על ההמשכים ל"נוקמים 3", "מלחמת הכוכבים" ועוד

קולנוע
אנחנו חיים בעידן של פרנצ'ייזים, סרטי המשך ויקומים קולנועיים של גיבורי-על, אז למה שלא יצאו לדרך כמה סרטים מהסוג הזה. עכשיו, יש לנו עדכונים לגבי תאריכי הצילום והבמאי החדש של "הנוקמים: מלחמת האינסוף", אישור ועדכון ל"הצורך במהירות 2" ו"טרון 3" וכמובן חדשות מעולות למעריצי "מלחמת הכוכבים" שבינינו ששקלו מה יעלה בגורל עתיד הסדרה.

על ההמשכים ל"נוקמים 3", "מלחמת הכוכבים" ועוד
על ההמשכים ל"נוקמים 3", "מלחמת הכוכבים" ועוד

אפשר לתת גז - "הצורך במהירות 2" יוצא לדרך

עם כל הדיבורים על סרטי קומיקס ומדע בידיוני, יש לזכור שהז'אנר המדובר ביותר בקולנוע בימים אלו הוא דווקא ז'אנר סרטי המכוניות והמרוצים. בעקבות הצלחתו הגרנדיוזית של "מהיר ועצבני 7", אושר סופית כי סרט ההמשך ל"צורך במהירות" מ-2014 מאושר לתת גז מהמוסך להפקה. לא ידוע מה פרטי העלילה, לא ידוע מי יכתוב ומי יביים. לא ידוע אם כוכב "שובר שורות" אהרון פול יחזור לנעלי של טובי מרשל הידוע לשמצה, לא ידוע אם דומיניק קופר יחזור לגלם את יריבו המושחת דינו ברוסטר, גם לא ידוע אם מייקל קיטון יחזור לתפקידו המשעשע כשדרן התחרות למרות שאפשר לנחש שבעקבות הצלחת "בירדמן" הוא כנראה ימשיך הלאה. "הצורך במהירות" גרף למעלה מ-200 מיליון דולר ברחבי העולם ומבוסס על אחת מסדרות משחקי המרוצים המצליחות ביותר שיצאו למחשב ולפלייסטיישן. אם להיות הוגן, אני ממש לא מופתע שמפיקים לסרט סיקוול, אני מופתע רק שזה לא היה ברור לאולפנים שהם עוד אחד כזה.


(יחזור לסיבוב שני?, אהרון פול מתוך "הצורך למהירות")

בלי עוד משחקים - "טרון 3" חוזר לעדכן רשמית

לפני "הנוקמים" ו-"מלחמת הכוכבים", בוא נציג סרט נוסף המופץ על-ידי וולט דיסני, הלא הוא סרט ההמשך השני לקלאסיקה של שנות ה-80 בכיכובו של ג'ף ברידג'ס. הסרט המקורי לא היה בדיוק הצלחה משמעותית בקופות של אותו הזמן, אבל השפעתו של הסרט היה עצומה, כל כך עצומה שעד היום היא גרמה לבמאי פרסומות בוגר ורציני להתחפש לתחפושת המשחק בסרט ולעשות מעצמו די צחוק ברשת.

אותו במאי ,ששמו ג'וזף קוסינסקי, כנראה לא תיאר לעצמו שאולפני דיסני יבחרו להפיק את הסיקוול 28 שנה לאחר יציאת הסרט המקורי, הוא בטח לא תיאר לעצמו שדווקא הוא יישב בכיסא הבמאי לסרט המצופה. אבל הנה ב-2010, ג'ף ברידג'ס חזר לתפקידו כקווין פלין, האקר המשעשע, יחד עם גארט הדלונד בתור בנו, סם פלין, בגרסת תלת מימד עדכנית, מסחררת, כיפית ועתירת האפקטים, זו שהייתה ללהיט החורף של 2010.

