כרזות חדשות: מ"מהיר ועצבני" ועד ל"מוצא האחרון"

קולנוע
כרזות חדשות: מ"מהיר ועצבני" ועד ל"מוצא האחרון"
כרזות חדשות: מ"מהיר ועצבני" ועד ל"מוצא האחרון"
"מהיר ועצבני 6"

"מהיר ועצבני 6" הינו הסרט השישי בסדרת הסרטים המצליחה "מהיר ועצבני" אשר עוקב אחר דומיניק (וין דיזל) ושאר צוותו המסתבכים עם החוק בפעם נוספת כשהם מוציאים לפועל שוד נוסף ברחובות אירופה כשאחריהם ממשיך לרדוף הסוכן הפדרלי לוק (דוויין ג'ונסון - דה רוק).



"מהיר ועצבני 6" טריילר:



"המוצא האחרון"

רוברט רדפורד הוא אקטיבסט רדיקלי אנטי-מלחמתי לשעבר שביצע פיגועים בארה"ב במלחמת וייטנאם ולאחר מכן הוא ירד למחתרת. הוא מנהל חיים שקטים בפרוורים עד שעיתונאי צעיר (שיה לה באף) מגלה את סודו.



"המוצא האחרון" טריילר בתרגום לעברית:



"שמיים אפלים"

"שמיים אפלים" הינו מותחן פסיכולוגי המגולל את סיפורם של זוג הורים החיים באזור הפרברים, חייהם הופכים לסיוט לאחר שנוכחות זרה ומפחידה נכנסת אל ביתם בכל לילה כדי לטרוף את ילדיהם. כשהחברים והשכנים לא מאמינים להם, הזוג נאלץ לקחת את העניינים לידיים שלהם כדי להציל את משפחתם.



"שמיים אפלים" טריילר:



"מטורף"

אלייז'ה ווד מככב בדמותו של אדם מעורער בנפשו שעם הזמן בגרותו הופכת אותו לאדם בודד. זמן קצר לאחר מות אמו, פרנק יוצא למסע הרג שבדרכו הוא פוגש אישה בשם אנה (נורה ארנזדר), ציירת שרק החלה את דרכה. בין השניים מתפתחת מערכת יחסים אשר גורמת לפרנק לחשוב אם שווה להמשיך את מסע ההרג או שעדיף להמשיך את חיי האהבה עם אנה.



"מטורף" טריילר:



"ג'ק צייד הענקים"

הסרט מספר על מלחמה עתיקה המוצתת מחדש לאחר שאיכר צעיר פותח בטעות שער בין העולם שלנו לעולמם של הענקים. כאשר יש להם גישה לפני הארץ לראשונה מזה שנים הענקים רוצים להחזיר לעצמם את לאדמה שעליה הם שלטו בעבר. ג'ק מוכרח להצטרף לקרב של חיו כדי לעצור אותם. הוא נלחם עבור הממלכה, האנשים ואהבתו לנסיכה שנסחפה לתוך עולמם של הענקים.



"ג'ק צייד הענקים" טריילר בתרגום לעברית:



"מטרה: הבית הלבן"

הסרט עוקב אחר סוכן חשאי לשעבר אשר נקרא לחבור לאנשי ה-FBI לאחר שטרוריסטים מסוכנים השתלטו על הבית הלבן ולכדו את הנשיא. מייק שרק הסתננן לבית הלבן, חובר לקבוצת המאבטחים שהסתתרו בבית במטרה להציל את הנשיא ולמנוע את תוכניתם של הטרוריסטים שבכוונתם להשמיד את המדינה כולה.



"מטרה: הבית הלבן" טריילר:

סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על כרזות חדשות: מ"מהיר ועצבני" ועד ל"מוצא האחרון"
סרטים בקולנוע