"יום הטלוויזיה הבינלאומי" נחגג ב-yes

טלוויזיה
"יום הטלוויזיה הבינלאומי" כבר מתקיים זאת השנה ה-22 ואיך אפשר לחגוג בצורה ראויה יותר מאשר להתמגנט למכשיר המרובע הזה שעבר כל כך הרבה צורות וגדלים לאורך השנים, ביום שידורים מיוחד

"יום הטלוויזיה הבינלאומי" נחגג ב-yes
"יום הטלוויזיה הבינלאומי" נחגג ב-yes

ההיסטוריה מלמדת שיום הטלוויזיה העולמי הראשון הוכרז עקב קיומו של פורום מיוחד על ידי עצרת האומות, אשר דן בנושאים הקשורים לטלוויזיה, אי שם באמצע שנות ה -90 (1996, אם לדייק, כאמור). ההכרזה על יום הטלוויזיה הבינלאומי הגיעה על מנת לייצג בצורה נאמנה את ההשפעה ההולכת ומתפשטת של הריבוע הזה שהתמקם לו באמצע הסלון המשפחתי והפך להיות מדורת השבט החדשה וכלל בתוכו עומס נושאים חשובים יותר ופחות, אשר עלו על סדר היום המקומי, הארצי והעולמי.

את יום הטלוויזיה הבינלאומי מציינים בעיקר בשביל לייצג נאמנה את הלך הרוח הגלובאלי שהביא איתו המכשיר וסחף אחריו מיליארדים. בעידן בו הטלוויזיה עדיין נותרת רלוונטית, אבל גם מיישרת קו עם רשת האינטרנט, הגלובליזציה הולכת ומתהדקת ואפשר לראות שהטלוויזיה בהחלט נמצאת כסמן חשוב בדפי ההיסטוריה בתור כלי שנתן את האות לגלובליזציה ובעצם מהווה חוט מקשר בין עידן הרדיו ה"עתיק" לבין תקופת האינטרנט החדשנית והמגה גלובאלית.

לרגל 'יום הטלוויזיה הבינלאומי' שיחול היום (ב-21.11), תעלה ספרייה ייעודית ב-yes VOD וב-STINGTV של הסדרות והסרטים שעיצבו את המסך הקטן כפי שאנו מכירים אותו כיום.













אז מה אתם הולכים לראות ביום הטלוויזיה הבינלאומי? | התמונות באדיבות yes
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על "יום הטלוויזיה הבינלאומי" נחגג ב-yes
סרטים בקולנוע