מסע השיווק של ההוביט מגיע לישורת האחרונה

קולנוע
לאחר צאת הטיזר טריילר הראשון של "ההוביט: קרב חמשת הצבאות", אולפני האחים וורנר ושותפיהם הניו זילנדיים להפקת הסרט, מאולפני Weta, מצחצחים חרבות לקראת צאת הסרט.

מסע השיווק של ההוביט מגיע לישורת האחרונה
מסע השיווק של ההוביט מגיע לישורת האחרונה

בינתיים, האולפנים מכינים את הקרקע לצאת המהדורה המורחבת ל"ההוביט: מפלתו של סמאוג", שתצא ב-4 בנובמבר ותהיה לנגישה להורדה דיגיטלית כבר ב-21 באוקטובר.

במקביל לכך צפוי לצאת טריילר מלא לסרט השלישי בסדרה במהלך אוקטובר 2014, ובתחילת ספטמבר 2014 דווח שבאולפני WaterTower Music שבניו זילנד הושלמה העבודה על פסקול הסרט בהלחנת הווארד שור, מלחין המוזיקה של סרטי הארץ התיכונה בבימויו של פיטר ג'קסון.

עטיפת פסקול הסרט "ההוביט: קרב חמשת הצבאות"



המהדורה המורחבת של "ההוביט: מפלתו של סמאוג", שתהא נגישה להורדה דיגיטלית החל מה-21 באוקטובר ולמכירה החל מ-4 בנובמבר צפויה להציע תוספת של 25 דקות לסרט וסצנות שלא נוספו לגרסה הקולנועית, לרבות 6 שעות של צילומים מאחורי הקלעים וקטעי בונוס. המהדורה המורחבת המהווה הכנה לסרט השלישי והחותם בסדרה מהווה השלב הסופ במסע השיווק לסרט.

"ההוביט: קרב חמשת הצבאות" ייצא לאקרנים ב-18 בדצמבר 2014 ויהווה העיבוד הקולנועי האחרון לספרות טולקין בבימויו של פיטר ג'קסון. בסרט מככבים איאן מק'קלן, מרטין פרימן, איאן הולם, ריצ'רד ארמיטייג', בנדיקט קאמברבאץ', אורלנדו בלום, אוונג'לין לילי, לוק אוואנס, לי פייס.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על מסע השיווק של ההוביט מגיע לישורת האחרונה
סרטים בקולנוע