"יחידת המתאבדים": תמונות הקאסט בתחפושות

קולנוע
וויל סמית' ומרגו רובי נראים כאילו יצאו ישר מקומיקס או משחק מחשב, ג'יי קורטני נראה אפל, אדוול אקינו-אגבז' ממש מאכזב וג'ארד לטו נראה בדיוק כמו מרלין מנסון. ככה מקבלים את התמונות מסרטם של האחים וורנר "יחידת המתאבדים".

"יחידת המתאבדים": תמונות הקאסט בתחפושות
"יחידת המתאבדים": תמונות הקאסט בתחפושות

לפני כשנה, חברת האחים וורנר ו-DC ,שנמצאת ברשותם, הוציאו הודעה משותפת על תוכניות לסרטים לעתיד הממש לא קרוב. בין ההודעות הצפויות על הסרטים לפלאש, וונדר-וומן, גרין לנטרן ו-2 סרטי ליגת הצדק, הגיע החלטה לעשות סרט על קבוצה פחות מוכרת כ"יחידת המתאבדים". להימור הלא קל הם גייסו את דיוויד אייר ("זעם","חב ה") לביים את הסרט עם כמה מהשחקנים המצליחים ביותר שפועלים כיום. אבל אחרי הכול, הדבר שמעניין אותנו זה איך יראו אותם הכוכבים בתחפושות. הראשון נראה שזהו ויל סמית' בתחפושת המלאה של דדשוט.


(נאמנים לקומיקס - וויל סמית' כדדשוט)

וויל סמית' נראה בחליפה הרוצח שלו נאמן לקומיקס עם המסכה הלבנה ורטייה המכוונת למטרה. עם זאת, זה די זורק לפח את כל הרעיון של לעשות סרט ריאליסטי, כנראה שזה לא הולך להיות משהו בסגנון "האביר האפל" ונאמן יותר ליקום הקולנועי הפנטזי ש-DC יוצרים. ולאחר מכן הגיעה תורה של מרגו רובי כהארלי קווין.


(כי שגעון זה טוב - מרגו רובי בתור הארלי קווין)


(כאילו נלקחה מסדרת משחקי המחשב של באטמן - מרגו רובי בתור הארלי קווין)

העוזרת של הג'וקר נראית בדיוק כאילו יצאה ממשחק מחשב חדש של באטמן. יש לה מראה ריאליסטי ומאוד משוגע, נראה שעל דמותה של מרגו רובי עבדו הרבה מאוד זמן הפעם. אבל אם אתם חושבים שהיא לא דומה לעצמה, חכו שתראו את מה שעשו לג'יי קורטני בתור קפטן בומרנג.


(היחיד שלא עשה דיאטה לסרט - ג'יי קורטני בתור קפטן בומרנג)

אם לומר את האמת, לרגע אחד אני אפילו לא זיהיתי את השחקן. אני עדיין לא ממש יכול לומר אם זו חליפה טובה לפי דעתי אבל אין ספק שהשקיעו בלהוסיף לקורטני הרבה קילוגרמים וזקן שנראה כאילו הוא בן 40. אבל ממנו נעבור לתחפושת שבאמת מאכזבת.


(חמוד בשביל דיסני - אדוול אקינו-אגבז' בתור קילר קרוק)

אדוול אקינו-אגבז בתור קילר קרוק נראה כל כך מאכזב שאני לא מבין איך האולפנים עוד חשבו שמישהו יאהב את זה. במקום מפלצת דמוית תנין רבת מידות, הביאו לנו אדם בגובה ממוצע בעל מיליוני קעקועים ועיניים שחורות מצועצעות. כלומר היה לכם פוטנציאל אדיר ליצור איום שנלקח מתוך סרט אימה ויכול לרסק מכוניות ולנשוך אנשים, ובמקום זה ויל סמית' נראה יותר גבוה ממנו. אגב אם מדברים על ויל סמית', מתחת לתמונה שמראה איך קילר קרוק באמת נראה, בואו נראה איך הוא מתפקד בפעולה עם החליפה החדשה.


