האם יופק סרט על כוכב הלכת קריפטון?

קולנוע
"איש הפלדה" ממשיך לתפוס תאוצה, הנרי קאוויל מצא את אהבתו החדשה וראסל קרואו עונה למעריצים בטוויטר באם יופק סרט שלם על מעלליו של כוכב הלכת קריפטון.

האם יופק סרט על כוכב הלכת קריפטון?
האם יופק סרט על כוכב הלכת קריפטון?

אז נתחיל עם סרטם של אולפני יוניברסל, "גנוב על המיניונים" שלאחרונה הפציע בבתי הקולנוע וכבש את טבלת שוברי הקופות כשהוא במקום הראשון עם 82 מיליוני דולרים ומתחתיו ג'וני דפ עם "הפרש הבודד" שהיה לו סיכוי דיי גדול להפוך ללהיט כיפי במיוחד, אבל אפשר לומר כי תסריטאיי הסרט, טד אליוט וטרי רוסו שהיו אחראים על כתיבת התסריטים של סרטי "שודדי הקאריביים", התאהבו בגיבור הלא נכון, ארמי האמר אשר גילם את הפרש הבודד בזמן שג'וני דפ שלאחרונה חגג 50, עשה את כל העבודה. בקיצור עוד סרט שהולך לעלות ביוקר לאולפני וולט דיסני שתקציבו נאמד בסכום של 250 מיליוני דולרים שיהיו מאוד קשים להשיב לכיסם.

כעת נעבור לחדשות קצת יותר מעניינות, סרטו של זאק סניידר "איש הפלדה" הכה מוצלח עלה על מסכי הקולנוע בארץ ובעולם לפני כחודש ומאז כבש את ליבם של המעריצים המושבעים אשר סוגדים לדמותו הנצחית של סופרמן, שממש לא במקרה גם נשאר בחמישייה הפותחת בטבלת שוברי הקופות כשהוא במקום החמישי עם רווחים של 11 מיליון דולרים מהסופ"ש האחרון, שאגב, עד כה נאספו רווחים בסך 542 מיליוני דולרים שכבר כיסו את תקציב הסרט הנאמד בכ-225 מיליוני דולרים. בהחלט חדשות מרעננות עבור האולפנים.

לאחרונה צצו לא מעט ספקולציות לגבי עתידו של הסרט המאחד את שלל גיבורי העל, "ליגת הצדק" אשר בו צפוי לככב הבריטי הראשון שגילם את סופרמן, הנרי קאוויל שלאחרונה וויתר על חיי הרווקות לטובת השחקנית קלי קוקו המוכרת מסדרת הסיטקום "המפץ הגדול". על-פי הדיווחים האחרונים, קאוויל סיפר כי הוא עדיין לא מוכן לגלם את דמותו של סופרמן ב"ליגת הצדק" מהסיבה שהוא מרגיש בשיאו ולכן הוא מעדיף לככב בסרט ההמשך של "איש הפלדה", ורק לאחר מכן הוא יהיה מוכן להילחם לצידם של שלל גיבורי-העל.

מה באמת קרה שם?



אז לאחר שהנרי קאוויל סיפק תשובה לא מספקת שבין היתר הפתיעה במידה מסויימת את מעריצי הסרט "איש הפלדה" כי חשף על בואו של סרט ההמשך, המעריצים פנו בשאלה אחרת אל אביו של סופרמן, ראסל קרואו אשר גילם את דמותו של ג'ור-אל, אביו של קאל-אל או בשבילכם סופרמן. כמו כן, המעריצים שאלו את קרואו אם ישוב לככב כג'ור-אל בפריקוול של "איש הפלדה", שלאחר מספר רגעים השיב: "הרבה אנשים שאלו אותי לגבי פריקוול ל'איש הפלדה', אם אתם מרגישים שזה עומד לקרות, ללג'נדרי פיקצ'רס יש את התשובה", סיפר קרואו ואף ענה לאחד המעריצים באופן אישי "נמאסו עלי השאלות הללו, אם הפריקוול ייצא לפועל, אתם תדעו על כך".

למי שלא הבין, המעריצים מאוד רוצים לדעת האם האחים וורנר ולג'נדרי פיקצ'רס מתכננים להפיק פריקוול לסרט "איש הפלדה", זאת אומרת, האם הם יפיקו סרט על מעלליו של כוכב הלכת קריפטון שככל הנראה יתאר את האירועים שקרו כרונולוגית לפני "איש הפלדה". בהחלט נשמע מעניין, ואפשר גם לומר כי אף אחד לא באמת ניסה להביא אל מסכי הקולנוע את הסיפור שהתרחש בכוכב קריפטון.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על האם יופק סרט על כוכב הלכת קריפטון?
סרטים בקולנוע