מהו סרט האנימציה שאתם הולכים לראות הקיץ?

קולנוע
בקיץ הזה מוקרנים ויוקרנו לא מעט סרטי אנימציה טובים לכל המשפחה. למרות שלא כולם יצפו באותם הסרטים, לילדים שבנינו הקיץ הזה יעשה טוב ובעיקר לאלה שאוהבים וכן רוצים לצפות בסרטי האנימציה מגוונים שקרבים ובאים.

מהו סרט האנימציה שאתם הולכים לראות הקיץ?
מהו סרט האנימציה שאתם הולכים לראות הקיץ?

למרות שהסרטים הנ"ל הם לכל המשפחה, זה לא אומר שאתם חייבים ללכת עם האחים שלכם, בני דודים או הסבתא..., את הרשימה הבאה בחרנו במיוחד בשבילכם ובקפידה.

שם הסרט: מוצאים את נמו
תאריך יציאה: יום חמישי, 13 בספטמבר 2012
מימד: 3D
סיווג: G
את הסרט הזה תוכלו לראות במידה ו: אתם מסוג האנשים שרואה את כל הסרטים של דיסני ולא משנה מה. המחשבה על איחוד מרגש עם נמו ואבא שלו, לאחר שעה וחצי של הרפתקאות באוקיאנוס, זה יגרום לכם להנאה מרובה ובנוסף תוכל לחוות את החיים כדג טרופי.

שם הסרט: מפלצת של מלון
תאריך יציאה: יום חמישי, 27 בספטמבר 2012
מימד: 3D
סיווג: PG
את הסרט הזה תוכלו לראות במידה ו: אין לך בעיה עם מבטא הערפדי של אדם הסנדלר. ואם אתה מסוג האנשים שמתקשה להבין דמויות כמו פרנקנשטיין ודרקולה שלא באמת קיימים וזה מה שגורם לך לתהות, "מה הדמויות המפחידות האלה עושות כאשר הם עייפות מלהיות כל כך מפחידות?" ואז תוכלו לראות בעצמכם: "ברור, הם הולכים לנוח במלון למפלצות".

שם הסרט: פרנקנוויני
תאריך יציאה: יום חמישי, 04 באוקטובר 2012
מימד: 3D
סיווג: PG
את הסרט הזה תוכלו לראות במידה ו: אתם ראיתם את הסרט המקורי "הכלב של פרנקנשטיין" (1984) וגם אם אתם סתם אוהבים את סרטיו של טים ברטון או שאתה ממש מתגעגע לשמוע את קולו של כריסטופר לי, או במידה ואתה אוהב לראות סרט אנימציה שבו מחזירים לתחיה את אחת הדמויות, אז הסרט הזה... הוא בשבילך.

שם הסרט: ראלף ההורס
תאריך יציאה: יום חמישי, 29 בנובמבר 2012
מימד: 3D
סיווג: טרם סווג
את הסרט הזה תוכלו לראות במידה ו: אתם אוהבים משחקי וידאו מהדור הישן כמו "פאק-מן" או "סופר מריו" ואתם מתים לראות אותם על המסך הגדול, אז הסרט הזה הוא בשבילך.

שם הסרט: שומרי האגדות
תאריך יציאה: יום חמישי, 06 בדצמבר 2012
סיווג: טרם סווג
את הסרט הזה תוכלו לראות במידה ו: אתם מסוג האנשים שאוהבים לראות איך גיבורים שונים מתאחדים בכדי להציל את חג המולד מהרשעים. או סתם אם אתה אוהב את פיית השיניים או את ארנב הפסחא, סימן, שהסרט הזה... הוא בשבילך.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על מהו סרט האנימציה שאתם הולכים לראות הקיץ?
סרטים בקולנוע