"קפטן אמריקה: מלחמת האזרחים": סופם של גיבורי-העל?

קולנוע
ספיקולציות חדשות ומוטעות? או שמא מדובר בחדשות רעות עבור חובבי גיבורי העל של מארוול? האם קפטן אמריקה יפול אל מותו ואיתו עוד גיבורי-על?

"קפטן אמריקה: מלחמת האזרחים": סופם של גיבורי-העל?
"קפטן אמריקה: מלחמת האזרחים": סופם של גיבורי-העל?

הסרט "קפטן אמריקה: מלחמת האזרחים", אשר יגיע לאקרנים בארץ בעוד כשלושה חודשים, הינו אחד הסרטים המדוברים והמצופים של השנה וגם זה שיפתח את השלב השלישי‏ ביקום הקולנועי של מארוול. במרכז העלילה; עימות אכזרי בין קפטן אמריקה לאיירון-מן ומחנות גיבורי-העל שנוצרו בעקבות הצעת חוק הרוצה לפקח ואף לשלוט בכל פעולותיהם, דבר שיביא להשלכות הרות גורל.

אמש, ערוץ היוטיוב העונה לשם "That Hashtag Show", חשף ספויילר רציני באשר לגורלם של כמה מגיבורי-העל ב"קפטן אמריקה: מלחמת האזרחים". בקטע הוידאו שפורסם, הקריין בערוץ היוטיוב הנ"ל, שכבר חשף בשבוע שעבר על פי מקור מקרוב להפקה כי קפטן אמריקה יפול אל מותו בסוף הסרט. כעת חושף כי ישנו גיבור-על נוסף שימות אף הוא.

על-פי המקור, במאיי הסרט - האחים לבית משפחת רוסו, אנטוני וג'ו, צילמו שלושה סצנות מוות נוספות מלבד זו של קפטן אמריקה, בהם מופיעים וור משין (דון צ'ידל), פלקון (אנתוני מקי) ומכשפת השני (אליזבת אולסן). יש לציין כי על פי הדיווחים, מבין כל 3 הסצינות, תופיע רק אחת, בדומה לזו אשר התרחשה ב"הנוקמים: עידן אולטרון", בו אחייה של מכשפת השני, קוויקסילבר (אהרון טיילור ג'ונסון) נפל אל מותו ואחריו הוקאיי (ג'רמי רנר), שנצפה כגוסס בסיום הסרט.

"קפטן אמריקה: מלחמת האזרחים" טריילר



ועם עסקינן בקפטן אמריקה, הפעם מדובר בחדשות טובות! אמש שודרה ברשת ABC תוכנית ספיישל 75 שנה להופעתו הראשונה של קפטן אמריקה בחוברות הקומיקס. והפעם מדובר בשידרוג חליפתו של סטיב רוג'רס, שיככב בסדרת קומיקס חדשה העונה לשם "קפטן אמריקה: סטיב רוג'רס" ובחוברת ההמשך "קפטן אמריקה: סאם וילסון", שיכתוב ניק ספנסר לצידו של האומן חזוס סאיז.

סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
 — לפני 8 שנים
אני מצטער שקראתי את זה  —  מה היה כל כך חשוב לכותב לגלות את הספוילר הזה. כניראה שאם הוא לא היה מפרסם אותו אף אחד בישראל לא היה יודע אותו, זה באמת היה מיותר לחלוטין.
כתוב תגובה משלך על "קפטן אמריקה: מלחמת האזרחים": סופם של גיבורי-העל?
1
סרטים בקולנוע