חדשות - "היורשים 3" מגיע לדיסני ישראל

טלוויזיה
אחרי ההצלחה אדירה של שני הסרטים הראשונים, עם מיליוני צופים מגיע הסרט השלישי בסדרה עם הכוכבים הגדולים של הערוץ, בהם דאב קמרון, קמרון בויס וסופיה קרסון

חדשות - "היורשים 3" מגיע לדיסני ישראל
חדשות - "היורשים 3" מגיע לדיסני ישראל

"היורשים 3" הוא סרט חדש של ערוץ דיסני, בהשתתפות קאסט כישרוני, כולל שירים מעוררי השראה וכוריאוגרפיה מרתקת -יעלה לשידור בערוץ דיסני ב- 18 לאוקטובר 2019 בשעה 14:30 בצהריים. סרטי "היורשים 1" ו- "היורשים 2", היו הצלחה בקרב מיליוני צופים צעירים בעולם, במיוחד בקרב ילדים בני 6-11 ובני נוער בגילאי 9-14 כשעלו לאוויר ב-2015 ו -2017.


מוכנים לפרק השלישי?! | תמונה באדיבות יח"צ

תהיתם פעם מה קרה עם היפה והחיה לאחר שהם התחתנו והסיפור הסתיים בסוף טוב? בדיסני תהו על כך ואפילו הגיעו עם תשובה, נולד להם ילד בשם בן והוא השליט של אורדון והוא רוצה לגאול את כל ילדי הנבלים והרשעים בסרטים ומביא אותם לגור תחת כנפיו המטאפוריות במללכת אורדון, זה היה הסרט הראשון שיצא לאקרנים ב-2015, כעבור שנתיים יצא סרט המשך מוצלח וב-18 לחודש ייצא הסרט השלישי לסדרה, "היורשים 3" בכיכובם של דאב קמרון שמגלמת את הבת של מליפיסנט שיוצא בקרוב מאוד לאקרנים, שאיין ג'קסון שמגלם את אל השאול הדס וקמרון בויס שגילם את קרלוס, הבן של קרואלה דה-ויל (השחקן נפטר בתחילת חודש יולי השנה) ואם בקרואלה דה-ויל עסקינן, כמו ג'וקר של חואקין פיניקס, גם היא קיבלה סרט משלה בכיכובה של אמה סטון והוא ייצא בקיץ 2021.


מסתערים על הסרט השלישי | צילום: Imdb

הסרט השלישי בסדרה מתמקד בעיקר בשלושה ילדים של...מל, הבת של מליפיסנט מהסרטים של דיסני, קרלוס, הבן של קרואלה דה-ויל מ"101 כלבים וגנבים" וג'יי הבן של ג'פאר, הנבל מסרטי "אלאדין" ועל מאבקם העצמי האם הם יוגדרו לפי מעשי הוריהם או שיצרו לעצמם חיים אחרים. ביורשים 3 מככבים: דאב קמרון, קמרון בויס, סופיה קרסון, בובו סטיוארט, מיטשל הופ, שרה ג'פרי, ברנה ד'אמיקו, מלאני פקסון ורבים אחרים. הסרט בוים על ידי זוכה פרס אמי ו DGA קני אורטגה ("מוזיקה בתיכון" "חדשות", "הוקוס פוקוס").



הסרט ישודר בכל הפלטפורמות הקיימות של ערוץ דיסני (יס, הוט, סלקום) ב- 18/10 ב-14:30 בבכורה טלוויזיונית.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על חדשות - "היורשים 3" מגיע לדיסני ישראל
סרטים בקולנוע