כריסטיאן בייל ובראדלי קופר במבצע עוקץ

קולנוע
כשנה לאחר שדיוויד או. ראסל ביים את "אופטימיות היא שם המשחק" עמוסת ההצלחות ועטורת הפרסים היקרים, הוא מגיע עם סרטו החדש "נוכלים אמריקאים" בכיכובם של כריסטיאן בייל,בראדלי קופר, ג'ניפר לורנס, רוברט דה נירו ועוד שחקנים איכותיים נוספים.

כריסטיאן בייל ובראדלי קופר במבצע עוקץ
כריסטיאן בייל ובראדלי קופר במבצע עוקץ

הקיץ הזה אתם הולכים לראות אנשים מפורסמים שיעשו הרבה דברים רעים, מושחתים ומאוד אטרקטיבים. עדיין לא התאוששנו מהטריילר המטורף של "הזאב מוול סטריט" בהפקתו של מרטין סקורסזה, והנה עכשיו הנה מגיע הטריילר הראשון ל"נוכלים אמריקאים", סרטו החדש של דיוויד או. ראסל ("אופטיומיות היא שם המשחק") בו מככבים כריסטיאן בייל, בראדלי קופר, ג'ניפר לורנס, ג'רמי רנר ואיימי אדמס אשר חוזרים לשנות ה-70.

הסרט מבוסס על סיפור עוקץ אמיתי בשם "מבצע אבסקאם" אשר הוביל להרשעתם של כמה חברים בכירים בקונגרס האמריקאי בגילומם של כריסטיאן בייל כאירווינג רוזנפלד, יליד ברונקס אשר חובר לסוכן ה-FBI ריצ'י (ברדלי קופר) במטרה שיעזור לו בתרגיל העוקץ. איימי אדמס מגלמת את סידני פרוסר, פילגשתו של רוזנפלד, ואילו ג'ניפר לורנס מככבת כאשתו הנשארת בביתה שבלונג איילנד ועם זאת גם מאיימת על הצלחת המבצע כולו. ג'רמי רנר ("זהות גנובה") בתפקיד קצת פחות בשני כראש העיר ניו-ג'רזי.

כמו כן, הטריילר לא חושף הרבה מהעלילה, אבל הוא עושה עבודה נהדרת כשהוא מחצין את הדמויות העטורות בתלבושת מתקופת שנות ה-70, והוא עושה זאת בצורה מאוד צבעונית אשר מציגה את צוות הפושעים הנותנים לנו הצצה על אורח חייהם המטורף. כל מה שהם עושים זה לשרוף את הכספים ששדו על ההנאות האישיות שלהם. ייתכן כי מדובר בלהיט הבא בקריירתו של ראסל, שעשה זאת בעזרת 230 מיליון הדולרים שאותם הרוויח מההצלחה הקופתית של "אופטימיות היא שם המשחק"



הבמאי דיוויד או. ראסל מאוד גאה באופן שבו הסרט מאתגר את אנסמבל הכוכבים אשר נדרשים לשחק דמויות שאינן מוכרות להן, כמו איימי אדמס המגלמת פילגש שנהנית מחיי מין שלה, או את ג'ניפר לורנס המגלמת עקרת בית מפונקת. אךמה שבאמת יכול להיות מעניין בכל הסיפור הזה הוא לראות איך קופר מתפקד בתפקידו המניפולטיבי כסוכן ה-FBI. כל שנותר הוא לחכות שנעדכן אתכם במועד ההפצה של הסרט.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על כריסטיאן בייל ובראדלי קופר במבצע עוקץ
סרטים בקולנוע