פיטר דינקלייג' יככב ב"אקס-מן: ימים של עבר עתיד"

קולנוע
עכשיו זה רישמי: בריאן סינגר אישר את ליהוקו של פיטר דינקלייג' לסרטו החדש "אקס-מן: ימים של עבר עתיד", כרגע עדיין לא ידוע מה תפקידו בסרט, אך נאמר כי הוא יהיה הכוכב הראשי של בסרט.

פיטר דינקלייג' יככב ב"אקס-מן: ימים של עבר עתיד"
פיטר דינקלייג' יככב ב"אקס-מן: ימים של עבר עתיד"

בריאן סינגר צייצץ בחשבון הטוויטר שלו "אני רוצה לברך באופן רשמי את פיטר דינקלייג' שהגיע אלינו מסדרת הטלוויזיה "משחקי הכס" אל "אקס-מן: ימים של עבר עתיד".

פיטר דינקלייג' אשר זכה ב-2012 בפרס גלובוס הזהב כשחקן המשנה הטוב ביותר על תפקידו כטיריון לאניסטר מסדרת הטלוויזיה המצליחה "משחקי הכס" המבוססת על ספריו של ג'ורג' ר. ר. מרטין, כעת מצטרף לסרט ההמשך של ה"אקס-מן" של בריאן סינגר שעד כה לא חשף פרטים על תפקידו של פיטר בסרט, אך רבים סבורים כי הוא יגלם את דמותו של "פאק" שהופיעה לראשונה בספר הקומיקס "אלפא פלייט".

כזכור, סרט ההמשך יעקוב אחר חברי האקס-מן המקבלים מסר מהעתיד הרחוק שבו המוטנטים נשלחים למחנות ריכוז כדי להיפטר מהם אחת ולתמיד, לאחר המסר שקיבלו, קבוצת האקס-מן נאלצים לבנות מכונת זמן שבה הם יוכלו לחזור לעבר הרחוק על מנת למנוע את הרג הסנטור ובכך הם יצילו את עתידם של המוטנטים השונים.

לצידו של פיטר דינקלייג' יככבו ג'ניפר לורנס (מיסטיק), ג'יימס מקאבוי (צ'ארלס אקסבייר), מייקל פאסבנדר (מגנטו), ניקולס הולט (חיה), פטריק סטיוארט (צ'ארלס אקסבייר המבוגר), איאן מק'קלן (מגנטו המבוגר), יו ג'קמן (וולברין), אנה פאקווין (רוג) ואלן פייג' (קיטי פרייד). הסרט ייצא לבתי הקולנוע ב2014.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על פיטר דינקלייג' יככב ב"אקס-מן: ימים של עבר עתיד"
סרטים בקולנוע