"אופטימיות היא שם המשחק" זכה בפרסי טקס האינדי

קולנוע
הסרט "אופטימיות היא שם המשחק" זכה ב-4 פרסים בטקס פרסי האינדפנדנט ספיריט שהתקיים יום לפני טקס פרסי האוסקר.

"אופטימיות היא שם המשחק" זכה בפרסי טקס האינדי
"אופטימיות היא שם המשחק" זכה בפרסי טקס האינדי

סרט הדרמה "אופטימיות היא שם המשחק" גרף 4 פרסים שונים בטקס פרסי האינדפנדנט ספיריט שהתקיים בסנטה מוניקה. ארבעת הפרסים הם: לסרט הטוב ביותר, לתסריט הטוב ביותר, לבימוי הטוב ביותר ולשחקנית הראשית הטובה ביותר הלא היא ג'ניפר לורנס אשר גילמה את דמותה של טיפאני - נערה עם בעיות נפשיות המתאהבת בפאט (בראדלי קופר) שרק השתחרר ממוסד לחולי נפש.

בין היתר הסרט "כמה טוב להיות פרח קיר" זכה בפרס סרט הביכורים הטוב ביותר, בפרס השחקן הראשי הטוב ביותר זכה השחקן האמריקאי ג'ון הוקס שכיכב בסרט "מפגשים" לצידה של הלן האנט שזכתה גם היא בפרס שחקנית המשנה הטובה ביותר. גם כוכב הקולנוע מתיו מקונוהיי לא נשאר פראייר וזכה גם הוא פרס שחקן המשנה הטוב ביותר על תפקידו בסרט הקומדיה "מג'יק מייק".

בפרס סרט הביכורים הטוב ביותר זכה סרטו של סטפן צ'בוסקי "כמה טוב להיות פרח קיר", בפרס ג'ון קסאווטס (פרס לסרט בתקציב של פחות מ חצי מיליון דולר) זכה הסרט "אמצע שום מקום". ג'ון הוקס שגילם את מארק אובריאן המשותק מכף רגל ועד ראש, זכה בפרס השחקן הראשי הטוב ביותר.

מת'יו מקונוהיי אשר כיכב כחשפן בסרט מג'יק מייק זכה בפרס שחקן המשנה הטוב ביותר, ואילו בפרס השחקנית המשנה הטובה ביותר זכתה הלן האנט שכיכבה לצידו של ג'ון הוקס בסרט הדרמה "מפגשים". הסרט "על אחריותכם בלבד" זיכה את דרק קונולי בפרס התסריט הראשון הטוב ביותר. בפרס הסרט הזר הטוב ביותר זכה סרט הדרמה "אהבה" העוקב אחר זוג קשישים המגיעים למשבר הזקנה.

בפרס הסרט הדוקומנטרי הטוב ביותר זכה הסרט "מלחמה בלתי נראית" המספר את סיפורן של הנשים המאריקאיות ששירתו בעבר בצבא האמריקאי והותקפו מינית ע"י החיילים ששירתו לצידם. סרט הדרמה "חיות הדרום הפראי" זיכה את בן זייטלין בפרס הצילום הטוב ביותר.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על "אופטימיות היא שם המשחק" זכה בפרסי טקס האינדי
סרטים בקולנוע