סרט חדש מאת קוונטין טרנטינו "ג'אנגו ללא מעצורים"

קולנוע
ד"ר קינג שולץ הוא שכיר חרב שקיבל משימה להרוג שלושה אחים, הוא מבין שאין ביכולתו לבצע את המשימה לבדו והוא יוצא לשחרר עבד בשם ג'אנגו כדי שיסייע לו לאתר שלושה אחים שנשכר להרוג.

סרט חדש מאת קוונטין טרנטינו "ג'אנגו ללא מעצורים"
סרט חדש מאת קוונטין טרנטינו "ג'אנגו ללא מעצורים"

עלילת הסרט מתרחשת בדרום ארצות הברית, ג'אנגו (ג'יימי פוקס), עבד במעמד נמוך, אשר מצליח לברוח מעבדות בעזרתו של צייד ראשים גרמני (כריסטוף וולץ) המשחרר אותו מעבדות, צייד ראשים רודף אחרי האחים בריטל האכזריים, ורק ג'אנגו מסוגל לעזור לו בהשלמת המשימה. ג'אנגו מתאהב במיקצוע ומחליט לעשות הסבת מקצוע.



לאחר שהוא עוזר לשולץ בעבודתו, במציאת שלושת האחים שהצייד נשכר להרוג, שניהם יוצאים לחפש את אישתו של ג'אנגו ולשחרר אותה מאדם ששמו קלווין קאנדי (ליאונרדו דיקפריו), אדם בעל מעמד גבוה אך אכזרי למדי ובעל אחוזה שדג'אנגו צריך לעבור דרכה כדי לשחרר אהובתו. ההצלחה מאירה להם פנים, ושולץ משחרר את ג'אנגו שמחליט להישאר ולעבוד לצדו של צייד הראשים, שניהם יחדיו ממשיכים לרדוף אחר המבוקשים הכי מסוכנים של דרום אמריקה.

את הסרט "ג'אנגו ללא מעצורים" ביים לא אחר מאשר קוונטין טרנטינו אשר הביא לקולנוע לא מעט סרטים איכותיים כגון; ("ספרות זולה" 1994, "להרוג את ביל" 2003 וכמובן הסרט "ממזרים חסרי כבוד" בכיכובו של בראד פיט אשר יצא בשנת 2009.) הסרט יעלה לאקרנים בתאריך יום חמישי, 10 בינואר 2013, אומנם לא מעט זמן עד לעליתו לאקרנים, אבל עם בימאי שכזה הסבלנות משתלמת.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על סרט חדש מאת קוונטין טרנטינו "ג'אנגו ללא מעצורים"
סרטים בקולנוע