מתיחה קריפית: הצלצול בגרסה הביתית

רכילות
זוכרים את הילדה הקטנה מסרט האימה "הצלצול" שבו יצאה מתוך מסך הטלוויזיה כדי להרוג את קורבנותיה? כי לאחרונה נחשף סרטון ויראלי שצולם על-ידי גבר אמריקאי אשר מתח את אשתו וגרם לה להשתין במכנסיים.

מתיחה קריפית: הצלצול בגרסה הביתית
מתיחה קריפית: הצלצול בגרסה הביתית

יום המתיחות הבינלאומי שחל ב-1 באפריל אומנם הפציע לפני כחודשיים, אבל זה לא מנע מגבר אמריקאי בשם ג'יימס וויליאמס למתוח את אשתו כמעט למוות בזמן שזו נרדמה בסלון. אז מה יש בסרטון הויראלי שכבש את 1.6 מיליוני צופי היוטיוב? בובת לבנה בדמותה של סמארה, הילדה המצמררת מסרט האימה "הצלצול", אותה ילדה אשר זחלה מתוך הבאר ויצאה ממסך הטלוויזיה כדי לרצוח את קורבנותיה.

זה קרה בזמן שאשתו של וויליאמס נרדמה כאשר צפתה בטלוויזיה במשך כמספר שעות (כמו שקורה לרובנו), באותו הזמן וויליאמס חיבר למסך הטלוויזיה את הבובה שכללה חוטים כדי שיוכל להניע אותה מרחוק ובכך ליצור את אפקט הפחד. לאחר שסיים לחבר את הבובה, החבר האכזרי הסתתר על מדרגות הקומה העליונה, ולאחר כמספר רגעים החל להשמיע קולות מפחידים וכמובן הזיז את הבובה שגרמה לאשתו להשתין מרוב פחד. מתיחה כזאת אכזרית עוד לא ראיתם!



ג'יימס וויליאמס שכל כך שמח על שהצליח להפחיד את אשתו, סיפר:"לא ציפיתי שהיא תגיב בצורה כזאת", אמר וויליאמס. "חשבתי שהיא צעקה ואז הבינה שאני מתבדח איתה. הרגשתי מאוד רע לאחר מה שקרה, אבל מוקדם בשבת בבוקר דאגתי ושאלתי אותה אם הכל בסדר, והיא לעומת זאת אמרה שהיא רוצה לחבוט בפני", סיכם וויליאמס.
סיכום המבקר
10/
5.5

מתוייגים בכתבה זו

תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על מתיחה קריפית: הצלצול בגרסה הביתית
סרטים בקולנוע