כריסטיאן בייל בסרט חדש

קולנוע
כריסטיאן בייל, כוכב טרילוגיית האביר האפל ("באטמן מתחיל", "האביר האפל", "עלייתו של האביר האפל") מאת כריסטופר נולאן, מנהל מגעים לככב בסרט "אוורסט" - דרמת הרפתקאות המבוססת על אירועים אמיתיים ומספרת את סיפורה של משלחת הרים שנשלחה ב-1996 כדי להגיע לפסגת הר האוורסט, אך במהלך המסע נהרגים שמונה מאנשי המשלחת.

כריסטיאן בייל בסרט חדש
כריסטיאן בייל בסרט חדש

במסגרת הצילומים כריסטיאן בייל ייאלץ "לבלות" שלושה חודשים בתנאי מזג הרריים. הסרט "אוורסט" מצולם ומופק בבימויו של הבמאי האיסלנדי בלתאזר קורמאקור. בריאיון לפורטל "קולידאר" הוא אמר כי הצילומים ייעשו בתנאי מזג הררים בניסיון להשוות תנאי מזג מציאותיים לסרט ולעלילה תוך צמצום השימוש באפקטים מיוחדים.

הסרט אינו מבוסס על ספרו של ג'ון קרקאוור "באוויר" וכלל אינו קשור לסרט אחר באותו השם שביים דאג ליימן, זהו סרט ביוגרפי אודות האלפיניסט ג'ורג' מאלורי, בתפקיד ראשי שאותו גילם שחקן אחר מטרילוגיית "האביר האפל", טום הארדי.

כאמור, הסרט מתבסס על סיפורה של משלחת שבראשה עמדו רוב הול וסקוט פישר ויחד עם עוד שישה חברי צוות. המשלחת הפכה לסיפור אסון באוורסט, כאשר 8 מטפסים נהרגו ביום אחד עקב סופה בלתי צפויה שאירעה בניסיון העפלה לפסגה, ביניהם שני המדריכים, רוב הול וסקוט פישר, שנחשבו לטובים ביותר בעולם.

כריסטיאן בייל יופיע השנה בשלל סרטים, ביניהם הסרט "מחוץ לכבשן" בבימויו של סקוט קופר ובו הוא מגלם דמות בשם ראסל בייז, כשלצדו משחקים גם זואי סלאנדה והשחקן וודי הארלסון. כמו כן, בייל יופיע בשני סרטים של טרנס מאליק: "מחוץ לחוק" ו"אביר הגביעים", והסרט "התצלום האחרון" מאת זאק סניידר.

טרם ידוע על תאריכי שחרור מדוייקים לסרט "אוורסט" ולשאר הסרטים שבהן נוטל בייל חלק כשחקן, אך כשישוחררו פרטים נוספים, אנחנו נדאג לעדכן אתכם.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על כריסטיאן בייל בסרט חדש
סרטים בקולנוע