קוסינסקי הצהיר עוד ב-2012 שהוא יחזור לביים את הסרט השלישי ושכבר יש לו רעיון לפתוח דלת ולעשות לדיסני עוד פרנצ'ייז חדש. מסיבה לא ידועה, הדבר נדחה עוד קצת ועוד קצת עד שקוסינסקי המשיך לפרויקט והחליט להשאיר את החלק השלישי בצד בינתיים. הפרויקט הגיע ב-2013 והיה "אבדון" עם טום קרוז ומורגן פרימן שלדעתי היה סרט די חלש עם עלילה מקורית אבל לא רציפה ולא כל כך מעניינת לכל אורכה.

היום חזר הסרט לכותרות כשהוא מקבל אישור שהפקת הסרט תצא לפועל באוקטובר הקרוב. גארט הדלונד ("טרויה") ואוליביה וויילד ("עולם הזמן") אישרו כי יחזרו לתפקידיהם כסאם פלין וקוורה, גם ברוס בוקסלייטנר ישוב בתפקידו הכפול כאלן ברדלי וכדמות הנושא של הסרט - טרון. לא נמסרה הודעה מג'ף ברידג'ס על חזרה לתפקיד, אבל ככל הנראה שקוסינסקי מחפש להרחיק מהפרנצ'ייז את קווין פלין ולתת את הבמה לבנו. הסרט צפוי לצאת לבתי הקולנוע באמצע שנת 2017.


(מתרחקים מג'ף ברידג'ס, גארט הדלונד ואוליביה וויילד ב"טרון: המורשת")

הנוקמים וקפטן אמריקה מחליפים צוות - דיווח על הנוקמים: מלחמת האינסוף חלק 1 וחלק 2

אם כבר מדברים על פרנצ'ייז, אז איך נשכח לעדכן לגבי סדרת הסרטים המדוברת והמצליחה ביותר בתקופה הזו. עוד לפני סיומו של השלב השני של מארוול, כבר יש תאריכי שחרור לכל סרטי השלב השלישי אשר אליו יצטרפו "קפטן מארוול", "הפנטר השחור", קבוצת "הבלתי אנושיים", "דוקטור סטריינג'" ו"ספיידרמן" שיגיע לראשונה לידיהם של מארוול שכנראה ייצרו לו סרט הרבה יותר טוב מסרטיו של מארק ווב. השלב השלישי והמצופה של מארוול צפוי להיפתח ב"קפטן אמריקה: מלחמת האזרחים" שבו רוברט דאוני ג'וניור וכריס אוונס יילחמו זה מול זה כקפטן אמריקה ואיירון מן שייצא ב-6 למאי 2016. השלב ייסגר עם 2 החלקים של הסרט השלישי של סדרת "הנוקמים", שג'וש ווידון אישר כי לא ישוב לסיבוב שלישי ובטח לא רביעי.

אז איזה במאי יישא בלחץ העצום של הסרט הגדול ביותר בסדרה? האמת, לא מדובר בבמאי אחד אלא בשניים. אחרי גל שמועות, ברביעי הזה נשיא חברת מארוול קווין פייג' עדכן רשמית כי האחים אנטוניו וג'ו רוסו, שביימו את הסרט המצליח "קפטן אמריקה: חייל חורף", ישובו לא רק לסרט השלישי של סטיב רודג'רס במלחמת האזרחים, אלא גם יביימו את 2 חלקי מלחמת האינסוף זאת לאחר שהתרשמו מאוד מהאווירה שהאחים יצרו בסרט השני.

עבורי מדובר בחדשות טובות כי בשבילי "קפטן אמריקה: חייל חורף" לא היה רק סרט מצוין, אלא גם אחד הסרטים הטובים ביותר שמארוול יצרו ביקום הקולנועי שלהם. עם זאת, קצת קשה לדעת איך הבמאים שידעו ליצור אווירה ריאליסטית ודרמטית יסתדרו בחלל. בנוסף, דווח גם שכריסטופר מרקוס וסטפן מקפליי, שעד כה כתבו את התסריטים ל-"קפטן אמריקה" ו"קמטן אמריקה: חייל החורף", יכתבו את התסריט לסרט השלישי בסדרה.

