נמצא תסריטאי לסרט ההמשך של "זהות גנובה"

קולנוע
למרות כי הסרט "זהות גנובה" לא זכה להצלחה ביקורתית כמו בשלושת הפרקים הקודמים בזיכיון, אך יוניברסל פיקצ'רס החליטו לעבוד על סרט ההמשך וכעת מתברר שהתסריטאי של "אינוויקטוס" ; בו כיכבו מאט דיימון ומורגן פרימן, גוייס לכתוב את התסקיט לסרט ההמשך.

נמצא תסריטאי לסרט ההמשך של "זהות גנובה"
נמצא תסריטאי לסרט ההמשך של "זהות גנובה"

סרטו של טוני גילרוי "זהות גנובה" בכיכובו של ג'רמי רנר לא ממש זכה להצלחה ביקורתית כמו שלושת הסרטים הקודמים בזיכיון, אבל בשביל אולפני יוניברסל פיקצ'רס כאשר הסרט גרף סכום נאה בסך 260 מיליון דולרים ברחבי העולם, בשבילם זה היה מספיק כדי לעבוד על סרט המשך. עם זאת, האולפנים מתכננים להחליף את כל אנשי הצוות שאולי כך הם יראו שינוי בסרט ההמשך שיגולל את סיפורו של סוכן ה-CIA אהרון קרוס.

על פי הדיווח, אנתוני פקהאם, התסריטאי אשר כתב את התסריטים לסרטים "אינוויקטוס" ; של קלינט איסטווד ו-"שרלוק הולמס" של גאי ריצ'י, נשכר לכתוב את תסריט סרט ההמשך של "זהות גנובה". שזה כבר מראה על שינוי משמעותי, כי טוני גילרוי כתב את התסריטים לארבעת הסרטים בזיכיון והוא גם זה שביים את האחרון. העובדה שהוא לא היה מעורב בכתיבת התסריט מרמזת על כך שאולפני יוניברסל יעבירו את שרביט הבימוי למישהו אחר. למי זה יהיה? נחכה ונראה בהמשך.

כמו כן, הסרט "זהות גנובה" הציג את הארון קרוס בדומה לסוכן ג'ייסון בורן (בגילומו של מאט דיימון) המגלה כי הוא סוכן חשאי, דבר שהיה צפוי מלכתחילה. אך זה לא הכל, הסרט היה עתיר דיאלוגים יותר מאשר אקשן ופיצוצים כפי שהיה צריך להיות, מה שהיה משאיר טעם לעוד. רייצ'ל ווייז, אדוארד נורטון ושאר שחקני המשנה היו נהדרים בתפקידם, אבל בשלב זה לא ידוע אם הם יחזרו לסרט ההמשך.

לא מקצועי כמו מאט דיימון



על-פי דיווחי "הדדליין", צילומי הסרט לא עומדים על הפרק, וזאת מאחר שיוניברסל פיקצ'רס עדיין בחיפושים אחר במאי לסרט. ממה שידוע, ג'רמי רנר יחזור לסרט ההמשך בתפקידו של הארון קרוס, עם זאת, בשנה הבאה מצפה לרנר הרבה עומס, וכפי שדווח לא מזמן, הוא עתיד להשתתף בצילומי הסרט "הנוקמים: עידן אולטרון" אשר הולך להיות מתוקצב במיליוני דולרים, וב"משימה בלתי אפשרית 5" אשר יגיע ב-2015. בקיצור מחכה לו הרבה עבודה, דבר שעלול להאט את הפקת סרט ההמשך של "זהות גנובה".

שלושת הסרטים הראשונים ("זהות הכפולה", "זהות במלכודת" ו-"הזהות אבודה") ללא ספק היו להיטי ענק הן בביקורות והן בקופות, חלק ניכר מההצלחה שלהם מיוחסת למאט דיימון הנפלא ולבמאים דאג לימן ופול גרינגראס. מעריצי הזיכיון לא היו להוטים לצפות ב"זהות גנובה" כאשר גילו כי מאט דיימון לא יופיע בסרט. אך עם זאת, אולפני יוניברסל חושבים כי ג'רמי רנר היה מספיק טוב כדי להחליפו, אך אם נתבסס על העובדות זה לא באמת קרה. אנחנו מעדיפים את מאט דיימון על ג'רמי רנר, אבל נכון לעכשיו דיימון לא ממש להוט לחזור לככב בזיכיון ועוד אחרי שהרסו לו את המוניטין. כעת נצטרך לראות מה יתבשל בהמשך.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על נמצא תסריטאי לסרט ההמשך של "זהות גנובה"
סרטים בקולנוע