היילי אטוול תככב ב"קפטן אמריקה: חייל החורף"

קולנוע
לפני כמה חודשים דווח כי השחקנית היילי אטוול לא תככב בסרט ההמשך של "קפטן אמריקה", אך מדיווחים חדשים עולה כי בריאן סינגר החליט שהיא תופיע בתפקיד אורח בסרט ההמשך "קפטן אמריקה: חייל החורף".

היילי אטוול תככב ב"קפטן אמריקה: חייל החורף"
היילי אטוול תככב ב"קפטן אמריקה: חייל החורף"

בסרט הראשון "קפטן אמריקה: גיבור העל הראשון" היילי כיכבה בדמותה של פגי קרטר שהייתה קצינה שפיקחה על פרוייקט סודי לצידו של הקולונל צ'סטר פיליפס (טומי לי ג'ונס) שהיה אחראי על גיוסו של סטיב רוג'רס (כריס אוונס) ביצירת גיבור העל "קפטן אמריקה".

כעת נאמר כי היילי אטוול תככב בתפקיד אורח בקטע הפלאשבק שבו סטיב רוג'רס (כריס אוונס) דיבר עם פגי לפני שהתרסק עם המטוס. סטנלי טוצ'י שכיכב בסרט בדמותו של ד"ר אברהם ארסקין (שיצר את נוסחתו של "קפטן אמריקה") אימת את ליהוקה של היילי כשהוא נשאל אם גם הוא יחזור לככב בסרט.

"לא, למרבה הצער הם לא דיברו איתי על השתתפותי בסרט ההמשך", סיפר סטנלי "אני יודע שהיילי תופיע בסצנת פלאשבק קצרה, אבל חבל מאוד שהאחראים אינם רוצים שאחזור להופיע בסרט".

הסרט "קפטן אמריקה: חייל החורף" ימשיך מהקטע שבו ניק פיורי סיפר לסטיב כי היה בתרדמת במשך 70 שנה, אלא שהפעם הוא יאלץ להתמודד בעולם המודרני שבו הוא יצטרך להילחם נגד אויביה של ארה"ב.

כאמור, "קפטן אמריקה: חייל החורף" יופק ע"י מארוול סטודינו ויבויים ע"י אנטוני רוסו וג'ו רוסו. בסרט יככבו כריס אוונס, אמילי ואן קאמפ, קובי סמלדרס, סמואל ל. ג'קסון, סקרלט ג'והנסון, טובי ג'ונס, אנתוני מקי ופרנק גרילו. הסרט ייצא לבתי הקולנוע בארצנו בתאריך יום חמישי, 03 באפריל 2014.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על היילי אטוול תככב ב"קפטן אמריקה: חייל החורף"
סרטים בקולנוע