חגיגות מלחמת הכוכבים: חשיפות, הצצות ופרויקטים חדשים

טלוויזיה
חגיגות מלחמת הכוכבים: חשיפות, הצצות ופרויקטים חדשים
חגיגות מלחמת הכוכבים: חשיפות, הצצות ופרויקטים חדשים
בימים אלה נערך בעיר אנהיים שבקליפורניה "חגיגות מלחמת הכוכבים", ארוע רב-משתתפים במהלכו מעריצי זיכיון "מלחמת הכוכבים", נחשפים לידיעות, חשיפות והצצות לפרויקטים העתידיים של "לוקאס פילם", החברה המפיקה של זיכיון מלחמת הכוכבים.


זה התחיל ב-1999, כשלוקאספילם ערכה את חגיגת מלחמת הכוכבים בדנוור, קולורדו כדי לחגוג את היציאה הקרובה של "מלחמת הכוכבים: פרק 1 - אימת הפנטום". אירועים שלאחר מכן התקיימו כדי לחגוג את הסרטים הבאים, כמו גם לכבוד יום השנה ה-30 וה-40 ליציאת הסרט המקורי, "מלחמת הכוכבים". כיום זהו ארוע מעריצים ענק שאומץ בברכה על ידי אולפני וולט דיסני שחושפים בו גם פרויקטים אחרים שלהם, לא בהכרח כאלהש שקשורים לזיכיון.

השנה, החגיגות נערכות לראשונה מאז פרוץ הקורונה ונחשפו בו שלל דברים מעניינים.

אובי-וואן קנובי

ממש בשולי החגיגות, ב-27 במאי 2022, שודרו בשירות הסטרימינג דיסני פלוס, 2 הפרקים הראשונים בסדרת "אובי ואן-קנובי", בכיכובם של יואן מקגרגור והיידן כריסטנסן. הפרקים זכו לשבחי הצופים ובמהלך החגיגות עצמן השניים רואיינו מספר פעמים וכריסטנסן אף ציין בשיחה עם ET Online, שהוא ישמח לעשות סדרת ספין-אוף על דראת' ויידר אם יקבל את ההזדמנות והצביע על הרלוונטיות התרבותית והפופולריות של דמות כמו דארת' ויידר כעדות מדוע זה עשוי לעבוד. "בהחלט, אני חושב שזו דמות שמהדהדת בתרבות שלנו בצורה מאוד עמוקה, ובהחלט יש עוד מה לחקור", אמר כריסטנסן. "יש כל כך הרבה סיפורים אחרים שסופרו במדיומים האחרים האלה, ואני אשמח להמשיך את המסע שלי איתו."

"אובי ואן-קנובי", טריילר רשמי


ב"אובי-וואן קנובי" אנו רואים את שובו של יואן מקגרגור ליקום מלחמת הכוכבים כשהוא חוזר על תפקידו האיקוני כמאסטר הג'דיי המפורסם, שאותו גילם בטרילוגיית הפריקוול של ג'ורג' לוקאס. הוא כולל גם את שובם של בוגרי מלחמת הכוכבים היידן כריסטנסן בתור דארת' ויידר וג'ואל אדגרטון בתור אוון לארס.

"אובי-וואן קנובי" מבוים על ידי דבורה צ'או, כאשר התסריט נכתב על ידי ג'ובי הרולד. המפיקים בפועל הם קתלין קנדי, מישל רג'ואן, דבורה צ'או, יואן מקגרגור וג'ובי הרולד. בחגיגות מלחמת הכוכבים המעריצים קיבלו הצצה לנעימת הנושא של הסדרה, אותה הלחין האחד והיחיד ג'ון ויליאמס.

אנדור

סדרה נוספת שקיבלה חשיפה גדולה בארוע המעריצים של מלחמת הכוכבים היא "אנדור", בכיכובו של דייגו לונה. הרבה מידע חדש נחשף על סדרת הספין-אוף "אנדור", כולל טיזר טריילר, תאריך יציאה ואישור לעונה שנייה. עלילת הסדרה, שצפויה לעלות לראשונה בדיסני+ ב-31 באוגוסט עם שני פרקים, מתרחשת חמש שנים לפני אירועי הסרט "רוג אחת: סיפור מלחמת הכוכבים", במהלך שנה אחת. העונה השנייה תתרחש במהלך ארבע השנים הבאות, ולפי כותב הסדרה טוני גילרוי: "תוביל אותך לתוך" רוג אחת. כמו העונה הראשונה, גם העונה השנייה תורכב מ-12 פרקים.

הוצג גם טריילר טיזר, שנתן למעריצים הצצה על קאסיאן אנדור עצמו, כמו גם על מורדים שונים אחרים.

