טריילר פארק: הגיקים שולטים!

קולנוע
גיקים, שפשפו את העיניים, יש לנו חדשות טובות בשבילכם. הקיץ הקרוב בקולנוע יוקדש כולו לחובבי הקומיקס שיכולים להניח את החוברות בצד ולהתחיל להתאסף סביב הקולנועים ולהפגין נגד הליהוק של בן אפלק לבאטמן.

טריילר פארק: הגיקים שולטים!
טריילר פארק: הגיקים שולטים!

הידד! חזרנו אל החלק האהוב עלינו ועליכם, הרי כולנו יודעים שהתפללתם ליום בו נחזור ונפרסם עוד חלק מסדרת הכתבות האהובות על כולנו, "הטריילר פארק". טוב, אולי לא כולנו מעריצים את הטריילר פארק, אבל כולנו מעריצים של באטמן, או סופרמן, תלוי לאיזה קבוצה אתם משתייכים, אפילו גל גדות נכנסת אל העסק. בשבועיים האחרונים חובבי הקומיקס למיניהם או סדרות קולנועיות קלאסיות אחרות חגגו בפרסומם של לא מעט טריילרים איכותיים ומרהיבים יותר או פחות (כבר קשה להתלהב מאוסף האפקטים המרשימים כשהם חוזרים בכזו שיטתיות פעם אחר פעם) ואנחנו כאן כדי לדעת אילו טריילרים הותירו אותנו פעורי פה, ואילו הותירו אותנו נאנחים על השולחן עם יד על המצח בזמן שאנחנו מנענעים את הראש לצדדים וצועקים "למה?!". המשיכו לעקוב.

"אנטמן", (16.7.15)



אז אחרי שבפעם הקודמת התלוננו על כך שסרט שבויים על ידי פייטון ריד, הבמאי של "יס מן", והשחקן הקומיקאי הנודע פול ראד מ"הדייט שתקע אותי" יצרו סרט שנראה כה רציני וכה אפלולי שלא מתאים לאווירת הקומיקס החדשה של סרטי מארוול, חוזר טריילר שני שמחזיר בנו את התקווה, אך לא רק בתחום ההומור. זהו סרט על גיבור על שנהפך לדמוי-נמלה בכדי שיוכל להיכנס למקומות הקטנים ביותר ולהילחם בפושעים המוזרים ביותר, וההגעה לסרט בו אפקטים ממוחשבים מסוגלים לגרום לדבר הזה להיראות הגיוני זהו הישג עצום. הסרט הזה נראה נהדר, עם אפקטים שחובה לראות בתלת מימד (עם כל השנאה) או לפחות על מסך הקולנוע, עם הומור טוב ושנון ולא כזה שנלקח למחוזות מוגזמים ("שומרי הגלקסיה" למשל) אלא למקום בו הומור ועלילה הולכים זה לצד השני, כמו "הנוקמים", אליו ההמשך מגיע אלינו בקרוב. מחזיקים אצבעות.


"ארבעה מופלאים", (6.8.15)



בעולם בו לכל גיבור על שהומצא אי פעם ישנו סרט, ואחריו עוד סרט, ואחריו עיבוד מחודש ואחריו איחוד עם גיבורי על אחרים ושלל ההמשכים, קשה ליצור סדרת גיבורי על חדשה לגמרי שלא נשענת על שום חידוש או על שום גימיק שמצליח להביא שינוי. "ארבעת המופלאים" נראה כמו סרט שמנסה לשנות במסגרת הקלישאות בהן הוא קיים, במקום סרט גיבורי על הוא נראה כמו סרט של נערים שנגררו לצרה מוטציית ובדיונית להחריד שהם מנסים להתגבר עליה, אך השאלה היא לאן זה יתקדם, מהו הסיפור, ואיפה ה"גיבור על" המתבטא בהם. הטריילר הזה נראה לא רע, אך קשה לי להאמין שיצא מזה באמת סרט טוב.


