל פאסבנדר (מגנטו הצעיר), ג'יימס מקאבוי (צ'ארלס אקסבייר הצעיר), ניקולס הולט (חייה), אלן פייג' (חתולת הצללים), אנה פאקווין (רוג), פיטר דינקלייג' (ככל הנראה יגלם את פאק), איאן מק'קלן (מגנטו המבוגר), פטריק סטיוארט (צ'ארלס אקסבייר המבוגר) ולוקאס טיל (אלכס סאמרס).

הסרט "אקס-מן: ימים של עבר עתיד" בבימויו של בריאן סינגר מתסריטו של מתיו ווהן שבחלקו מתבסס על ספרי הקומיקס של האקס-מן. טרם ידוע תאריך הפצת הסרטים לאקרנים בארץ, אך כשיהיה כזה, אנחנו נדאג לעדכן אתכם.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על מי יככב לצידם של האקס-מן?
סרטים בקולנוע