בקרוב בבתי הקולנוע: "זהות גנובה"

קולנוע
הפרק הראשון בסדרת הריגול יצא ב-2002 והיה להצלחה גדולה. "זהות במלכודת" הגיע למסכים ב-2004 ו-"זהות אבודה" ב-2007. הפרק הרביעי בסדרה המבוססת על ספריו של רוברט לדלום. דמויות חדשות נוספות מצטרפות לעלילה, סביב מבצע תפעולי חדש ב-CIA.

בקרוב בבתי הקולנוע: "זהות גנובה"
בקרוב בבתי הקולנוע: "זהות גנובה"

הסרט "זהות גנובה" הינו מותחן פעולה אשר משתמש באותו שם לסדרת הסרטים המצליחה "The Bourne Legacy" אך העלילה שונה לחלוטין מהסרטים הקודמים. בסרט הזה מחליטה יחידה סודית אשר פיתחה תוכנית לסוכנים מן השורה לבטל אותה ולהסיר או במילים פחות עדינות להרוג את כל מי שהיה שותף לה עקב שיבושים בה.

אהרון קרוס, שאותו אגב מגלם השחקן ג'רמי רנר, מככב כאחד שקיבל על עצמו את התוכנית בעוד שהייתה פעילה וכי בשלב מסוים אהרון מקבל פלאשבקים, הוא מבין שחייהם של המון אנשים כולל חייו שלו בסכנה, מחליט אהרון קרוס לנקות את התוכנית מן העולם אך בדרכו שלו, כשלצידו עומדת השחקנית רייצ'ל ווייז אשר מגלמת את דמותה של מרתה בתפקיד דוקטור מן אותה היחידה הסודית, שניהם יחדיו מנסים לשלב ידיים בניסיון לצאת בחיים ולנסות לעזור לאנשים נוספים לפני שיהיה מאוחר מידי.

מאחורי הסרט עומד התסריטאי והבימאי טוני גילרוי, שלהבדיל מהסרטים הקודמים הפעם לא הסתפק רק בעבודת התסריט, ולקח לידיו גם את עבודת הבימוי.



כמו קודמיו הסרט הרביעי בסדרה מכין לנו אקשן והרבה פעלולים. לאלה שמעוניינים לצפות בקולנוע יש לפנות את יום חמישי, 13 בספטמבר 2012, כמו כן הסרט "זהות גנובה" יופיע בכל בתי הקולנוע השונים ברחבי הארץ.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על בקרוב בבתי הקולנוע: "זהות גנובה"
סרטים בקולנוע