הצצה ראשונה ל"דוקטור סטריינג'"

קולנוע
נכון ש"קפטן אמריקה: מלחמת האזרחים" זה הסרט שהכי מעניין אתכם כרגע, אבל יש סרט שמארוול משקיעים בו לא פחות... טוב פחות, אבל לא פחות מעניין... טוב טיפה פחות אבל זה סרט.. סרט.. סרט שקיים ותשרדו את זה.

הצצה ראשונה ל"דוקטור סטריינג'"
הצצה ראשונה ל"דוקטור סטריינג'"

קווין פייג' סיפר לא פעם שסטריינג' הינו הדמות המרתקת ביותר של מארוול לדעתו ולכן אנחנו לא מופתעים שהגרסה החדשה של סטריינג' תהיה באמת טובה. לא שזה שונה כל כך משאר הסרטים של מארוול. הליהוק המבריק של שרלוק, כלומר סמוג, כלומר חאן, כלומר אלן טיורינג, כלומר בנדיקט קמברבאץ' מוכיח את זה.


(הליהוק המבריק של שרלוק - בנדיט קמברבאץ')

ע"פ הדיווחים, הקאסט המלא ובראשם במאי האימה סקוט דריקסון, כבר החלו בצילומי הסרט. הקאסט כולל את רייצ'ל מקאדמס בתור דמות לא ידועה שכנראה תהיה מושא אהבתו של הגיבור. טילדה סווינטון תגלם את העתיק, דמות שבמקור צריכה להיות מגולמת ע"י גבר. ע"פ הקומיקס, העתיק הוא מכשף שכשמו הוא עתיק, בן 500 שנה (מה הסוד שלו? פילאטיס? או שזה רק עזר לקאפ?), ושימש כמורה רוחני לדוקטור סטריינג' כשקיבל את כוחותיו. עודכן כי מאדס מיקלסן יגלם את דמות של נבל לא ידוע, אבל הוא לא יהיה לבד מפני שצ'יווטל אגיופור יגלם את ברון מורדו. מורדו נחשב לאחד האויבים הגדולים והאכזריים של סטריינג' וגם מהראשונים שבהם. מייקל סטולברג ("יהודי טוב"), סקוט אדקינס ("בלתי נשכחים 2") ואיימי לנדקר ("פרוייקט אלמנק") גם כן בקאסט.

אבל מה? חשבתם שאנחנו נגרור אתכם עד ללחוץ על הכתבה בלי קצת הצצות? תחשבו שוב.


(כשאני חושב על זה אולי כדאי שאני אתגלח - בנדיט קמברבאץ' עם חליפה)


(פרסומת למים מינרלים - קמברבאץ', דריקסון ואגיופור על הסט)


(בול פגיעה - בנדיט קמברבאץ' עם חליפה | צילום: אנטרטיינמנט וויקלי)


(לרגע חשבתי שזו אבן אינסוף - קמברבאץ' עם שוויצריות | צילום: אנטרטיינמנט וויקלי)

העלילה עוקבת אחרי מנתח יהיר ואנוכי בשם דוקטור סטיבן סטריינג' שלאחר קריירתו שנהרסת, חייו משתנים מקצה לקצה כשגורל העולם מונח על כתפו ועליו להילחם בכוחות אפלים הרוצים להשמידו. דוקטור סטריינג' יגיע ב-4 בנובמבר 2016 לבתי הקולנוע האמריקאים וקצת לפני זה יגיע "קפטן אמריקה: מלחמת האזרחים" במאי. ואם אנחנו מדברים על מלחמה קורעת הלב, הנה צ'ופר קטן לאלו ששרדו את כל הכתבה. קונספט ארט קורע לב שמראה את כל גיבורי מארוול שנמצאים על כדור הארץ נלחמים זה בזה ואת הוקאיי שנמצא בדד כמו תמיד.


(אני לא בוכה, אל תסתכלו אבל אני לא בוכה - קונספט ארט אכזרי)
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על הצצה ראשונה ל"דוקטור סטריינג'"
סרטים בקולנוע