ספיידרמן מקנא ב"איש הפלדה"

קולנוע
שעתו של אנדרו גארפילד לא איחרה לבוא, לאחרונה השחקן המגלם את ספיידרמן סיפר כי רצונו לראות את דמותו לצד גיבורי-על כגון; תור, הענק הירוק ושאר גיבורי-העל מ"הנוקמים".

ספיידרמן מקנא ב"איש הפלדה"
ספיידרמן מקנא ב"איש הפלדה"

פסטיבל הקומיק-קון ממשיך לספק חדשות מרעישות, לאחר שדווח כי אולפני האחים וורנר יאחדו את שני גיבורי-העל, באטמן וסופרמן בסרט "איש הפלדה 2" שעתיד להגיע אל בתי הקולנוע ב-2015, אנדרו גארפילד, המגלם את דמותו של איש העכביש טווה הקורים, סיפר במהלך פאנל קידום סרטו של מארק ווב, "ספיידרמן המופלא 2", כי הוא מצפה לראות את דמותו מככבת לצידם גיבורי-העל מ"הנוקמים".

הרבה ממעריציו של איש העכביש הגיעו לפסטיבל הקומיק-קון במיוחד לפאנל הקידום של "ספיידרמן המופלא 2", שבו ניתנה לחלקם הזדמנות לשאול את אנדרו גארפילד מספר שאלות, שאחת מהן הייתה; "איזו עלילה מספרי הקומיקס של ספיידרמן היית רוצה לראות על המסכים?". וגארפילד, שעדיין לא סיים את הצילומים של הסרט "ספיידרמן המופלא 2", ענה: "הייתי רוצה לראות אותו עם הנוקמים", השיב גארפילד. "אני לא יודע אם זה יקרה, אבל זה יכול להיות מדהים לא?".

לא כיף לבד, רוצה עוד גיבורי-על



אין בכלל ספק ששילוב דמותו של ספיידרמן עם גיבורי-העל מ"הנוקמים" תביא לסוג של רעננות אל מסכי הקולנוע, אבל יש לזכור כי הדבר תלוי בחברות ההפצה; קולומביה ודיסני אשר ברשותם זכויות ההפצה של הסרטים "ספיידרמן המופלא" ו-"הנוקמים". אגב, גארפילד הוא לא השחקן היחידי שרוצה לראות את דמותו בשילוב של עוד גיבורי-על. מוקדם יותר החודש, יו ג'קמן המגלם את הוולברין, סיפר כי הוא רוצה לראות את ספיידרמן, איירון-מן, תור, הענק הירוק ושאר גיבורי-העל המופיעים ב"הנוקמים", בסרט המאגד את כולם, בדיוק כמו ב"ליגת הצדק".

כאמור, את פאנל הקידום של "ספיידרמן המופלא 2" פתח ג'יימי פוקס אשר דיבר על אופי דמותו, מקס דילון, מהנדס חשמל חנון אשר הופך לנבל-על לאחר שנחשף למתח גבוה של חשמל. "הוא בחור בן 42 שחי בבית אימו. כשאתה רואה את מקס, זה ביום ההולדת שלו, ואפילו אמא שלו לא זוכרת את יום הולדתו", פוקס הסביר. "אתה מבין ישר שלפי ההיגיון שוכן בו כל כך הרבה כעס, וכתוצאה מכך הוא מחליט להוציא את זעמו על אנשי העיר, ובמיוחד על ספיידרמן".

לפני שבכלל ג'יימי פוקס פצע את פיו בפאנל הקידום של "ספיידרמן המופלא 2", נחשף טיזר חדש אשר נותן הצצה על דמותו של ג'יימי פוקס כ"אלקטרו", אויבו הגדול ביותר של ספיידרמן, שבין יתר יופיעו גם איש הקרנף והגובלין הירוק שגם הם יככבו בסרט. ולמי שעדיין לא הספיק לצפות בטיזר;

סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על ספיידרמן מקנא ב"איש הפלדה"
סרטים בקולנוע