"מהיר ועצבני" עובר למרחב הימי

קולנוע
"מהיר ועצבני 7" יגיע אלינו בעוד פחות משנה, אך כעת נחשפו פרטים חדשים המרמזים כי לא מדובר בסרט האחרון בסדרת האקשן המצליחה, ובנוסף לכך, גם אולפני סוני מכינים לכם הפתעה.

"מהיר ועצבני" עובר למרחב הימי
"מהיר ועצבני" עובר למרחב הימי

הרבה זמן שלא נחשפנו לדיווחים חדשים לגבי עתידו של "מהיר ועצבני 7", שיהיה לסרט האחרון בזיכיון "מהיר ועצבני" המוצלח שעליו יעבוד הבמאי ג'יימס וואן ("לזמן את הרוע"). הסרט יגיע לבתי הקולנוע בשנה הבאה, ויכלול את השחקנים וין דיזל, דוויין ג'ונסון (דה רוק), ג'ייסון סטיית'ם כנבל, פול ווקר וטייריס גיבסון (בעל חוש ההומור) שכבר אישרו את השתתפותם בסרט. באשר לשאר השחקנים לא ידוע מה יעלה בגורלם, וכשיהיה לכך דיווח, נדאג לעדכן אתכם בהקדם.

"מהיר ועצבני 7" יהיה הסרט האחרון שבו נזכה לראות הרבה פיצוצים, מכוניות מהירות שמתעופפות, הומור משעשע ואיתו גם אקשן בלתי פוסק שלא נותן לצופים להוריד את עיניהם ממסכי הקולנוע (או בבית אם אתם גיקים). יש לציין כי זו תהיה גם הפעם האחרונה שנוכל לראות את שלל השחקנים שהזכרנו לעיל. עם זאת, עושה הרושם שלא הולכים לוותר בכזאת קלות על הזיכיון המצליח וכמובן על השחקנים שבלעדיהם שום דבר לא היה קורה, או מצליח.

לפני כמספר שעות פורסמה תמונה בדף הפייסבוק הרשמי של מעריצי סדרת האקשן "מהיר ועצבני", שאהודה על פני 37 מיליוני מעריצים מרחבי העולם. באותה התמונה הופיע הכוכב הראשי, וין דיזל כשמאחוריו מכונית מסוג קאמרו SS צהובה. עם פרסום התמונה, נכתב "נותרה שנה עד ליציאתו לאקרנים של הסרט "מהיר ועצבני 7", לאיפה אתם רוצים לראות את הזיכיון מתקדם?". בדיוק כשחשבנו כי מדובר בסרט האחרון, נותנים לנו פה רמז גדול כי ייתכן ויהיה סרט המשך או תחילתו של סדרת סרטים חדשה של הזיכיון הנערץ, או כך לפחות אנחנו חושבים.

עוד שנה הוא מגיע



על-פי דיווחי אתר "הדדליין", אולפני סוני רכשו את זכויות הסרט "סע מהר" (בתרגום חופשי מ-Go Fast), המבוסס על סרט פעולה צרפתי משנת 2008 אשר מתמקד בשוטר שאיבד את שותפו ליחידה ויוצא לנקום במרצחים, אך שלא תבינו לא נכון, אולפני סוני רכשו את הזכויות רק בגלל שם הסרט, תתפלאו, אבל הקונספט הולך להיות בסגנון "זיכיון מהיר ועצבני רק על המים", כן כן, שמעתם נכון. המכוניות הוחלפו בסירות מרוץ או אפילו במכוניות משודרגות המסוגלות לשוט במהירות רבה על המים.

לתפקיד הבמאי, סוני שכרו את שירותיו של ג'יף וודלו אשר בימים אלו מקדם את סרטו החדש "קיק-אס 2" אשר עתיד להגיע אל בתי הקולנוע בחודש אוגוסט הקרוב עם שלל כוכבים מדליקים כגון; אהרון ג'ונסון, קלואי מורץ, ג'ים קארי, כריסטופר מינץ'-פלסה ואחרים. לתפקיד התסריטאי אולפני סוני פנו לריץ' ווילקס אשר היה אחראי על כתיבת תסריט הסרט "טריפל איקס", או בשבילכם "XxX". לגבי הבמאי אנחנו לא יודעים למה הם בחרו אותו, אבל לגבי התסריטאי, הם עשו בחירה טובה, אחרי הכל בעברו ריץ' עבד עם וין דיזל ב"טריפל איקס" שאגב שהיה שם סצנה דיי מוכרת של דיזל על המים כאשר ניסה לנטרל את הפצצה שיצאה למטרה כסירת מרוצים. בכל אופן, כל העניין הזה נשמע מאוד מגניב, רק נקווה שבסרט יהיו שחקנים מאוד מוכשרים, ואם אפשר להביא את כוכבי "מהיר ועצבני" אז עוד יותר טוב.

אם כבר הזכרנו את וין דיזל, הבחור הגדול עשה מספר פגישות עם ענקית הקומיקס, מארוול, המתכננים לצרף אותו לאחד מסרטיהם אשר עתידיים להגיע בשנה-שנתיים הבאות. דיווח זה מגיע בעקבות התמונה שדיזל פרסם בדף הפייסבוק שלו, שלצידה כתב "יש לי פגישה עם מארוול, רק האנשים שיהיו איתי בחדר יוכלו להגיד לכם במה מדובר". דיזל עוד כתב, "נ.ב. הודות לדף הפייסבוק שלנו שגורם לזה לקרות... אתם יודעים שאני מקבל את ראיית הלילה שלי אחרי הפגישה?". או במילים אחרות, דיזל הולך להיכנס לנעליו "Vision", או כך לפחות זה נראה. בתור איזה גיבור או נבל אתם חושבים שהוא יככב?

יצא מהפגישה מרוצה?

סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על "מהיר ועצבני" עובר למרחב הימי
סרטים בקולנוע