סיימון פג הוא "איש הנמלה"?

קולנוע
אחרי שוין דיזל השאיר את מעריציו במתח עד לפני ימים אחדים כאשר לפני חודש העלה תמונה בה הוא צולם לצד פוסטר "הנוקמים", כעת השחקן הבריטי עושה זאת כשהוא מצביע על "איש הנמלה", האם מדובר בליהוק וודאי?

סיימון פג הוא "איש הנמלה"?
סיימון פג הוא "איש הנמלה"?

לפני כחודש, כוכב סרטי "מהיר ועצבני", וין דיזל, פרסם תמונה בה הוא נמצא באולפני מארוול כשלצידו פוסטר של "הנוקמים", מאז רבים סברו כי יקח חלק בסרט "הנוקמים: עידן אולטרון", אך עד לפני שבוע הוא אישר כי יככב בסרט "שומרי הגלקסיה", שם ידובב את גיבור-העל "גרוט". וכעת נראה כי ישנו שחקן נוסף אשר העלה תמונה לחשבון הטוויטר שלו בדומה לדיזל, במקרה הזה מדובר בשחקן הבריטי סיימון פג, שגם הוא העלה ספקולציות באם יככב באחד מסרטיהם של מארוול.

אם וין דיזל יכול להלהיב את רשת האינטרנט כולה רק בשל העובדה שהוא פירסם תמונה בה הוא רומז כי יככב בסרטם של מארוול, אין סיבה שגם כוכב הסרט "האויב בתוכנו: סטארטרק" לא יעשה זאת, והוא אכן עשה כאשר אמש פירסם תמונה בחשבון הטוויטר שלו וכתב בפשטות "כיף במארוול". כמו כן, בתמונה הוא מצביע על "איש הנמלה" מהפוסטר הלקוחה מחוברת הקומיקס. דבר זה הוביל לרבים להאמין כי השחקן הולך לגלם את התפקיד הראשי בסרט כי הוא שיתף פעולה פעמים רבות עם במאי הסרט, אדגר רייט, בסרטים כגון; "מת על המתים", "שוטרים לוהטים" ו-"סוף העולם" אשר עתיד לעלות על המסכים באוקטובר הקרוב.

יגלם את "איש הנמלה"?



יש לציין כי פג פירסם שתי תמונות נוספות כאשר הראשונה מביניהם מציגה אותו לצד בובת הענק הירוק, ואילו בשנייה הוא מחזיק בידו את פטיש הרעם של "תור" בעודו עושה פוזה.

פג עם הענק הירוק



עם הפטיש של תור



כמו כן, בשבוע הבא יעלה לאקרנים סרטו של הבמאי אדגר רייט, שזהו יהיה שיתוף הפעולה השלישי אחרי "מת על המתים" (2004) ו-"שוטרים לוהטים" (2007) בו שיתף פעולה עם צמד השחקנים הבריטים, סיימון פג וניק פרוסט, שבעבר הבהירו בעבר כי הסרט "סוף העולם" (The World's End) לא מרמז בהכרח כי זהו הסרט האחרון שבו ישתפו פעולה על המסך הגדול.

באשר לסרט "איש הנמלה", הוא סרטו הבא של רייט אשר נכתב במשותף עם ג'ו קורניש אשר היה אחראי על התסריט של "השכונה VS חייזרים". השניים אשר נכחו בכנס הקומיק-קון שאירע לפני כחודש, סיפרו כי החלו לעבוד על התסריט של "איש הנמלה" ואף נמרצות בחיפושים אחר מועמדים לגילום התפקיד הראשי. אגב, רייט גם ציין כי עלילת הסרט לא תיהיה שונה בהרבה מעלילת חוברת הקומיקס. הם גם הכריזו כי בכוונתם להפיץ את הסרט לבתי הקולנוע בשנת 2015.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על סיימון פג הוא "איש הנמלה"?
סרטים בקולנוע