"מלחמת הכוכבים: אחרוני הג'דיי" שובר את שיא כל הזמנים

קולנוע
בתחילת השבוע שוחרר הטריילר המלא לאירוע הקולנוע המצופה, "מלחמת הכוכבים: אחרוני הג'דיי", אבל אף אחד לא הכין אותנו מראש לעובדה שהסרטון ישבור את הרשת בתוך 24 שעות בלבד!

"מלחמת הכוכבים: אחרוני הג'דיי" שובר את שיא כל הזמנים
"מלחמת הכוכבים: אחרוני הג'דיי" שובר את שיא כל הזמנים

לוקאספילם, חברת ההפקה שייסד ג'ורג' לוקאס, ידועה כאחת החברות המובילות בפיתוח אפקטים מיוחדים (כדוגמת סרטי "אינדיאנה ג'ונס" ו-"מלחמת הכוכבים"), ממשיכה להצדיק את שמה הטובה והמוניטין שצברה עד כה. זאת כאמור לאחר שהטריילר המדובר שפותח על-ידם הפך לסנצסיה עולמית וגרף עם למעלה מ-20 מיליון צפיות ברחבי העולם בתוך 24 שעות בלבד, מה שהופך אותו לאחד הטריילרים הנצפים ביותר בכל הזמנים. כמו כן, נכון לכתיבת שורות אלו, הטריילר ממשיך לתפוס תאוצה עם למעלה מ-25 מיליון צפיות והיד כמובן, עוד נטויה.

"מלחמת הכוכבים: אחרוני הג'דיי" של ריאן ג'ונסון ("לופר"), נכנס לישורת אחרונה עם הטריילר אשר שוחרר בתחילת השבוע ויש לומר כי הוא בהחלט עשוי להפוך לאירוע קולנועי חוויתי במיוחד עבור מעריצי סאגת "מלחמת הכוכבים" ורווחי לשנת 2017 לכל העוסקים במלאכה. זאת כאמור, כשנתיים בלבד לאחר הצלחת הסרט השביעי והפופולארי בסדרה - "מלחמת הכוכבים: הכוח מתעורר", שגרף בסך הכולל קרוב למיליארד דולרים. כעת, עושה הרושם שלדיסני יש לא מעט סיבות להתחיל לחגוג בדרך אל הבנק.

למי שעדיין לא צפה בטריילר המדובר;



מצידם, לוקאספילם לא נשארו אדישים ודאגו להביע את תודתם לכל הצופים והמעריצים האדוקים שתמכו בהם ובזכותם הגיעו לכמות צפיות אסטרונומית זו. מצידכם, אלו שהחליטו נכונה ובחרו ברכישה המוקדמת של הכרטיסים לסרט רק הרוויחו מכל הסיפור, ואלו שלא, עדיין לא מאוחר.

לאתר לרכישת הכרטיסים המוקדמת;

http://starwarslastjedi.co.il

הסרט "מלחמת הכוכבים: אחרוני הג'דיי" צפוי להגיע אל מסכי הקולנוע הנבחרים ברחבי הארץ ב-14.12 בכיכובם של טום הארדי, מארק האמיל, קארי פישר, אדם דרייבר, דייזי רידלי, ג'ון בויגה, אוסקר אייזק, לופיטה ניונגו, דונל גליסון, אנתוני דניאלס, גוונדלין כריסטי ואנדי סירקיס.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על "מלחמת הכוכבים: אחרוני הג'דיי" שובר את שיא כל הזמנים
סרטים בקולנוע