"אנדור", טיזר-טריילר



על פי תקציר הסדרה, הסדרה "עוקבת אחר הרפתקאותיו של המרגל המורד קסיאן אנדור בשנים המעצבות של המרד ולפני אירועי "רוג אחת". דייגו לונה ישוב לגלם את תפקידו של אנדור, מהסרט מ-2016. בריגול ומשימות נועזות כדי להחזיר תקווה לגלקסיה הכבושה בידי אימפריה חסרת רחמים".

ומה עם המנדלוריאן?

עונתה השלישית של "המנדלוריאן" ; (שהגיחה לאוויר בתור סדרת הלייב-אקשן הראשונה בעולם מלחמת הכוכבים) היתה אמורה לצאת השנה, אבל בארוע שנערך באנהיים נודע שהעונה השלישית תצא בפברואר 2023. בארוע נחשפה כרזת הסדרה הרשמית.

הפקת העונה השלישית של המנדלוריאן הושלמה אך לאחרונה, כאשר העלילה אמורה להמשיך את הרפתקאותיו של המנדלוריאן (בגילומו של פדרו פסקל). כאשר דמותו של פסקל הופיעה לאחרונה גם בסדרה של דיסני+, "הספר של בובה פט".

פדרו פסקל מככב בסדרה בתור לוחם אקדוחן בודד מנדלורי במרחבים החיצוניים של הגלקסיה. נכון לעכשיו, קארל ווטרס וג'יאנקרלו אספוזיטו הם חברי הקאסט החוזרים היחידים שאושרו לעונה השלישית. כוכב החזרה לעתיד כריסטופר לויד הצטרף גם הוא לעונה החדשה לתפקיד אורח. את "המנדלוריאן" ; הפיקו ג'ון פאברו, קתלין קנדי, קולין ווילסון, קארן גילכרייסט וקארי בק. פאברו מוגדר גם בתור היוצר ואחד הבמאים של הסדרה.

סדרה חדשה

ואם זה לא מספיק, נודע שג'וד לאו אמור לככב בסדרה חדשה בשם "Star Wars: Skeleton Crew", סדרה מבית דיסני+ בבימויו של ג'ון ווטס. ההכרזה פורסמה במהלך אירוע חגיגת מלחמת הכוכבים 2022, כאשר ווטס (שביים את שלושת סרטי ספיידרמן האחרונים עבור אולפני מארוול) עלה על הבמה כדי לדון בסדרה ולחשוף את שמה המלא. הסדרה קיבלה בעבר את שם הקוד Grammar Rodeo (התייחסות לפרק של משפחת סימפסון שרואה את בארט וחבריו ללימודים גונבים מכונית ובורחים לשבוע) לפני החשיפה הרשמית של שמה הרשמי.

לצד ווטס, הסדרה תיכתב על ידי כריסטופר פורד, שגם עבד עם ווטס כתסריטאי "ספיידרמן: השיבה הביתה". לא ידוע יותר מדי על הסדרה או את מי ג'וד לאו יגלם, אבל ווטס ופורד תיארו את הסדרה כ"לילדים, אבל לא תוכנית ילדים". ההפקה של הסדרה צפויה להתחיל בקיץ הקרוב, כאשר עמודי התווך של מלחמת הכוכבים, ג'ון פאברו ודייב פילוני, יפיקו את הסדרה.

קצרים-קצרים

לא הכל סבב סביב מלחמת הכוכבים, בחגיגות מלחמת הכוכבים ומעריצי לוקאס פילם נחשפו גם לתמונה ראשונה מתוך "אינדיאנה ג'ונס 5", בכיכובו של הריסון פורד, שחוזר שוב לכבוש את הכובע. במהלך חגיגת מלחמת הכוכבים 2022, הריסון פורד עצמו הופיע על הבמה בפני המעריצים וחשף את התמונה הראשונה מהסרט. פורד גם חשפה כי ההפקה כמעט הסתיימה בסרט החמישי בזיכיון "אינדיאנה ג'ונס", שיעלה לאקרנים בבתי הקולנוע ב-30 ביוני 2023. "כמעט סיימנו את הסרט החדש של אינדיאנה ג'ונס", הצהיר השחקן על הבמה.

