"פלאש" מגיע אל פורמט הטלוויזיה

טלוויזיה
לאור ההצלחה הגדולה של סדרת המדע הבדיוני "החץ", בקרוב רשת CW תביא למסך הקטן סדרה חדשה שכולה תוקדש לגיבור-העל המהיר בעולם. תיהיו מוכנים, כי "פלאש" מגיע למסכים.

"פלאש" מגיע אל פורמט הטלוויזיה
"פלאש" מגיע אל פורמט הטלוויזיה

לאור הצלחת העונה הראשונה של סדרת הטלוויזיה "החץ" של רשת CW, כעת צוות ההפקה מביא גיבור-על נוסף מ-DC קומיקס למסך הקטן. לפני שנמשיך נציין כי רשת CW עובדים על הפקת סדרת טלוויזיה אשר תוקדש לדמותה של וונדר וומן, אבל זה עדיין לא יצא לפועל. עם זאת, רשת CW החליטה להביא את גיבור-העל "פלאש". היוצרים שהביאו את "החץ" אל פורמט הטלוויזיה, בימים אלו עושים את אותו הדבר עם גיבור-העל המהיר בעולם "פלאש".

לאחר שסרטיהם של מארוול; סרטי "איירון מן" ו-"הנוקמים" אשר הגיע אלינו בשנה שעברה ותוך 19 יום בלבד נכנס לרשימת הסרטים שגרפו יותר ממיליארד דולרים, האחים וורנר השיבו אש עם ההצלחה האדירה של טרילוגיית "האביר האפל" בבימויו של כריסטופר נולאן ו-"איש הפלדה" בניצוחו של זאק סניידר. עם זאת, האחים וורנר ממש לא פראיירים ולא מתיימרים להיות, הם עושים הכל גם כדי לכבוש את פורמט הטלוויזיה האהוב. למען האמת הם כבר עשו את זה עם הסדרה "סמולוויל" ו-"החץ", שהעונה השנייה שלו תשודר בחודש אוקטובר. כעת הם מביאים שחקן חיזוק נוסף, "פלאש", שאיתו הם מתכננים להפתיע בעזרת רשת CW, יש למה לצפות חברים.

על פי דיווחי "הדדליין", רשת CW תשתף פעולה בפרויקט החדש עם יוצרי "החץ" גרג ברלאנטי ואנדרו קרייסברג בסיוע של המפיק דייוויד נאטר אשר יכתוב את הפיילוט ל"פלאש" כפי שעשה עם "החץ". ברלאנטי וקרייסברג ישתפו פעולה עם ג'ף ג'ונס כותב קומיקס ותסריטאי אמריקאי אשר ידוע בעבודותיו עבור חברת DC Comics. מארק גוגנהיים, שהיה מפיק בפועל ב"החץ", לא יהיה מעורב בהפקה של "פלאש", אך במקום זאת הוא יתמקד בהפקת הפרקים החדשים של העונה השנייה של "החץ".

הסדרה "פלאש" תגולל את סיפורו של בארי אלן מתחילת דרכו כמדען העובד בשורות יחידת המשטרה ועד הפיכתו לאיש המהיר בעולם בעקבות מכת ברק הפוגעת בו. בתחילה, דמותו של אלן תופיע לצידו של החץ הירוק בסדרה "החץ", ורק לאחר מכן הוא יתפצל לסדרה שלו: "סיפורו של בארי אלן תמיד היה אהוב עליי", סיפר גרג ברלאנטי ל"דדליין", "גם גרג ברלאנטי אנדרו קרייסברג וג'ף ג'ונס חושבים ש"פלאש" יקבל סדרה משלו כמו של 'החץ', זה הולך להיות אדיר".

מעניין מה מחכה לנו



החיפושים אחר שחקנים מתאימים לתפקידו של אלן יתחילו השבוע, ועם זאת, ברלאנטי הפתיע כאשר חשף כי "פלאש" יופיע בעונה השנייה של "החץ" בפרק 8 או 9 והוא גם סיפר שהוא מאמין ש"פלאש" יזכה להצלחה גדולה יותר משל "החץ", מה שעלול להשפיע על רשת CW שתזרז עניינים בהוצאה לפועל גם את הסדרה של וונדר וומן שתגיע היישר לצפייה ישירה באמאזון שכמובן בתשלום.

כמו כן, מוקדם יותר השבוע "ההוליווד ריפורטר" דיווח כי הסרט "פלאש" עתיד להגיע לאקרנים בשנת 2016. ברלאנטי וגוגנהיים נשכרו על-ידי האחים וורנר לפני שנים כדי שיכתבו את התסריט לסרט "פלאש" כשברלאנטי גם יביים אותו. לעת עתה, האחים וורנר כעת מתמקדים בהפקת הסרט "איש הפלדה 2" אשר בו יופיע באטמן.

עם סופרמן הוא יפגש ב-2017



לסיכום, יש לציין כי למרות ההצלחה של "החץ" בפורמט הטלוויזיה, זה עדיין מתסכל שהאחים וורנר לא הצליחו ליצב את דמויות הקומיקס של קומיקס DC על המסך הגדול, בעיקר לאחר הכישלון של הסרט ה"גרין לנטרן". עושה הרושם שהאחים וורנר מאוד זהירים כשמדובר בדמויות גיבורי-העל של קומיקס DC. עד כה הם ניסו להימנע עם השילוב של גיבורי-העל בהבאתם אל מסך הטלוויזיה. אך עם זאת, מארוול עשו את ההפך הגמור עם "סוכני ש.י.ל.ד" (Agents of S.H.I.E.L.D), שבראשה יעמוד הסוכן קולסון בגילומו של השחקן קלארק גרג אשר גילם את הסוכן בכל סרטי מארוול ("תור", איירון מן" ו-"הנוקמים") אנחנו לא יודעים מה איתכם, אבל אנחנו ללא ספק מאוד סקרנים באשר ל"פלאש".
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על "פלאש" מגיע אל פורמט הטלוויזיה
סרטים בקולנוע