ריאנה בראיון עם אופרה על כריס בראון

רכילות
לריאנה יש הרבה מה לומר על הזוגיות שהייתה לה עם הזמר כריס בראון. ריאנה ואופרה ווינפרי חזרו "להשיב מלחמה" על הנעשה ב- 2009 כאשר כריס תקף באלימות פיזית את ריאנה, מה שגרם לסערה תקשורתית, ריאנה האמינה בתוכו כי לא היה מדובר בבעיה גדולה וכי הדבר הוא נורמלי, לפחות לפי תגובותיה בתקשורת.

ריאנה בראיון עם אופרה על כריס בראון
ריאנה בראיון עם אופרה על כריס בראון

ריאנה הגיע לתוכנית של אופרה ביום ראשון האחרון ושם היא בכתה ואמרה "כמו שכעסתי, ככועסת, פגועה ונבגדת; הרגשתי שהוא עשה את הטעות בגלל שהוא היה צריך עזרה... ומי יעזור לו?", "איבדתי חבר קרוב, נורא קשה היה להופיע מול מצלמות ולהסביר בהתחלה" אמרה ריאנה.

המחשבה של ריאנה הייתה להגן על מעשיו של כריס כלפיה, אולם, היא מסבירה שהרגישה להגן עליו וכי הוא היה זקוק לתמיכה, ולא לדחיה, "אף אחד לא יגיד שהוא זקוק לעזרה. כל אחד יגיד שהוא (כריס) מפלצת מבלי להסתכל על מקור הבעיה, דאגתי לגביו."



לדברי "הפינגטון פוסט", אופרה מסבירה שהיא בעצמה הופתעה עד כמה שהראיון נשחק. "חשבתי שהיא הולכת להיות סוג של מנוולת", "שום דבר לא יכול היה להיות רחוק יותר מן האמת", נשמע שהעולם עומד לראות את צידו האחר של נסיכת הפופ המפורסמת ריאנה. באשר לכריס, הוא כבר הודה מספר פעמים על אלימותו כלפי ריאנה ואף קיבל הוראה להתרחק ממנה.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על ריאנה בראיון עם אופרה על כריס בראון
סרטים בקולנוע