לצד הריסון פורד שחוזר לאחד מתפקידיו האייקוניים ביותר בתור הארכיאולוג ההרפתקאן. מצטרפת אליו בתפקיד הראשי הנשי זוכת האמי וגלובוס הזהב, פיבי וולר-ברידג'. הסרט יכלול גם את הצגתם של כוכבים אחרים, כמו אנטוניו בנדרס, מאדס מיקלסן, תומאס קרצ'מן, בויד הולברוק ושאונט רנה ווילסון, שלוהקו לתפקידים לא ידועים. את הסרט המיוחל מביים המועמד לאוסקר ג'יימס מנגולד (שביים את "לוגאן: וולברין") לפי תסריט חדש שהוא כתב יחד עם ג'ז וג'ון-הנרי באטרוורת', ששיתפו פעולה בסרט "פורד נגד פרארי". מנגולד השתלט על כיסא הבימוי בשנה שעברה לאחר שסטיבן ספילברג עזב. אינדיאנה ג'ונס 5 יופק על ידי קתלין קנדי, במאי הזיכיון המקורי סטיבן שפילברג, פרנק מרשל וסימון עמנואל, כאשר ג'ון וויליאמס יחזור להלחין את הפסקול לסרט, כשהוא ממשיך במסע המוזיקלי שהחל לפני 40 שנה עם "אינדיאנה ג'ונס ושודדי התיבה האבודה". הפרויקט ללא שם מתוכנן כעת לצאת לאקרנים ב-29 ביולי 2022.


נחשף משחק חדש בזיכיון מלחמת הכוכבים בשם "Star Wars Jedi: Survivor":

Electronic Arts פרסמה את הטריילר הרשמי של Star Wars Jedi: Survivor, משחק ההמשך ל-Jedi: Fallen Order. שוב יככב בו קמרון מונהאן בתור קאל קסטיס. המשחק ישוחרר ל-PlayStation 5, Xbox Series X/S ולמחשב האישי בשנת 2023. עלילתו מתרחשת חמש שנים לאחר אירועי המשחק "Jedi: Fallen Order". דמות הגיבור קאל חייב להישאר צעד אחד לפני המרדף המתמיד של האימפריה כשהוא מתחיל להרגיש את המשקל של היותו אחד מהג'דיי האחרונים שנותרו בגלקסיה", כלשון התקציר. "בליווי בן לוויתו הנאמן BD-1, קאל יפגוש ויחבר את עצמו עם מערך של דמויות ייחודיות ומעניינות במסעו. Jedi: Survivor ירחיב על הלחימה הדינמית של הסדרה בדרכים חדשות וחדשניות. כדי לשרוד, קאל חייב ללמוד מיומנויות חדשות ולהצמיח את הקשר שלו עם הכוח".

הטריילר למשחק הפלייסטיישן "Star Wars Jedi: Survivor"



"מיליוני מעריצי מלחמת הכוכבים נשבו לסיפורו של קאל קסטיס ואנחנו נרגשים לעבוד עם המפתחים ברמה עולמית ב-Respawn כדי להמשיך את הסיפור האפי הזה", אמר דאגלס ריילי, סגן נשיא Lucasfilm Games, חטיבת משחקי המחשב של לוקאספילם. "לא יכולנו להיות נרגשים יותר לחשוף את "Star Wars Jedi: Survivor" ואת הפרק הבא במסעו של קאל קסטיס עם שחקנים ברחבי העולם."

לוקאספילם חשפו גם פרטים על סדרת הטלוויזיה "ווילו והנסיכה", שנחשב לסדרת המשך לסרט משנת 1988: "ווילו והנסיכה". הטריילר הרשמי הראשון לסדרת הפנטזיה של דיסני+ הקרובה Willow שוחרר, כמו גם תאריך יציאה לפרויקט. הסדרה אמורה לצאת ב-Disney+ ב-30 בנובמבר 2022.

טריילר טיזר לסדרה הוצג במהלך אירוע חגיגת מלחמת הכוכבים 2022 באנהיים, קליפורניה. ההצצה לסדרה מכינה את הקרקע למה שמבטיח להמשיך את ההרפתקה מהסרט מ-1988 ובמרכזו קבוצת גיבורים לא סבירה כשהם יוצאים למסע להתמודד מול השדים הפנימיים שלהם וגם מול החיים האמיתיים, אויבים של ממש, בזמן שהם מנסים להציל את העולם.

טיזר טריילר לסדרה "ווילו והנסיכה"



וורוויק דייוויס הוא השחקן היחיד מהסרט "ווילו והנסיכה" משנת 1988 שחזר לסדרה. הוא ישוב לגלם את ווילו אופגוד. עם זאת, אור הזרקורים ייפול כעת על הנסיכה קיט (רובי קרוז), שכן היא צריכה להציל את אחיה התאום, שנחטף. קיט לא תהיה לבד במסע שלה, שכן לוחמת בשם ג'ייד (ארין קלימן) והמשרתת של קיט, דאב (אלי במבר), ילוו אותה. גם בורמן (אמר צ'דה-פאטל) מצטרף לשלוש הצעירות בתמורה לשחרור מהכלא. ג'ונתן קסדן וונדי מריקל הפיקו את הסדרה. רון האוורד, הבמאי של הסרט המקורי, יפיק את הסדרה לצד בוב דולמן.
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על חגיגות מלחמת הכוכבים: חשיפות, הצצות ופרויקטים חדשים
סרטים בקולנוע