פסטיבל אודסה: תמר אלקן זכתה בפרס השחקנית הטובה

קולנוע
בסופ"ש האחרון השחקנית הישראלית תמר אלקן זכתה בפרס השחקנית הטובה ביותר בשל משחקה הנפלא בסרטו של יבגני רומן, "האיש שבקיר", הבמאי הישראלי שביים את הדרמה המשפחתית "איגור ומסע העגורים".

פסטיבל אודסה: תמר אלקן זכתה בפרס השחקנית הטובה
פסטיבל אודסה: תמר אלקן זכתה בפרס השחקנית הטובה

לימודיה של השחקנית הישראלי תמר אלקן (30) שחלו בצעירותה במגמת התיאטרון והמשחק בתיכון לאמנויות "תלמה ילין" שאותו עברה בהצטיינות, ובוגרת בית הספר למשחק של יורם לוינשטיין, השתלמו. בשל התמדתה, והרצון העז להצליח בתחום, אלקן הגיעה לכותרות בשבוע שעבר כאשר זכתה בפרס השחקנית הטובה בשל משחקה בסרט "האיש שבקיר" בפסטיבל הסרטים הבינלאומי באודסה.

תמר אלקן עולה לקבל את הפרס, ההתרגשות בעיצומה



"האיש שבקיר", דרמה פסיכולוגית המגוללת את סיפורה של בחורה צעירה בשם שיר (תמר אלקן) החייה חיים שלווים לצד רמי (גלעד כהנא), בעלה שיצא לטיול קצר עם הכלב המשפחתי ונעלם כלא היה. הסצינות המגיעות לאחר התרחשות האירוע, מתארות משפחה וחברים שונים המגיעים לביקור במפתיע. מה שבהדרגה גורם להתבהרות התמונה הכוללת של היחסים בין בני הזוג, עד שלבסוף מתגלה הסיבה האמיתית להיעלמותו המסתורית של רמי.

כמו כן, "האיש שבקיר" הוא סרטו השני באורך מלא של יבגני רומן, בוגר החוג לקולנוע באוניברסיטת תל אביב, אשר ביים את "איגור ומסע העגורים", דרמה משפחתית שבין היתר יועדה לקהל הצעיר ובו נראים רגעים קסומים ושוביי לב המעוררים הזדהות רבה.

"האיש שבקיר" הטריילר



הסרט "האיש שבקיר" שבקרוב יופץ בבית הקולנוע בארץ, צולם במשך שישה ימים בלבד ומורכב מ-12 סצנות המתרחשות במהלכו של לילה אחד, בדירה אחת, וכל אחת מהסצנות צולמה בשוט אחד ארוך. בהפקת אפיקים מאוחדים סרטים (UCM) ובתמיכת "הקרן החדשה לקולנוע וטלוויזיה NFCT".
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על פסטיבל אודסה: תמר אלקן זכתה בפרס השחקנית הטובה
סרטים בקולנוע