החלק הראשון עתיד לצאת ב-4 למאי 2018 והחלק השני יגיע כמעט בדיוק שנה אחריו ב-3 למאי 2019, ככל הנראה ייתן קרב מול "ליגת הצדק חלק 2" שייצא חודשיים אחריו. האחים רוסו מתכננים לצאת לצילומים, שיהיו ברציפות לשני הסרטים, כבר ב-2016 אחרי יציאת הסרט השלישי של קפטן אמריקה. בין כל הסרטים האלו, יש להם מספיק זמן פנוי לביים סרט ספין אוף בסדרת "מכסחי השדים" שיהיה בכיכובו של צ'אנינג טייטום.

שני החלקים יספרו על מלחמתם של קבוצת הנוקמים בתאנוס (ג'וש ברולין), הטיטאן העוצמתי שהיה אחראי לחלק מהאירועים הגדולים ביקום מארוול כולל אירועי הסרט "הנוקמים", אחרי שהשיג את כפפת האינסוף. דאוני ג'וניור דיווח כי זה יהיה סרטו האחרון בתור טוני סטארק. שמועות אומרות שזה גם יהיה סרטם האחרון של שאר החברים בקבוצה ושאחריו הקבוצה תקבל ליין אפ חדש שיכיל גיבורים חדשים שיצטרפו ליקום הקולנועי של מארוול.

דרך אגב, ג'וש ווידון ,במאי הסרט "הנוקמים: עידן האולטרון", שיגיע החודש לקולנוע סיפר כי הסרט יסתפק רק בסצנה אחת לאחר הכתוביות, בשונה מקודמו שהציג את החבורה אחרי הקרב בניו-יורק אוכלים שווארמה (כן כן הסצנה עם תאנוס היא הסצנה הראשונה). אידריס אלבה, אשר משחק את היימדייל בסדרת "תור", אישר שהוא וטום הידלסטון, המגלם את לוקי, ישתתפו בסצנה הזו לצד כריס המסוורת' שכנראה תהיה הכנה ל"תור: ראגנארוק" שייצא לקראת סוף 2017.


(צפויים להגיע לשני החלקים האחרונים - דאוני, אוונס, ג'והנסון, המסוורת' ורופאלו מ"הנוקמים")

ושהכוח ימשיך להיות עמכם - סדרת "מלחמת הכוכבים" תכלול שני פרקים נוספים ושני סרטי ספין-אוף

אם למרות הכול אתם עדיין זוכרים את הגלקסיה הרחוקה רחוקה, ואם אתם עדיין רוצים לראות עוד סרטים בנוסף לסרט החדש "מלחמת הכוכבים: הכוח מתעורר" של ג'יי ג'יי אברהמס שייצא בדצמבר הקרוב, אז הרי לכם חדשות טובות. כי למזלנו אולפני דיסני לא מסתפקים במועט, בטח לא כשהם קנו את חברת לוקאס פילם ויש בידיהם את אחת הסדרות המשפיעות והמפורסמות ביותר בתולדות הקולנוע, ולנו יש עדכונים לתאריכים של לא אחד, לא שניים, ארבעה סרטים שכולם אודות אבירי הג'דיי ומלחמתם הארוכה בצד האפל.

