צפו: ג'יימי פוקס כ"אלקטרו"

קולנוע
לפני יממה נחשף טיזר חדש הנותן הצצה חטופה על דמותו של ג'יימי פוקס, "אלקטרו". ומי מבין כוכבי הסרט חשף לאחרונה ספויילר כבד שהפתיע את המעריצים?

צפו: ג'יימי פוקס כ"אלקטרו"
צפו: ג'יימי פוקס כ"אלקטרו"

לפני כחודשיים נחשפו תמונות מסט צילומי סרטו של מארק ווב "ספיידרמן המופלא 2" אשר יגיע אל בתי הקולנוע רק בעוד כשנה, ועם זאת, ההייפ הסובב סביבו, כבר החל לתפוס תאוצה. בחודש מאי פורסמו תמונותיהם של אנדרו גארפילד כספיידרמן, פול ג'יאמטי כ"ריינו הקרנף", דיין די-האן כארי אוסבורן הצעיר והממולח וג'יימי פוקס כאחד מאויביו החזקים של ספיידרמן, "אלקטרו". מבין שלל השחקנים מי שמשך את תשומת הלב של המעריצים היה ג'יימי פוקס שפניו נצבעו בכחול. והנה, אחרי חודשיים, לקראת כנס הקומיק-קון הצפוי להיפתח לשלל מעריצי סרטי הקומיקס, נחשף טיזר חדש הנותן על דמותו של ג'יימי פוקס כנבל.

בסוף השבוע הקרוב בארצות הברית יפתחו השערים לכנס הקומיק-קון אשר יתרחש בסן דייגו, לשם ינהרו מעריצים רבים וחובבי ספרי הקומיקס למיניהם במטרה להתעדכן בפרטים חדשים על סרטים כגון; "איש הפלדה", הנוקמים 2", "צבי הנינג'ה", "ספיידרמן המופלא 2" ועוד רבים אשר צריכים להגיע לבתי הקולנוע במהלך הקיץ הזה ובשנה הקרובה. אפשר לומר כי מי שיגיע לכנס, יזכה להיחשף לעדכונים חדשים ואף לדעת פרטים מסקרנים על התפתחויות הסרטים.

לפני כיממה הוחלט לפתוח את כנס הקומיק-קון עם טיזר קצרצר הנותן הצצה ראשונה על דמותו של ג'יימי פוקס "אלקטרו", טכנאי חשמל שבעקבות תאונת ברקים הוא מתחשמל וכתוצאה מכך הוא ניחן בכוחות החשמל ההופכים אותו לחזק. הטיזר מתחיל עם המשפט "אני מרגיש את זה דרך הקירות... אני מרגיש את זה בוורידים שלי", ובסיומו נסגר עם "אני אלקטרו!".



זהירות ספויילר! מלבד הטיזר הקצר, הגיעו אלינו דיווחים נוספים כי ישנה תפנית חדשה בעלילת "ספיידרמן המופלא 2". אם חשבתם שהשחקנית פליסיטי ג'ונס תגלם את "החתולה השחורה", בת בריתו של ספיידרמן, אז תטעיתם, כי לאחר הדיווחים שהציפו את הרשת, השחקנית שאינה יודעת לסגור את הפה כשצריך, חשפה יותר מדי פרטים על דמותה.

לאחרונה ג'ונס התראיינה לאתר החדשות הלונדוני, "viewlondon", שלהם סיפרה: "זה נשמר בסודיות מוחלטת, אבל אני החברה של הגובלין הירוק ויש לי איתו מערכת יחסים אדוקה, אני בצד האפל", סיפרה ג'ונס והמשיכה, "הכל נמצא בכספות של מארוול, אני אוהבת את הסודיות שלהם ואני חושבת שזה נהדר". סיכמה ג'ונס לאחר שנשאלה על שם הדמות שאותה תגלם.

בהתבסס על הספויילר הדיי גדול של פליסיטי ג'ונס, הגובלין הירוק יראה נוכחות "בספיידרמן המופלא 2". השחקן דיין די-האן יגלם את הארי אוסבורן , ואם לשפוט על-פי הדיווחים החדשים, רוב הסיכויים שנראה את דיין די-האן עוטה את מסכתו וחליפתו של הגובלין הירוק. בנתיים נחכה ונראה מה יחשפו במשך הסופ"ש.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על צפו: ג'יימי פוקס כ"אלקטרו"
סרטים בקולנוע