סנדרה בולוק תדובב ב"גנוב על המיניונים"

קולנוע
אולפני יוניברסל ליהקו את סנדרה בולוק כקולה של אחת מהדמויות הראשיות בסרט "גנוב על המיניונים" שהוא המשך לסרט האנימציה "גנוב על הירח" משנת 2010.

סנדרה בולוק תדובב ב"גנוב על המיניונים"
סנדרה בולוק תדובב ב"גנוב על המיניונים"

"גנוב על המיניונים" הוא הספין אוף החדש של אולפני יוניברסל בשיתוף עם אילומיניישן אנטרטיינמנט שביימו את הסרט "גנוב על הירח" שאגב נחשב לסרט האנימציה השלישי שעבר את רף ההכנסות וגרף מעל חצי מיליארד דולר.

סנדרה בולוק שאגב מככבת בסרט הקומדיה החדש "עצבניות אש" שצפוי לצאת לבתי הקולנוע בחודש יוני הקרוב, תדובב דמות חדשה בשם סקרלט אוברקיל שבכוונתה לשלוט בעולם בעזרתם של המיניונים, עוזריו הנאמנים של גרו.

עלילת הסרט עוקבת אחר גרו (בדיבובו של סטיב קארל) אשר פרש מחיי הרשע כדי לגדל את שלושת בנותיו (מארגו, אדית' ואגנס), אלא שהפעם שוב גרו נאלץ לצאת להרפתקה חדשה עם משרתיו המיניונים כדי לעצור את תוכניתה של סקרלט אוברקיל המאיימת להשתלט על העולם.

הסרט הופק בשיתוף פעולה של סרטי יוניברסל ואולפני אילומיניישן אנטרטיינמנט שנוסד ע"י כריס מלדנרי. הסרט בויים ע"י פייר קופין וכריס רנאוד ("הלורקס") ונכתב מתסריטם של קאן דוריו וצ'ינקו פול.

לצידה של סנדרה בולוק ידובבו אל פאצ'ינו, סטיב קארל, מוייזס אריאס, מירנדה קוסגרוב וג'ייסון סיגל. הסרט ייצא לבתי הקולנוע השונים בארצנו בתאריך יום חמישי, 04 ביולי 2013.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על סנדרה בולוק תדובב ב"גנוב על המיניונים"
סרטים בקולנוע