סטאלון חוזר ל"רוקי" ולא כבלבואה

קולנוע
עברו שבע שנים מאז שראינו את סילבסטר סטאלון כרוקי בלבואה בסדרת הסרטים הפופולרית של "רוקי", וכעת על פי דיווחים חדשים יוצר סרטי ה"בלתי נשכחים" יככב בגרסה החדשה לסרט "רוקי" משנת 1976.

סטאלון חוזר ל"רוקי" ולא כבלבואה
סטאלון חוזר ל"רוקי" ולא כבלבואה

רק אתמול דווח כי הסרטים "קיקבוקסר" ו-"ספורט הדמים" בהם כיכב ז'אן קלוד ואן דאם זכו לחידוש, וכעת מגיע תורו של סילבסטר סטאלון ("בלתי נשכחים") עם סרט האקשן הטוב בכל הזמנים, "רוקי", או בשמו החדש "קריד" אשר יתמקד בנכדו של אפולו קריד שבתחילה היה אויבו של רוקי, אך לאחר מכן הוא הפך לחברו הטוב ביותר שעזר לו לנצח בזירה. השחקן קארל ווטר הוא זה שגילם את אפולו קריד שמת בסרט הרביעי לאחר שנענה לאתגר מול המתאגרף הרוסי איוון דראגו (דולף לונדגרן).

מייקל ב. ג'ורדן אשר כיכב במדע הבדיוני "כרוניקה בזמן אמת" בשיחות ראשוניות לגלם את נכדו של אפולו קריד. על פי דיווחי "הדדליין", סילבסטר סטאלון יחזור לגלם את תפקידו כרוקי בלבואה, מתאגרף לשעבר אשר מאמן את נכדו של קריד המצטייר כבחור צעיר הנהנה מזכויות יתר הודות לזכיות שירש מסבו. למרות שאין לו תמריץ כספי להיכנס לזירה, הוא התברך בכשרון טבעי אשר יוביל אותו לזכות באליפות במשקל כבד.

מאדם בעל כוחות על, למתאגרף עם כשרון טבעי, האם יצליח לעשות זאת?



בתחילת החודש סילבסטר סטאלון חגג יום הולדת 67, בערך אותו הגיל שהשחקן בורג'ס מרדית' גילם את מיקי, מאמנו של רוקי בסרט הראשון, מה שנראה כמעין סגירת מעגל בשביל סטאלון. כמו כן, אולפני MGM מחזיקים בזכויות סדרת סרטי "רוקי", ועם זאת, לא מפתיעה שהם המשיכו עם סרט המשך לסרטי "רוקי" הפופולרים.

כמו כן, הפעם האחרונה שראינו את סילבסטר סטאלון הייתה לפני 7 שנים בסרט "רוקי בלבואה" אשר היווה כחידוש לזיכיון אייקוני לאחר הפסקה של 16 שנים. על-פי הדיווחים הסרט צפוי לצאת לאקרנים בשנה הבאה. מלבד כיכובו בסרט, סטאלון ישמש גם כמפיק בפועל ואף יקח חלק בכתיבת התסריט, ואיך לא? אחרי שישה סרטים שבהם כיכב הוא צבר ניסיון לכך.

אגב, לאור תפקידו המוצלח בסרטו של ג'וש טרנק "כרוניקה בזמן אמת", ישנם הרבה שמועות הטוענות כי מייקל ב. ג'ורדן צפוי לככב בריבוט של "ארבעת המופלאים" כג'וני סטורם-הלפיד האנושי. קשה לדעת אם הוא יככב בסרט, כי האולפני פוקס המאה ה-20 יפיצו את הסרט רק ב-2015. כך שיש הרבה זמן לכך.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על סטאלון חוזר ל"רוקי" ולא כבלבואה
סרטים בקולנוע