"שוק הסרטים", ויום הקולנוע ב-10 שקלים

קולנוע
ביום חמישי הקרוב יום הקולנוע חוזר ב-10 שקלים, וגם "שוק הסרטים", אירוע ייחודי אשר מפגיש בין תרבויות האוכל, אמנות, מוזיקה וקולנוע מקורי.

"שוק הסרטים", ויום הקולנוע ב-10 שקלים
"שוק הסרטים", ויום הקולנוע ב-10 שקלים

יום הקולנוע "Movie Time" ב-10 שקלים לסרט, מגיח בפעם השלישית ובמסגרתו ימכרו כל הכרטיסים בכ-40 בתי קולנוע הנמצאים ברחבי הארץ במחירים מוזלים של 10 שקלים לסרט רגיל ו-14 שקלים לסרטי התלת מימד. כל רשתות בתי הקולנוע בארץ אשר חברים בהתאחדות ענף הקולנוע בישראל משתתפות ביוזמה אשר מטרתה לשתף את הציבור בחגיגה של בתי הקולנוע בישראל.

בין המשתתפים במבצע הן רשתות הקולנוע גלובוס מקס, YES פלאנט, סינמה סיטי, רב חן, ורשת קולנוע לב. באותו אירוע כאמור יוקרנו הסרטים הבאים בהקרנות בכורה; "משחק באש" בכיכובם של בראדלי קופר, ג'יימי דורנן אומה תורמן, סיינה מילר, דניאל ברוהל ועומאר סי. "צייד המכשפות האחרון" בכיכובם של וין דיזל, אלייז'ה ווד, מייקל קיין ורוז לסלי. "היזהר ממה שאתה מבקש" בכיכובם של דרמוט מלרוני, ניק ג'ונאס ואיזבל לוקאס. "קרימזון פיק" בכיכובם של טום הידלסטון צ'רלי הונאם וג'סיקה צ'סטיין . וסרט של סקוט קופר ("אחים בדם") "חוקי הפשע" של האחים וורנר בכיכובם של ג'וני דפ, בנדיקט קמברבאץ', ג'ואל אדגרטון, דקוטה ג'ונסון וקווין בייקון.

כמו כן, המבצע תקף ליום חמישי ה-22.10 ללא כפל מבצעים. בנוסף לכך, ישנם בתי קולנוע אשר הודיעו כי יפתחו את שעריהם במתכונת החופש הגדול, החל מהשעה 11:00 בבוקר.


(רוצו בהמוניכם, גלובוס מקס נתניה. צילום: לירון בראל)

ובנושא דומה, כשאוכל ותרבות נפגשים; "שוק הסרטים", אירוע המושק במיוחד לאוהבי הקולנוע, אמנות, מוזיקה וקולינריה. אותו אירוע מתוקשר ייערך בתאריכים 27-28.10.15 ויתקיים בכפר סבא ב"חצר השוק", שמזמין את הקהל הרחב לצפות בסרטי ביכורים מקוריים ובעבודות צילום וידאו ארט המלווים במוזיקה וארוחות שף טעימות במיוחד. וכמעט שכחנו לספר לכם, הכניסה בחינם!

בחצר המתחם יוקרנו סרטי ביכורים של בוגרי המחלקה לקולנוע מהפקולטה לאמנויות המדרשה בליווי תזמורת הקונסרבטוריון בנגינה חיה אשר הולחנה במיוחד עבור האירוע. במתחם השוק "הקומה השנייה" יוקרנו עבודות ווידאו ארט של האמנים גיא בן נר, בועז ארד ורבים נוספים. האירוע כאמור בשיתוף פעולה ייחודי של "חצר השוק" עם המחלקה לקולנוע, המחלקה לאמנות בפקולטה לאמנויות המדרשה, המכללה האקדמית בית ברל והקונסרבטוריון הישראלי למוזיקה.

ביום שלישי ה-27.10 יוקרנו ב"חצר השוק" הסרטים הקצרים;

"שאריות" של הבמאי אבנר אזולאי.
"חובה" של הבמאי אלון לוי.
"רייזרמן" של הבמאי אסף כפרי.
"מלון" של הבמאי גלעד אבני.
"Eigengraw" של הבמאי תומר יעקובי.
"Super girl Last All Summer" של הבמאי אלעד פרימו.

ביום רביעי ה-28.10 יוקרנו ב"חצר השוק" הסרטים הקצרים;

"מיכל מלא בנזין" של הבמאי עמירם זוכוביצקי.
"זנב" של הבמאית רוני קידר.
"הג'ונים" של הבמאי ג'ון אבישי.
"בית קברות לפילים" של הבמאי אבי בלקין.
"המודדים" של הבמאי אסף סבן.
"קרילו" של הבמאי עידו לחמן.
"פרנץ' קונקשיין" של רפאל קדישזון
"לווין של אהבה" ו-"עיר חולה" (CITYSICKNESS) של הבמאי אליהו זיגדון.
"ואריאציות ליליות על נושא" של הבמאי צור אביגד
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על "שוק הסרטים", ויום הקולנוע ב-10 שקלים
סרטים בקולנוע