טוני מונטנה בדרך למסכים!

קולנוע
התגעגעתם ל"פני צלקת"? כי אולפני יוניברסל הולכים להביא אל מסכי הקולנוע את הגרסה המחודשת לסרט הקלאסי משנות ה-80 בו כיכב אל פאצ'ינו המהולל בדמות אנטי גיבור נוארי טוני מונטה.

טוני מונטנה בדרך למסכים!
טוני מונטנה בדרך למסכים!

זאת ללא ספק אחת ההפתעות הגדולות עבור מעריציו של אל פאצ'ינו ובכלל חובבי סרטי הפשע הקלאסיים של שנות ה-80 (כך טוענים האולפנים), "פני צלקת" של בריאן דה פלמה האגדי עושה את דרכו חזרה אל מסכי הקולנוע באתחול המחודש אשר אותו יביים הבמאי דיוויד יטס שהיה אחראי על בימוי ארבעה סרטים כה מוצלחים בזיכיון "הארי פוטר".

על-פי הדיווחים, מזה כבר מספר שנים שאולפני יוניברסל שקלו לקחת את "פני צלקת" הקלאסי ולהביא אותו אל המסכים בגרסה חדשנית עם המהגר הקובני אשר הלך בדרך הפשע כדי להגשים את החלום האמריקאי. אך לאחר כמספר חודשים יוניברסל נטשו את הרעיון מחשש שחוג המעריצים הגדול של הסרט לא יקבל זאת בעין יפה. עם זאת, עושה הרושם שכעת יונברסל החליטו ללכת עד הסוף בהפקת גרסה חדשה כשלתפקיד התסריטאי הם שכרו את שירותו של התסריטאי הגרמני גרמני פול אטנסיו, שבעברו כתב את תסריט הסרט "דוני בראסקו" שגם בו כיכב אל פאצ'ינו.

טוני מונטנה יש רק אחד



בעוד שרבים תהו מתי הגרסה החדשה של "פני צלקת" תגיע למסכים, בשנה שעברה החלו לצוץ שמועות כי ריהאנה, נסיכת הפופ השערורייתית תגלם את דמותה של אלווירה הנקוק שאותה גילמה מישל פייפר, והאמת? התפקיד הזה בהחלט מתאים לזמרת הברבדוסית וגם לא היינו מתפלאים עם הגרסה המחודשת תביא איתה גם סצנות סקס בכיכובה של ריהאנה. בכל אופן, יוניברסל מנסים לשמור על פרטי עלילה בסוד.

עם זאת, על-פי דיווחים לא מאושרים מהשנה שעברה, במקום מהגר איטלקי או קובני, פני צלקת החדש יהיה מקסיקני והוא יהיה מאורע בעלילה שבה הוא מעורב עם קרטל סמים מקסיקני ידוע לשמצה. כמו שהיה עם טוני ועומאר אשר נסעו לבוליביה כדי לסגור עסקה עם ספק קוקאין בשם אלסנדרו סוזה בגילומו של פאול שינר.

יש כאלה שיגידו "למה להרוס את יצירת המופת הזו שלו נגעו בה כבר 30 שנה, אין צורך להרוס אותה דווקא עכשיו", ואנחנו אומרים את אותו הדבר, דבר ראשון לא לכל שחקן יש מספיק ביצים כדי לגלם את טוני מונטנה הדמות המזוהה של עולם הפשע. דבר שני טוני מונטנה יש רק אחד וזה אל פאצ'ינו. כמו תמיד, אולפני יוניברסל או כל חברת הפקה אחרת מחליטים להפיק גרסה מחודשת לסרט קלאסי כזה או אחר כי כבר אין להם רעיונות חדשים, או שאולי הם חשבו שהגרסה החדשה תתעלה על המקור? בושה וחרפה. אנחנו יודעים דבר אחד, סרט עושים באהבה ולא ממחזרים בכלל.

תזכורת למאסטר פיס;

סיכום המבקר
10/
5.5

מתוייגים בכתבה זו

תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על טוני מונטנה בדרך למסכים!
סרטים בקולנוע