"החיים הסודיים של חיות המחמד 2" : הנאה כפולה לכל המשפחה

ביקורות
הסרט הראשון היה טוב והשני לא נופל ממנו ואולי אף מתעלה עליו. הוא מצחיק, חמוד, שנון ומעניין וכמו כל סרט מונפש טוב יש לו דמות שהיא שפן שנשלף מהכובע, רק שבמקרה של "החיים הסודיים של חיות המחמד 2" זה באמת שפן והוא ענק.

"החיים הסודיים של חיות המחמד 2" : הנאה כפולה לכל המשפחה
"החיים הסודיים של חיות המחמד 2" : הנאה כפולה לכל המשפחה

אין בעלים של חיית מחמד שלא תהה בליבו או בקול רם, מה חיית המחמד שלו עושה כשהוא לא בבית והיא לבד, יש כאלו ששמים מצלמה ומגלים שהחיה ישנה על הספה אן המיטה למרות שאסור לה, יש כאלו שרואים שחיית המחמד פשוט ישנה ולא עושה כלום ויש כאלו שפותרים את העניין בקלות ולוקחים את חיית המחמד לעבודה. אבל יש כאלו שעושים מזה סרט ואם אתם מוכשרים כמו כריס רנו ("גנוב על הירח", "המיניונים", הלורקס") ו-ירו צ'ייני ("הגרינץ'" ) אז גם יוצא לכם סרט מצוין שראוי לסרט המשך.

כריס רנו הבין את הפוטנציאל המצוין של הסרט הראשון והמשיך לסרט שני, הפעם עם במאי אחר - ג'ונתן דה ואל, אשר עבד איתו ב"גנוב על המיניונים" ו"הלורקס" והאיכות של הסרט השני לא יורדת למרות שהרעיון משתנה קלות. הסיפור הפעם מתפצל בעצם לשלושה סיפורים יחסית נפרדים, שבסופו של דבר מתחברים בחיבור חצי טבעי, אבל לא תגיעו לצפות בסרט עבור העלילה המהודקת שלו.


ככה זה שאוהבים | צילום: Imdb

הפעם מקס (שבעבר זכה בדיבוב מאת לואיס סי קיי והפעם הוחלף בהצלחה ע"י פאטון אסוולט) לא מקבל חבר חדש על ארבע, בעצם סוג של חבר חדש על ארבע - תינוק שבא למשפחה ואם ההתחלה לא הכי טובה, ההמשך מצוין בין השניים וכמו במציאות ברוב המקרים, האהבה בין הילד לחיית המחמד היא סיפור בפני עצמו, הבעיה של מקס שהוא אוהב את הילד ליאם יותר מידי ומתחיל לפתח בעיות חרדה, בדיוק בזמן שבו המשפחה נוסעת לטיול בחווה של אחד הדודים, עובדה שמביאה את סף החרדה אצל מקס למקס(ימום).

מקס משאיר את אחד הצעצועים שלו לאפסון אצל השכנה שלו שמאוהבת בו - גידג'ט (מגולמת ע"י ג'ני סלייט - "ונום", "חיבור פשוט" והכבשה מ"זוטרופלויס&qu ot;), היא כמובן מאבדת את הצעצוע ויוצאת למסע להחזירה אותו, הגיבור השלישי והכוכב המצחיק של הסרט הוא הארנב גיבור העל שמגולם ע"י קווין הארט ("ג'ומנג'י : שורדים בג'ונגל", "סוכן וחצי" ו"בית הספר בלילה") וכל קורטוב או שביב טירוף שקיים אצל הארט מועבר בצורה מוצלחת לסנואו-בול שבעזרת דייזי (טיפאני האדיש ששיחקה איתו ב"בית הספר בלילה") מנסים להציל טיגריס מבעלים רשעים של קרקס.


אחרים לשליש המצחיק של הסרט - סנואובול ודייזי | צילום: Imdb

רנו ו-דה ואל הבינו ככל הנראה שסיפור יחיד לא יצליח להחזיק סרט שם בלעדיו ולכן הלכו לדמויות המשנה מהסרט הראשון והן לא איכזבו - סנואובול המשוגע, גידג'ט הסטייליסטית, דייזי החזרה וקלואי האדישה (לייק בל - " אין לאן לברוח") מהווים מגוון רחב של דמויות וסיפורים מעניינים שמצליחים לגרום לצופה לא לאבד עניין אפילו לשבריר של שנייה במהלך הסרט, משהו כמו "משחקי הכס" רק בצורה חמודה וללא כריתות איברים, סקס ודרקונים. הסרט עצמו, להבדיל מלא מעט סרטים מהסוג הזה קצת חסר במסרים, יש בו מסר אחד של "man-up" שזה לא בדיוק מסר, אבל חוץ מהמסרים יש הכל בסרט, בעיקר השחקנים שמפיחים חיים ואופי בדמויות, כולל התוספות החדשות לסרט - טיפאני האדיש ואינדיאנה ג'ונס בכבודו ובעצמו, הריסון פורד שמגלם את רוסטר בעל הבטחון העצמי הגדול והלב הרחב.


חצי בורדר קולי חצי אינדיאנה ג'ונס | צילום: Imdb

אתם לא תגלו מה חיות המחמד שלכם עושות כשאתם לא בבית, אבל בהחלט תהנו מסרט קצר ומצחיק, מתחילתו ועד סופו - וזה כולל גם את סצנת הפוסט קרדיט.


סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על "החיים הסודיים של חיות המחמד 2" : הנאה כפולה לכל המשפחה
סרטים בקולנוע