(זה כבר יותר טוב - קילר קרוק מהקומיקס)


(לראשונה עם קרחת - וויל סמית' בתור דדשוט)

אבל חכו זה לא הסוף, מיד אחרי כן אייר הוסיף עוד תמונה של לא אחד, לא שניים, אלא של כל יחידת המתאבדים.


(האנסמבל המתאבד - כוכבי "יחידת המתאבדים")

כן יחידת המתאבדים השלמה נחשפה סוף סוף ותראה שוב פעם בסרט שייצא שנה הבאה. אבל רגע, ומי נשאר מאחור? אולי רק הדמות המסקרנת ביותר בסרט. מאז שהית' לדג'ר איבד את שפיותו במשחקו המדהים בתור הג'וקר ב"אביר האפל", נראה שאף אחד לא מאמין שיגיע מישהו שישחק את הדמות יותר טוב. יש לי רק משהו אחד גדול להגיד לכל מי שחושב ככה- אתם צודקים. מצטער ג'ראד לטו אבל לא משנה מה אין שום מצב שמישהו יצליח להשתוות למשחק המצמרר עד כאב של הית' לדג'ר. עם זאת, התמונה החדשה של לטו כן נותנת ציפיות לג'וקר שאומנם לא ישתווה ללדג'ר אבל כן נותנת תקווה לג'וקר טוב.


(בדיוק מרלין מנסון - ג'ארד לטו בתור הג'וקר)

לטו נראה בדיוק בדיוק כמו מראהו הגותי של מרלין מנסון. נראה שבמאי הסרט רוצה לקחת את הכיוון שכריסטופר נולאן לקח ולהפוך אותו להרבה יותר מפחיד וגותי. לפי השמועות, הג'וקר כנראה יתחיל את הסרט נעול בבית משוגעים וכמובן שבאיזה שהוא שלב יברח ויגרום ליחידת המתאבדים לקבל מטרה ואיום חדש.

אבל זה לא הכול, ג'ראד לטו גם היה בחודשים האחרונים בטור עם להקתו 30 Second To Mars. אבל במהלך החודשים האלה, לטו לא עסק רק במוזיקה אלא גם עבד על קולו של הג'וקר. במהלך ההופעה, לטו נתן הצצה קטנה לקולו המפחיד והמצמרר החדש של הג'וקר. חושבים שהבחירה בלטו תמוהה? אני הייתי אתכם עד שראיתי את הסרטון הזה:



אוהבים את זה? באותה ההופעה הוא גם השתמש במה שאולי נראה כשורה מהסרט (אולי)



הסרט "יחידת המתאבדים" נמצא בעיצומן של הצילומים ומצולם כרגע בטורונטו. הסרט ישוחרר לבתי הקולנוע ב-5 לאוגוסט 2016 בארה"ב ולפי התחזיות יגיע אלינו יום לפני. לפניו יגיע "באטמן נגד סופרמן: שחר הצדק" שישוחרר ב-25 במרץ, ושני הסרטים צפויים לפתוח את הדלת ליקום הקולנועי של DC עד לשני סרטי ליגת הצדק שיגיעו ב-2017 וב-2019.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
 — לפני 9 שנים
מעניין  —  ממחיש ומעניין, יש עוד?
 — לפני 9 שנים
לא ממש נאמן ובעיקר מאכזב  —  באף גרסה בקומיקס דדשוט לא נראה כמו לוחם אלקעידה מתחת למסיכה. אין לו אמירות מוטיבציה מתחת לצוואר והם התבלבלו בעין האלקטונית.
 — לפני 9 שנים
ואוו תותחי  —  כל כך הרבה זמן לחכות? יאללה שיעבדו יותר מהר כמה זמן לוקח להם
כתוב תגובה משלך על "יחידת המתאבדים": תמונות הקאסט בתחפושות
3
סרטים בקולנוע