היום יום הולדת ל: ורה פרמיגה ומ. נייט שמאליאן

רכילות
היום יום הולדת ל: ורה פרמיגה ומ. נייט שמאליאן
היום יום הולדת ל: ורה פרמיגה ומ. נייט שמאליאן
כוכבי סרטי /סדרות האימה חוגגים 46 ו-49 בהתאמה וזה הזמן להכיר אותם קצת.


ורה פרמיגה
התפרסמה איך לא, בסרטי אימה - "היתומה", "לזמן את הרוע", "אנאבל", "הנזירה" ואפילו הסדרה "מלון בייטס" המספרת על משפחת בייטס מהסרט "פסיכו".
מלבד האימה, פרמיגה גם שיחקה בסרט "תלוי באוויר" ובסדרה החדשה שמככבת ב"נטפליקס" - "כשהם רואים אותנו".

אחותה הצעירה של ורה (ב-21 שנים) - טאיסה היא כוכבת לא קטנה בזכות עצמה וגם היא קשורה לאימה כשהיא הייתה אחת הכוכבות בסדרה המשוגעת "אימה אמריקאית" וגם שיחקה עם ורה בסרט "הנזירה".

את הופעת הבכורה שלה ורה פרמיגה עשתה בסרט "בחזרה למלזיה" ב1998, ב2011 היא כבר עשתה בכורה בצד השני של הסט בסרט "Higher Ground" אותו היא ביימה וגם שיחקה דמות בשם קוני ווקר, בסרט רואים את הדמות של קוני ווקר בצעירותה, אתם כבר יכולים לנחש מי שיחקה את הדמות בצעירותה..אם ניחשתם
שזאת אחותה הקטנה טאיסה - צדקתם.


האחיות הכוכבות

מ נייט שאמאלאן
הבמאי/מפיק/כותב/ש חקן המוכשר החל את קריירת הקולנוע שלו בסרט הלא ממש מוצלח "מתפלל בזעם" אבל התפרסם דווקא לאחר 7 שנים בסרט המפורסם "החוש השישי" שהוא גם כתב אותו, גם הפיק אותו וגם ביים אותו וכן...גם שיחק שם דמות בשם ד"ר פיל (לא החיה), הכוכב של הסרט היה ברוס ויליס.
לאחר שנה יצא הסרט "בלתי שביר" בכיכובו של ....ברוס ויליס, שיתוף הפעולה בין השניים לא נגמר שם והמשיך גם ב"מר גלאס".
לאחר מכן שאמאלאן הוציא את הסרטים הבאים - "סימנים", "הכפר", "נערה במים", "איירבנדר", "העולם אחרי", "ספליט", "מיסטר גלאס" ואת הסדרה "Wayward Pines" שלא ממש הצליחה ולא שרדה מעבר ל2 עונות.


אוהבים לשתף פעולה, שמאליאן וויליס

הסרט הראשון של שאמאלאן - "מתפלל בזעם" מבוסס על הטיול שלו חזרה לארץ הולדתו הודו.

מלבד זה ששאמאלאן בערך עושה הכל בסרטים שלו, יש לו עוד סימן היכר והוא העיר פילידלפיה (העיר בה גדל לאחר שהגיע לארה"ב) והיא מופיע כתפאורה בסרטים "בלתי שביר", "החוש השישי", "סימנים", "הכפר" ו"בעיניים פקוחות".
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על היום יום הולדת ל: ורה פרמיגה ומ. נייט שמאליאן
סרטים בקולנוע