מארוול ודי.סי. קומיקס מפשילים שרוולים

קולנוע
חודש לסוף השנה וזמן קצר לפני צאת "מלחמת הכוכבים: הכוח מתעורר", שובר הקופות הצפוי, באים אולפני הקולנוע להזכיר לנו מה מצפה לנו בשנת 2016.

מארוול ודי.סי. קומיקס מפשילים שרוולים
מארוול ודי.סי. קומיקס מפשילים שרוולים

בתחילת השבוע נחשף הטריילר הרשמי הראשון של "קפטן אמריקה: מלחמת האזרחים" שעורר באזז רב והתעניינות, הסרט הופך להיות לאחד מסרטי האקשן המסקרנים והמלהיבים של קיץ 2016. בתחילת השבוע, רוברט דאוני ג'וניור וכריס אוונס התארחו בתוכניתו של ג'ימי קימל (ששודרה ברשת איי.בי.סי, בבעלות דיסני שמפיצה את סרטי מארוול) והציגו את הטריילר הראשון לסרט שמציג את קפטן אמריקה נלחם באיירון מן ושאר חבריו לצוות הנוקמים, בעקבות ניסיונו של וויליאם הרט לקדם פיקוח ממשלתי על פעילות גיבורי העל.


(בימים שהחברות הייתה על הפרק, קפטן ואיירון מן | צילום: גטי אימג')

השלב השלישי בעולם הקולנועי של אולפני מארוול ייצא לדרך במאי 2016 עם "קפטן אמריקה: מלחמת האזרחים", אשר מבוסס על קומיקס באותו השם ומציג את הקרע שנוצר בין שני הגיבורי העל - איירון מן וקפטן אמריקה. השניים, שנמצאים בעיצומו של קרב על פיתוח טכנולוגיה ועל וויכוח בלתי פתור על האופן שבו גיבורי העל צריכים להגן על העולם, מוביל לבניית שני מחנות של גיבורי-על יריבים. בין היתר, בסרט נחשף אל נבל חדש בשם "קרוסבונס" (בגילומו של פרנק גרילו, "הטיהור 2: לשרוד את הלילה") שינסה לנצל את הכאוס למטרה אחת; להוציא לפועל את מזימותיו האפלות. אגב, מלבד ההכרות הראשונית עם "קרוסבונס", אנו נחשף לראשונה גם ל"הפנתר השחור" (בגילומו של צ'דוויק בוסמן, "42") שבדומה לגל גדות שלנו, שתככב בסרט סולו על גיבורת העל הנחשקת, גם צ'דוויק בוסמן יככב באחד משלו בעתיד הקרוב.

"קפטן אמריקה: מלחמת האזרחים" | טריילר רשמי ראשון



כתגובת נגד, אולפני די.סי. קומיקס והאחים וורנר לא נשארו חייבים ואף הם חשפו מעט יותר מהמתחולל בסרט המצופה ביותר שלהם בשנה הבאה, בטריילר החדש ל"באטמן נגד סופרמן: שחר הצדק".

"באטמן נגד סופרמן: שחר הצדק" | טריילר רשמי 2



בטריילר החדש שאורכו 3 דקות, מוצגים צדדים חדשים בסכסוך שבין באטמן לסופרמן כאשר בן אפלק מופיע כברוס וויין/באטמן והנרי קאוויל כקלארק קנט/סופרמן, כשבנוסף גל גדות כוונדר-וומן וג'סי אייזנברג כלקס לות'ור נחשפים מעט יותר. הטריילר מתחיל כאשר קלארק קנט וברוס וויין נפגשים לראשונה במסיבה של לקס לות'ור הציני. משם אנו רואים את השניים נלחמים ללא הרף, עד שנאלצים להתאגד במטרה לנטרל את האויב חדש שייצר לקס לותור. ואז היא מגיעה, גל גדות כוונדר-וומן. בערך כמו שקורה בטריילר הראשון, אך עם חשיפה רבה יותר. הנבל שבו ילחמו השלושה הוא דומ-סדיי, מפלצת הרסנית אשר נוצרה מניסוייו שלותור ביצע בגופו של זוד, שנהרג בידי סופרמן בסרט "איש הפלדה".

הבמאי זאק סניידר נוהג לא פעם לציין את השוני בין סרטי הקולנוע של אולפני מארוול לאלה של די.סי. קומיקס ואף ציין שהסרט "באטמן נגד סופרמן: שחר הצדק" בפרט וסרטי די.סי. קומיקס בכלל יהוו סרטים פסיכולוגיים ואפלים יותר. בשנה הבאה האחים וורנר יוציאו לאקרנים 2 סרטי קומיקס: את "באטמן נגד סופרמן" ו"יחידת המתאבדים" שייצא באוגוסט 2016.

"באטמן נגד סופרמן: שחר הצדק"
בויים על ידי זאק סניידר, בהפקת אולפני סינקופי של כריסטופר נולאן, לפי תסריט מאת דייוויד ס. גויר. בסרט מככבים הנרי קאוויל, בן אפלק, גל גדות, איימי אדמס, לורנס פישבורן, דיאן ליין, ג'סי אייזנברג וג'רמי איירונס. מדובר בסרט הלייב-אקשן הראשון שיציב על המסך הגדול את סופרמן ובאטמן על המסך הגדול ביחד עם וונדר-וומן, סייבורג ואקווהמן. "באטמן נגד סופרמן: שחר הצדק" ייצא לבתי הקולנוע בישראל ב-24 במרץ 2016.

"קפטן אמריקה: מלחמת האזרחים"
בוים על ידי אנתוני וג'ו רוסו ומככבים בו אנסמבל שחקנים כריס אוונס, סקרלט ג'והנסון, סבסטיאן סטן, דניאל ברוהל, צ'דוויק בוסמן, אנתוני מקי, רוברט דאוני ג'וניור וטום הולנד. בסרט הנ"ל, המלחמה מתפתחת בין קפטן אמריקה לאיירון מן על רקע החוק לרישום העל-אנושיים. "קפטן אמריקה: מלחמת האזרחים" ייצא לבתי הקולנוע בישראל ב-28 באפריל 2016.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על מארוול ודי.סי. קומיקס מפשילים שרוולים
סרטים בקולנוע