צפו: "מהיר ועצבני 6" הטריילר המלא

קולנוע
במהלך משחק הסופרבול שאירע בתחילת השבוע שודר קטע וידאו קצר מתוך סרט הפעולה הקרב ובא "מהיר ועצבני 6". כעת שוחרר הטריילר המלא הכולל בתוכו הרבה אקשן ומרדפי מכוניות לא חוקיים.

צפו: "מהיר ועצבני 6" הטריילר המלא
צפו: "מהיר ועצבני 6" הטריילר המלא

עלילת הסרט השישי עוקבת אחר הובס (דוויין ג'ונסון - דה רוק) אשר מגיע לביתו של דומיניק טורטו (וין דיזל) ומבקש את עזרתו בתפיסת מספר פושעים אכזריים שרק הוא וצוותו יכולים לעצור. בהתחלה דומיניק סירב לשתף פעולה, אך לאחר שהובס הציע לו חנינה מלאה בתמורה לעזרתו, דומיניק החליט לשתף איתו פעולה.

"מהיר ועצבני 6" הטריילר המלא:



כפי הנראה הטריילר המלא אכן מציג הרבה אקשן ואיתו גם דמויות מוכרות וחדשות, אך עם זאת אנחנו מצפים ומקווים שהסרט השישי בסדרת הסרטים המצליחה בהחלט יהיה שווה את הצפייה בו, שלא כמו בסרטים הקודמים בסדרה; מהיר ועצבני 4 ו-5 שעוררו את זעמם של הצופים וטענו כי הביצועים שנעשו עם הרכבים השונים היו מופרכים יתר על המידה.

הסרט "מהיר ועצבני 6" בויים ע"י ג'סטין לין ("מהיר ועצבני 5") מתסריטו של כריס מורגן ("מהיר ועצבני 4"). לצידו של וין דיזל יככבו פול ווקר, מישל רודריגז, דוויין ג'ונסון (דה רוק), ג'ורדנה ברוסטר וטייריס גיבסון. הסרט ייצא לבתי הקולנוע השונים בתאריך יום חמישי, 23 במאי 2013 .
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על צפו: "מהיר ועצבני 6" הטריילר המלא
סרטים בקולנוע