"הצלצול 3": היא חוזרת!

קולנוע
13 שנים עברו מאז מעללי סרט האימה המצליח "הצלצול" משנת 2002, וכעת מתחילה הפקתו של סרט חדש בשם "צלצולים" אשר ממשיך את מאורעות האימה של שני סרטי "הצלצול" הקודמים, בבימויו של פ חאבייר גוטיירז ("שלושה ימים"), יוצא לדרך.

"הצלצול 3": היא חוזרת!
"הצלצול 3": היא חוזרת!

מספר שנים חלפו להן מאז שצלצול הטלפון המטריד בסרט "הצלצול" המוכר לכולנו (ולמי שלא ביזיון!) הטיל את אימתו על צופי קלטת וידאו מוזרה, בה הופיעה נערה בשם סמארה מורגן אשר יוצאת ממעמקיו של בור, אליו הושלכה לאחר שזוג הוריה המאמצים רצחו אותה. עושה הרושם שהמעגל לא נסגר וסמארה לא שבעה ולכן היא חוזרת לנקום באנשים תמימים וחסרי יישע, בקרוב ובסרט חדש בשם "צלצולים", שיעשה את דרכו אל מסכי הקולנוע ב-13 לנובמבר 2015. כן חברים, הסרט יגיע למסכים ביום שישי ה-13, והולך להוציא חובבי אימה רבים משלוותם.

אין חובב סרטי אימה אדוק שאינו זוכר את "הצלצול" משנת 2002, והמשכו "הצלצול 2" שזכה להצלחה מעטה בשנת 2005. באותו סרט כאמור, הופיעה סמארה (בגילומה של דייבי צ'ייס), נערה בעלת שערות שחורות ובלתי אחידות המלווה בפרצוף שנרקב לו עם השנים בתחתית בור ישן שתכולתו הפכה מזמן לתערובת מוזרה של מים דלוחים, אותה נערה אשר הביאה למותם של קורבנות תמימים שבסה"כ שצפו בקלטת וידאו דיי מוזרה, בה מופיעים שורה של אירועים בלתי מוסברים, הכוללים טלוויזיות שנדלקות מעצמן ומציגות, לחרדת הצופים בהם, את הכוכבת הראשית של הסרט ומיד לאחר מכן, לחרדתם הנוספת, לקבלת שיחת טלפון, אשר בו נאמרת הודעה לאקונית ומוזרה: "שבעה ימים".


כן, היא חוזרת

עלילת הסרט "צלצולים" מתרחשת כ-13 שנים לאחר מאורעות הסרט הראשון והמצמרר, שהתחיל עם קייטי (בגילומה של אמבר טמבלין "אחוות הג'ינס", "127 שעות"), ששהתה בבקתה בהרים עם חברתה, שאיתה ניהלה דיון על קלטת הוידאו המדוברת ועם הנערה בקה, שטענה כי מי שצופה בקלטת מקבל שיחת טלפון, בה נאמר לו "שבעה ימים". וכך קרה בדיוק. שבעה ימים לאחר הצפייה בקלטת, הצופה מת. לאחר מכן, זה קרה עם דודתה של קייטי, רייצ'ל קלר (נעמי ווטס), עיתונאית שגרה בסיאטל עם בנה, איידן. בהלוויתה של קייטי, רייצ'ל פותחת בחקירה אישית אחר סיבת המוות של בת דודתה, ומגלה על קיומה של הקלטת. בהמשך חקירתה, רייצ'ל ממשיכה לבדה לבקתה בהרים, בה היא מוצאת את הקלטת וצופה בה. היא מחליטה להראות לנוח, אביו של איידן, שגם הוא צופה בה לאחר מספר ימים.

העידכון הרישמי מגיע לאחר שורת ציוצים מאת הבמאי פ חאבייר גוטיירז שנבחר לביים את הסרט, ועשה זאת בסופ"ש האחרון וצייץ לעוקביו "היי עוקבים, 'צלצולים' אינו פריקוול, הסיפור מתרחש 13 שנים לאחר אירועי 'הצלצול'". כמו כן, העדכון האחרון היה אתמול כאשר צייץ לעוקביו בהתלהבות "בדרכי אל הסט" ואף שיתף את עוקביו לאינסטגרם עם התמונה הבאה.





התגובות לא איחרו להגיע, ולא סתם תגובות, עוקביו לאינסטגרם עודדו את גוטיירז בתגובות ופידבקים כמו "פרופיל מדהים ותמונה נהדרת", "אני כל כך מתרגש לקראת זה". וכמובן היו כאלה שהרשו לעצם להשתטות והוסיפו "בהצלחה עם הרגיתה של סמארה, אתה מתכוון לשלוח אותה לפסיכולוג?, לנערה הזו יש בעיות רציניות עם אמה, כפי שפרויד היה אומר".

השמועות על הצטרפות הצלצול למועדון "טרילוגיית האימה" (שבדרך כלל מתפתח לשביעיות ושמיניות), כבר נשמעו מתחת לגלי האתר, אבל כעת אפשר להכריז שזה באמת קורה. אחרי לילות רבים ללא שינה ופחד בלתי מוסבר משיחות טלפון סמויות בלילות גשומים, הגיע הזמן לחזור לפחד. עד תאריך ההגעה של הסרט כולנו נחכה בסבלנות לסרט שהפך לקאלט עבור רבים, אך בינתיים, אל תרימו טלפונים לשיחות מאנשים זרים.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על "הצלצול 3": היא חוזרת!
סרטים בקולנוע