"באטמן נגד סופרמן: שחר הצדק", (24.3.16)



זוהי גולת הכותרת של כתבת סרטי הקומיקס המתקרבים למיניהם, וקשה לי, קשה לי להפנים מדוע זה נראה כל כך מאכזב. הדבר הראשון המתבקש הוא לחזור שנה אחורה להחלטה ללהק את מיסטר אפלק לתפקיד באטמן, ולהעיף את כריסטיאן בייל מכל המדרגות. המטרה הטיפשית להחריד הייתה ליצור נתק מ"האביר האפל" וחבריו, כיוון שהאביר האפל הוא "מותחן פסיכולוגי רציני להחריד" שאי אפשר לשבצו בסרט כה שטותי שמתחבר עם עולמות הקומיקס הבדיוניים של סופרמן, אבל אם ככה, איפה ההיגיון? הטריילר הזה נראה רציני להחריד, כבד נורא ואפל ברמה שלא תביך סרטי שואה, בוודאי שלא היה מזלזל לשים את בייל בין כל הפאתוס הדרמתי הזה, אז למה כל זה היה טוב? שאר הסיבות הן מובנות מאליו מבחינתי; אפלק הוא מכוער, מגודל, גופו לא נראה שרירי מידי מבחינה פיזית (בטח שלא למימדי באטמן, מאיפה הביאו את החליפה המטופשת הזאת?) והחלק הכי מעורר גיחוך - עיניים זוהרות. באמת? אחרי שהחלטנו שבאטמן נגד סופרמן הולך להיות האנטי-תזה של שומרי הגלאקסיה אתם מחליטים להפוך את באטמן לבובה זוהרת בחושך? ואיפה גל גדות בכל העסק?

לקראת סיום, נפרסם את הטריילר שיצא לאחרונה לסרט שכולנו ככל הנראה נצפה בו בסוף השבוע: "הנוקמים: עידן אולטרון" , בחמישי הקרוב בקולנוע:



אין ספק שהטריילר הזה נראה כמו יריית פתיחה לא רעה בכלל לעונת הקומיקס הקולנועית שנפתחת בקרוב, אבל עליו לא נכביר מילים כי הוא כנראה הסרט ששמעתם ועוד תשמעו עליו הכי הרבה בתקופה הנוכחית.

ואומנם כבר פורסם באתר הטריילר בכתבה הקודמת, אבל בכל זאת, לגיקים שבניכם, הנה הטריילר שכולנו נחשפנו אליו כהמשך לסדרת הסרטים הכי גיקית בהיסטוריה:

"מלחמת הכוכבים: הכוח מתעורר", (17.12.15)



היו לי לא מעט בעיות עם העיבודים של אברהמס לסרטי "מסע בין כוכבים" שהפכו לשעשועי המצלמה האישיים שלו, כל מה שנותר לי לקוות הוא שגם מלחמת הכוכבים לא יהופך לסרט שצולם על ידי חולי פארקינסון אכזריים. מלבד זאת זוהי נראית כמו מחווה נוסטלגית מקסימה שבעיקר עשתה לי טוב בלב, ונקווה שגם לא תאכזב.

למרות שבימים הקרובים אל הגשם יתעלל בנו מעט ונראה שהחורף לא מתכוון לעזוב, עונת הקיץ המתקרבת בקולנוע והולכת להיות בעיני בעיקר גיקית, ואני אוהב קיץ, וגם אוהב גיקים, אז אין באלו שום דבר רע. אנו נשוב ונבחן האם הסרטים עמדו בציפיותינו כשיצאו למסכי הקולנוע. בינתיים, אל תשכחו שאנחנו עוד הכרנו את גל גדות כששיחקה ב"בובות". שיהיה לנו אביב נפלא.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על טריילר פארק: הגיקים שולטים!
סרטים בקולנוע