"אנטמן והצרעה" מצטרפים לשלב השלישי של מארוול

קולנוע
השלב השלישי של מארוול צפוי להיות הגדול ואולי הטוב ביותר עד עכשיו עם סרטים כמו "קפטן אמריקה: מלחמת האזרחים", "ת'ור: רנגרוק", שני חלקי "הנוקמים: מלחמת האינסוף" וכמובן "ספיידרמן" החדש. אבל יש חבר קטן, מאוד קטן שנעלם מהפרק לרגע. עד עכשיו.

"אנטמן והצרעה" מצטרפים לשלב השלישי של מארוול
"אנטמן והצרעה" מצטרפים לשלב השלישי של מארוול

שלב 2 של מארוול נחתם בסימן שאלה גדול לגבי אנטמן, סימן שגדל עם ההכרזה על סרטי השלב השלישי של מארוול. אולם כנראה בגלל הביקורות הנלהבות וההתקדמות של הדמות במיינסטרים, מארוול נתנו אישור לסרט ההמשך. הסרט החדש לא יינשא את השם "אנטמן 2" ודווקא ייקרא "אנטמן והצרעה". מארוול עדכנו שהסרט יעלה לאקרנים ב-6 ליולי 2018, בדיוק 3 שנים אחרי יציאת הסרט הראשון.

לפי השם ולפי איך שנגמר הסרט הקודם מן הסתם ניתן לנחש שהופ, בתו של האנק פים (מייקל דאגלס) ומושא אהבתו של סקוט לאנג (פול ראד), תקבל תפקיד הרבה יותר משמעותי כשהיא סוף סוף תלבש את חליפת הצרעה המפורסמת שלה.


("תקבל תפקיד יותר משמעותי" - אוונג'לין לילי בתור הופ)

אוונג'לין לילי, ששחקה את הופ בסרט הקודם, כנראה תחזור לתפקיד אחרי שנחתמה ל-3 סרטי מארוול לפחות (כנראה אחד בשביל "הנוקמים") וגם פול ראד שחתום ל-4 מהם. היחיד שלא ברורה עמדתו הוא מייקל דאגלס, שעדיין לא ידוע אם ישוב לגלם את האנטמן המקורי והאייקוני של מארוול. כמובן שמי שכתב זה הכי מחכה לאישור שלו הוא גונב ההצגה מייקל פנה.

האישור על הסרט השני של "אנטמן" הוביל את מארוול לחדשות טובות נוספות וזה לאשר 3 תאריכי יציאה חדשים לשנת 2020. התאריכים החדשים יהיו; סרט אחד ב-1 למאי, סרט שני ב-10 ליולי, סרט אחרון ב-6 לנובמבר. אגב אתם זוכרים שפעם היה סרט גיבורי על אחד בשנתיים? לא ידוע עדיין אם התאריכים הם חלק מהשלב השלישי או הכנות לקראת השלב הרביעי. אבל לפי דבריו של קווין פייג', מפיק היקום הקולנועי המצליח, בשלב זה ייכלל ליין אפ של גיבורי על ששונה לחלוטין ממה שנראה לאחרונה ב"הנוקמים: עידן אולטרון".


("ליין אפ שונה לחלוטין" - "הנוקמים")

החדשות הפחות טובות הן שמארוול נאלצו לדחות את יציאתה של "קפטן מארוול", סרט הסולו הראשון של מארוול בכיכובה של גיבורת העל. הסרט ייצא במרץ של שנת 2019, מה שמעמיד את הסיכוי להופעתה במלחמת האינסוף בסכנה. מי שדווקא זכה לקידום שלא כל כך משמעותי הינו "הפנתר השחור" בכיכובם של צ'דוויק בוסמן (שיופיע לראשונה ב"קפטן אמריקה: מלחמת האזרחים") ואנדי סרקיס (שהופיע לראשונה ב"הנוקמים: עידן אולטרון"). רגע אז ככה גולום סיזר קינג קונג נראה אנושי כן?


("רגע אז ככה גולום סיזר קינג קונג נראה אנושי כן?" - אנדי סריקס ב"הנוקמים: עידן אולטרון")

סרט נוסף שאפשר לספר עליו פרטים חדשים הוא "דוקטור סטריינג'" שיגיע בשנה הבאה. למרות שלמזלנו הסרט הזה נשאר בתאריך שלו, עדיין הפקת סרטו של סקוט דריקסון ("רוח זדונית") הודיעה על חלקים נוספים בקאסט. לצדו של בנדיקט קמברבאץ' (שישנה את השם מתישהו) תשחק רייצ'ל מקאדמס בתפקיד הנשי שלא נחשף עדיין פרטים עליו. טילדה סווינסון (כן המכשפה מ"סיפורי נרניה") תשחק את 'העתיק', דמות מרכזית ואהובה בקומיקס של דוקטור סטריינג' שעברה שינוי מבן לבת בסרט, משהו שמן הסתם עצבן את המעריצים.

דוקטור סטריינג' יגיע לאקרנים ב-4 לנובמבר של השנה הבאה. לפני הדוקטור יגיע "קפטן אמריקה: מלחמת האזרחים" שכבר מסתמן בתור אחד הסרטים הגדולים ביותר של יקום מארוול. פייג' אישר גם שהסרט הנ"ל ו"ת'ור: רנגרארוק" יהיו הסרטים שיחתמו את הטרילוגיות של כותרי קפטן אמריקה ות'ור. "קפטן אמריקה: מלחמת האזרחים" יגיע ב-6 למאי של השנה הבאה, לסרט זה כמובן אין שינויים.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על "אנטמן והצרעה" מצטרפים לשלב השלישי של מארוול
סרטים בקולנוע