חשיפה: פרטים על "ההוביט: מפלתו של סמאוג"

קולנוע
על פי נתוני המועצה הבריטית לסיווג סרטים, שסיווגה באחרונה את הטריילר של "ההוביט: מפלתו של סמאוג", בקרוב מאוד יגיע הטריילר השני של הסרט והוא יהיה קצר מאוד בהשוואה לטריילר הראשון.

חשיפה: פרטים על "ההוביט: מפלתו של סמאוג"
חשיפה: פרטים על "ההוביט: מפלתו של סמאוג"

המועצה הבריטית לסיווג סרטים (BBFC) הגישה באחרונה את סיווגה עבור הטריילר השני ועל פי הנתונים נראה כי בשונה מאוד מהטריילר הראשון של "ההוביט: מפלתו של סמאוג", הטריילר השני יימשך דקה אחת ושלושים שניות, בעוד שכזכור, הטריילר הראשון נמשך כשתי דקות בדיוק.

בינתיים מגיעים דיווחים על כך כי בהתאם להסכם בין אולפני האחים וורנר וחברת הההפקות של פיטר ג'קסון, Weta Workshop, נראה כי לאחר שבכורת הסרט הראשון, "ההוביט: מסע בלתי צפוי", הייתה בוולינגטון, ניו זילנד, בכורת הסרט השני בסדרה, "ההוביט: מפלתו של סמאוג" תהיה בלוס אנג'לס, ארצות הברית, בעוד שבכורת הסרט השלישי, "ההוביט: לשם ובחזרה" תהיה ככל הנראה בלונדון, אנגליה. צילומי טרילוגיית ההוביט הסתיימו סופית ביוני השנה, כאשר בבת אחת צולמו השנה הסצנות האחרונות עבור שתי הסרטים האחרונים ובשלב זה הסרטים נמצאים בהליכי פוסט פרודקשן.

הדרקון סמאוג כאן



בנוסף המגזין "סינמה" הגרמני חשף שלל פרטים מתוך "ההוביט: מפלתו של סמאוג", אז זה המקום להזהירכם, אם אתם נמנעים מספוילרים, הפסיקו כאן את הקריאה.

אף שהמגזין חשף לא מעט מפרטי הסרט, לא צוטט אף אחד מבין השותפים להפקת הסרט והפרטים המובאים בהמשך תורגמו מגרמנית, אז אם אתם ממשיכים לקריאה אתם נחשפים לספוילרים אפשריים.

על פי המגזין הסרט יתמקד במאבקה של המועצה הלבנה נגד בעל האוב בדול גולדור, בסרט יוצג בוודאות הדרקון סמאוג החמדן וחלק ניכר מאוד מעלילת "ההוביט מפלתו של סמאוג" מסתמכת על הנספחים מתוך שיבת המלך, וכיוון שבנדיקט קמברבאץ', המגלם את בעל האוב ודיבב את קולו של סמאוג נצפה בעת צילומי ההוביט לפני כמה חודשים, אין ספק שבעל האוב יופיע סופסוף בסרט עצמו שיהיה אפל מאוד ורציני יותר לעומת "ההוביט מסע בלתי צפוי". כיוון שעל פי ספרות טולקין אזוג לא שרד את קרב אזאנולביזאר (זה שמופיע בתחילת "ההוביט: מסע בלתי צפוי"), אבל בסרט הוא הפך לאויבו המושבע של תורין, הוא ייטול חלק בנהגת האורקים לעבר המתקפה על אסגארות', עיר האגם, הנמצאת למרגלות ההר הבודד. פיטר ג'קסון נטל חירות רבה ואף יצר את הדמות טאוריאל בגילומה של לילי אוונג'לין, מאחר ורצה להוסיף נופך נשי לסרט. "כי היה צריך להוסיף קצת אסטרוגן לדמויות" התבדחה אוונג'לין לילי בריאיון למגזין "סינמה" הגרמני.

לגולאס חוזר!



בסרט יוצגו האלפים בצורה שונה לגמרי מכפי שהוצגו עד כה. אם האלפים הוצגו ב"מסע בלתי צפוי" כחביבים ומכניסי אורחים, כאן מדובר באלפים של היער האפל והם אלפים חשדניים יותר ושונים לחלוטין מהאלפים של ריוונדל, כך לדברי פיטר ג'קסון, הבמאי. לדבריו, טאוריאל תהיה שונה מאוד ולא העתק כלשהו של ארוון מתוך סרטי "שר הטבעות". לדבריו, האלפים של יער אופל הם כמו שדונים והם מסוכנים וחשדניים יותר מהאלפים של אלרונד. "אנחנו כמו נינג'ות פראיות", התבטאה לילי אוונג'לין בהקשר לכך.

בילבו באגינס נגד הדרקון



"יהיה מהנה מאוד לצפות במפגש הראשון שבין לגולאס לגמדים", אמר פיטר ג'קסון, אם כי מלבד זאת הסרט יהיה אפל יותר באופן מובהק. השיא בסרט יהיה מות הדרקון, אמר ג'קסון, ובסצנה ההיא היו לנו 2,00 שחקנים וניצבים. מאחר שהדרקון מת בסוף הסרט "ההוביט: מפלתו של סמאוג", סביר מאוד כי קרב חמשת הצבאות יתפוס חלק משמעותי מאוד בסרט האחרון הטרילוגיה, "ההוביט: לשם ובחזרה".

"ההוביט: מפלתו של סמאוג" ייצא לאקרנים ב-11 בדצמבר 2013, בעוד הסרט "ההוביט: לשם ובחזרה", ייצא לאקרנים שנה לאחר מכן ב-17 בדצמבר 2014. בשני הסרטים, כמו בסרט הראשון, מככבים מרטין פרימן, איאן מק'קלן וריצ'רד ארמיטייג'.

"ההוביט: מפלתו של סמאוג" - טריילר מתורגם

סיכום המבקר
10/
5.5

מתוייגים בכתבה זו

תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על חשיפה: פרטים על "ההוביט: מפלתו של סמאוג"
סרטים בקולנוע