חדשות - בחורים רעים

רכילות
זהירות, הבחורים הרעים חוזרים והפעם הם לא ממש בחורים אלא קצת יותר מבוגרים, למרות זאת, אין ספק שהסרט יהיה שובר קופות.

חדשות - בחורים רעים
חדשות - בחורים רעים


בינואר 2020, קצת פחות מ-25 שנים לאחר הסרט הראשון, יחזרו אלינו צמד השוטרים הכי מגניבים שהיו בשנות ה-90, "הנסיף המדליק" וויל סמית וה"סייד-קיק" התמידי שלו - מרטין לורנס. הסרט שהבליט את השיר "Bad Boys" של "Inner Circle" שיצא כשנתיים לפני תחילת הסרט הראשון, יחזרו לסרט השלישי על מנת לסגור טרילוגיה.

לאחר ששני הסרטים הראשונים בוימו ע"י במאי האקשן מייקל ביי ("ארמגדון", "רווח וכאב", "רובוטריקים" ;), הסרט החדש אמור לקבל שני במאים קצת פחות מוכרים: עדיל אל-ערבי, במאי בלגי יחסית אלמוני שבאמתחתו שלושה סרטים מלאים וסדרה אחת, הסרטים היותר מוכרים שלו הם "שחור" ו"גאנגסטר", ביחד איתו אמור לביים חברו לספסל הלימודים ולכל הסרטים - בילאל פלאח. הצמד האלמוני יקבל את ההזדמנות הגדולה לפרוץ, בכל זאת לא כל יום עובדים עם כוכב כמו וויל סמית וממשיכים סרט מוכר כמו "בחורים רעים".


בחורים רעים וצעירים | צילום: Imdb

כאמור, וויל סמית ממשיך את השנים הטובות שלו אחרי שכיכב ב"אלאדין", "בהיר" ו"יופי נסתר", מרטין לורנס ינסה לשקם את הקריירה שלו לאחר שמ-2011 כאשר הופיע בסרט "ביג מאמא 3: הבן כמו האבא", הוא הופיע רק בסרט אחד לא מוצלח ("בטלן חוף הים"), אל הצמד המוכר תצטרף השחקנית והזמרת היפהפייה ונסה הדג'נס שמוכרת בעיקר מ"היי סקול מיוזיקל" ו"מסע אל האי המסתורי" והשחקן הויקינגי המרשים - אלכסנדר לודוויג שמגלם את ביורן לודבורק מה"ויקינגים" ; ושיחק גם ב"משחקי הרעב" ו"השורד האחרון".


התוספת החדשה לקאסט | צילום: Imdb

הסרט הראשון של "בחורים רעים" היה בכלל אמור להיקרא לבבות חסיני כדורים ומי שהיו אמורים לשחק בו במקום סמית ולורנס הם כוכבי SNL דיינה קארווי ("עולמו של ווין") ושחקן / קומיקאי ג'ון לוביץ ("מיליונר מי שגומר ראשון"), אולפני דיסני שהיו אחראים על הסרט הראשון רצו את קארווי שבדיוק היה כוכב יחסית גדול לאחר שכיכב ב"עולמו של ווין", אבל השחקן התחרט באיזשהו שלב והסרט קיבל כיוון שונה לחלוטין מבחינת השחקנים.

התסריט הראשוני של הסרט היה כל כך גרוע שכל המעורבים בסרט ציינו זאת לאחר מכן, הבמאי מייקל ביי ביקש להוסיף לצוות הכתיבה עוד שני כותבים - מייקל בארי וג'ים מולהולנד, אבל זה לא היה מספיק, ביי, ביקש מצמד השחקנים לאלתר כמה שיותר וזה עבד כשלא מעט קטעים שהיו בסרט היו אילתורים של סמית' ולורנס.


מאלתרים לא רק בקרבות | צילום: Imdb

מייקל ביי לקח אישית את הסרט, כל כך אישית שהוא שילם על אחת הסצינות שהיו בסרט לאחר שאולפני דיסני סירבו לעשות את סצינה ולשלם עליה - הסצינה היא של המרדף והיריות ב"האנגר" בשדה התעופה, אז אם אתם רואים את הסצינה הזאת ואוהבים אותה, תודו לביי ששילם 25000 דולר מכספו האישי. התקציב של הסרט אגב היה 19 מיליון דולר.


סצנה יקרה לביי | צילום: Imdb
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
 — לפני 5 שנים
נקווה  —  נקווה שהסרט יהיה טוב כמו הראשון
 — לפני 5 שנים
סרט מושלם !!
כתוב תגובה משלך על חדשות - בחורים רעים
2
סרטים בקולנוע