כבר עודכן שבדצמבר של השנה הבאה ייצא "Rogue One" (בתרגום חופשי "נוכל אחד"), סרט הספין אוף אשר נמצא באותה הגלקסיה הרחוקה רחוקה. לפי המקורות, הסרט יתמקד בטייסת נוכלת שתהיה בקבוצת לוחמים שעוזרת לקבוצות המורדים. את הסרט יביים גרת' האוורד שביים את החידוש ל"גודזילה" וגם יביים את סרט ההמשך שיגיע ב-2018. פליסטי ג'ונס ("ספיידרמן המופלא 2") תככב בתפקיד הראשי, השמועות אומרות שקארי פישר תחזור לגלם את הנסיכה ליאה בסרט. פרטי העלילה לא אושרו רשמית, אבל לפי ההפקה הכול אודות העתיד של הגלקסיה יתברר ב"כוח מתעורר".

דיסני עדכנו שבכוונתם להתקיף את בתי הקולנוע בסרט שקשור למלחמת הכוכבים בכל שנה ושנה לזמן הקרוב. סרט ספין אוף נוסף בסדרה יגיע ב-2018 ולצערנו ידוע כי ג'וש טראנק ("כרוניקה בזמן אמת") יביים את הסרט הזה כנראה אחרי שיסיים עם העיבוד המחודש ל"ארבעה מופלאים" ועם סרט ההמשך שלו שיגיעו השנה וב-2017. ככל הנראה שכמו שעשה בשאר סרטיו, טראנק ייתן לסדרה טון ריאליסטי וכואב יותר. למזלנו לורנס קסדן, שכתב את התסריט לפרק החמישי, השישי והשביעי, ישוב לכתוב ביחד עם סימון קינברג ("אקס מן: העתיד שהיה","שרולק הולמס").

אבל בואו נלך רגע קצת אחורה בשביל לדבר על פרק אמיתי ורשמי בסדרה הזו שהוא הפרק השמיני. פרק זה יצא ב-2017 ויהיה בדיוק בחגיגות ה-40 שנה לסדרה שהחלה ב1977. לא אושר לא מהאריסון פורד, לא מקארי פישר וגם לא ממארק האמיל אם הם יופיעו בסרט, היחיד שאישר את השתתפותו הוא אוסקר אייזק ("רובין הוד") שכנראה ייקח חלק לא קטן בסרט השביעי שיוביל לשמיני. חדשות מצוינות נוספות הם הצטרפותו של ראיין ג'ונסון לכיסא הבמאי. מי שלא ידע, ג'ונסון ביים את מותחן המדע בדיוני המופתי והמפתיע "לופר". הפקת הסדרה הודו שהם שקלו את ג'ונסון לביים אפילו את החלק השביעי בסדרה לפני שצרפו את אברהמס. ג'ונסון סיפר שהוא צפה ב"מלחמת הכוכבים" בגיל 4, וזה היה הסרט שבגללו הוא החליט לעסוק בסרטי קולנוע.

אנחנו עדיין לא נפרדים מג'ונסון או מ"מלחמת הכוכבים" עדיין. אם כי "הנוקמים: מלחמת האינסוף חלק 2" ו"ליגת הצדק: חלק 2" לא יספיק לכם ב-2019, אז הרי לכם הפרק האחרון לעת עתה (ואני מדגיש לעת עתה) של מלחמת הכוכבים הינו הפרק הרשמי התשיעי במעללי אבירי הג'דיי והצד האפל של הכוח. ראיין ג'ונסון לא יחזור לכיסא הבמאי, אבל עדכן שכמו בפרק השמיני גם כאן הוא יכתוב את התסריט. השמועות מצביעות על ג'יי ג'יי אברהמס ("אבודים", "סטארטרק") שישוב לתפקידו אחרי "מלחמת הכוכבים: התעוררות הכוח". מארק האמיל עדכן שיהיה לו תפקיד קטן שלפי דבריו יזכיר את הופעת הקמע של אובי-וואן בפרקים 5 ו-6.


(לפני שנים רבות ב-1977, הפוסטר המקורי של "מלחמת הכוכבים")
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על על ההמשכים ל"נוקמים 3", "מלחמת הכוכבים" ועוד
סרטים בקולנוע