בקרוב בבתי הקולנוע: "האישה בשחור"

קולנוע
"האישה בשחור" הוא מותחן אימה בכיכובו של דניאל רדקליף שהיה מוכר עד כה בשם "הארי" בסדרת הסרטים המצליחה "הארי פוטר", בסרט הבא דניאל רדקליף מנסה להוכיח הוא יכול לככב בעוד סרטים שונים וטובים מלבד סדרת סרטי הפנטזיה.

בקרוב בבתי הקולנוע: "האישה בשחור"
בקרוב בבתי הקולנוע: "האישה בשחור"

גיבור הסרט הוא עורך דין צעיר בשם ארתור (דניאל רדקליף) אשר נוסע לאחוזה עתיקה ושם הוא נאלץ לחקור את מותה של האישה שחייה בה. ארתור (דניאל רדקליף) הוא אלמן טרי מאז שרעייתו הלכה לעולמה בזמן לידת בנו, ארתור סובל משלל מצוקות אישיות ומקצועיות מה שמשפיע על עבודתו.

מאחר ולארתור יש בעיות כספיות הוא נאלץ לקחת על עצמו את הנסיעה לאותה אחוזה מבודדת ומסתורית, שם הוא נתקף שוב ושוב בחזיונות שבהם הוא רואה אישה בשחור. האם האישה הזאת היא פרי דמיונו או שמא היא קיימת באמת?, ומה הדבר ילמד את ארתור על עברו והאם זה ישפיע על עתידו?.



"האישה בשחור" הינו סרט המבוסס על ספרה של סוזן היל. לצד דניאל רדקליף יככבו סייראן היינדס, ג'נט מקטייר (שהייתה מועמדת לאוסקר על הופעתה בתפקיד משנה בסרט "אלברט נובס"), סופי סטאקי ועוד כוכבים נוספים. הסרט יעלה לאקרנים בתאריך יום חמישי, 20 בספטמבר 2012 בכל בתי הקולנוע השונים שברחבי הארץ.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על בקרוב בבתי הקולנוע: "האישה בשחור"
סרטים בקולנוע