ג'וני דפ מתכנן לפרוש מקריירת המשחק

קולנוע
השחקן ההוליוודי הודה כי כמעט פוטר מהסרט הראשון בזיכיון "שודדי הקאריביים", ובנוסף גם סיפר שהוא מתכונן לפרוש מקריירת המשחק הבלתי מעורערת שלו.

ג'וני דפ מתכנן לפרוש מקריירת המשחק
ג'וני דפ מתכנן לפרוש מקריירת המשחק

ג'וני דפ כוכב סרטי "שודדי הקאריביים" שבלעדיו סדרת סרטרי ההרפתקאות לא הייתה מתקיימת או זכה להצלחה קופתית אדירה, הודה בראיון שנערך לאחרונה כי מפיקי הסרט "שודדי הקאריביים: קללת הפנינה השחורה" היו מתוסכלים מביצועיו האקסצנטריים בתפקידו כקפטן ג'ק ספארו. "הם לא הצליחו להבין מה אני עושה עד שהגעתי לנקודה שבה דיסני רצו לפטר אותי. הם לא הבינו את האופי של הדמות שלי ובעקבות כך הם שקלו לשים כתוביות לסרט", סיפר דפ שלאחרונה חגג 50.

בהמשך הראיון דפ סיפר כיצד הוא נמנע מפיטוריו: "אני הייתי כל כך קרוב לרגע שבו מפטרים אותי. בהפסקה שלאחר סט הצילומים דיברתי עם אחד המפיקים באותו הזמן ואמרתי; 'אתה צודק, אתה צריך לפטר אותי, אבל תצטרך לשלם לי על הזמן שלי פה'".

יש לציין כי לדיסני יש מזל גדול שלא פיטרו את דפ, רק הסרט הראשון "שודדי הקאריביים: הפנינה השחורה" הפך ללהיט ענק בקופות בשנת 2003 שאף זיכה את ג'וני דפ במועמדות לפרס אוסקר לשחקן הראשי הטוב ביותר בדמותו כג'ק ספארו. כמו כן, לאחר ההצלחה הביקורתית והקופתית, הופקו שלושה סרטי המשך אשר גרפו למעלה משלוש מליארד דולרים בבתי קולנוע ברחבי העולם. המספרים הלא מבוטלים האלה אומרים הכל, אם דפ היה מפוטר, דיסני לא היו מרוויחים ומישהו אחר היה משלם על כך, וזאת עובדה שאין להתווכח איתה.

אותו הם רצו לפטר?



ואם כבר עסקינן ב"שודדי הקאריביים", לאחרונה ג'וני דפ אישר כי יחזור לגלם את דמותו כג'ק ספארו בסרט החמישי "שודדי הקאריביים 5" אשר צפוי להגיע אל בתי הקולנוע ב-2015. הסרט יבויים על-ידי צמד הבמאים הנורבגים אספן סנדברג ויואקים רנינג אשר ביימו את סרט ההרפתקאות "קון טיקי" שהפקתו הייתה ההפקה הנורבגית היקרה ביותר ועם זאת גם אחת ההצלחות הקופתיות הגדולות במולדתם.

אגב, בשבוע האחרון ג'וני דפ רמז על פרישתו מקריירת המשחק בראיון לרשת BBC: "כשאתה חושב על כמות המילים שאמרת בשנה האחרונה, אתה מגיע למסקנה שאמרת יותר דיאלוגים מאשר את המילים של עצמך, ואז אתה מתחיל להגיד לעצמך שזאת לא דרך חיים אידאלית לאדם שפוי", סיפר דפ, שבשנה שעברה נרשם בספר השיאים של גינס כשחקן הקולנוע אשר קיבל את המשכורת הגבוה ביותר על תפקידיו בסרטים שגילם באותה השנה.

מדובר בסכום רציני בסך 75 מיליון דולרים, ועכשיו אנחנו מבינים גם למה הוא רוצה לפרוש, יש לו את כל הכסף שבעולם וכעת הוא רוצה להינות ממנו עם חברתו הטרייה אמבר הרד, השחקנית הלוהטת אשר תופיע על מסכי הקולנוע עוד השנה בסרטים; "מצ'טה 2" ו-"פרנויה" לצד הארוס של מיילי סיירוס, ליאם המסוורתי ("משחקי הרעב").

זכה בכל הקופה



מאוד מצער ששחקן כמו דפ חושב על פרישה מקריירתו, ועזבו את העובדה שהוא בן 50 כי זה כלום, תראו את ארנולד שוורצנגר וסילבסטר סטאלון, הם שניים קשוחים שיעשו הכל כדי להופיע על המסכים,] וגם אם זה אומר שלפעמים חייבים לשחק בסרטים פחות מוצלחים, אבל עובדה שהם זזים ועדיין חיים. הם לעומתו בני 60 ומעלה, אז מה עוד נשאר להגיד?
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על ג'וני דפ מתכנן לפרוש מקריירת המשחק
סרטים בקולנוע