היזהר ספיידי: שרה גאדון היא מרי ג'יין

קולנוע
מארק ווב חוזר לשלבי הליהוק; שרה גאדון לוהקה ל"ספיידרמן המופלא 2" בו תגלם את דמותה של מרי ג'יין שאותה הייתה אמורה לגלם שיילין וודלי אשר פרשה מהתפקיד לפני כמספר ימים.

היזהר ספיידי: שרה גאדון היא מרי ג'יין
היזהר ספיידי: שרה גאדון היא מרי ג'יין

מוקדם יותר השבוע דווח כי השחקנית שיילין וודלי אשר לוהקה בשנה שעברה לגלם את תפקידה של מרי ג'יין, פרשה מהתפקיד באמצע צילומי הסרט שהתקיימו בעיר ניו-יורק. מארק ווב לא חשב שדווקא לו זה יקרה, והוא גם תיכנן כי היא תגלם את מרי ג'יין גם בסרט ההמשך "ספיידרמן המופלא 3" הצפוי להגיע אל בתי הקולנוע ב-2016. עם זאת, ווב לא נשאר אדיש והחל בחיפושים אחר המרי ג'יין הבאה.

במשך 48 שעות היו ספיקולציות לגבי עתידו של סרט ההמשך "ספיידרמן המופלא 2" וזאת לאחר שהשחקנית שיילין וודלי פרשה מתפקידה כמרי ג'יין מסיבה שאינה ברורה (בילתה רק שלושה ימים על סט הצילומים), מארק ווב ואולפני סוני החלו בחיפושים אחר ליהוק לתפקידה של מרי ג'יין. ומסתבר שתוך זמן קצר הם מצאו לנכון ללהק את השחקנית שרה גאדון היפייפיה.

אז מה אנחנו יודעים על הבלונדינית בעלת העיניים הכחולות?

שרה גאדון בת 25, שחקנית קנדית שכבר הספיקה לככב בלא מעט סדרות טלוויזיה כגון; "להיות אריקה", "עיירה מאושרת" ו-"עולם ללא קץ". כשמדובר בסרטים הרקורד שלה קצר, אך שלא תטעו, הוא איכותי. ב-2007 היא כיכבה בסרט "צ'ארלי ברטלט" בתפקיד משנה, ומשם היא המשיכה לככב בהופעות אורח בסדרות שונות, עד שב-2011 היא כיכבה בשלושת הסרטים; "יומני העש", "בית החלומות" וב-"שיטה מסוכנת". הסרטים האחרונים בהם כיכבה היו "אנטי-ויראל" אשר בו גילמה סלבריטאית לוהטת במיוחד הנושאת בגופה ווירוס קטלני. והסרט הנוסף שבו כיכבה היה קוסמופוליס לצידו של רוברט פטינסון ("דימדומים").

גאדון בלטה בעיקר בסרט "קוסמופוליס" ; בו היו הרבה הדמויות שהיו דיי טובות, אך ללא ספק היא זו שבלטה, בסרט, שרה גאדון גילמה את אשתו של אריק (רוברט פטינסון), אישה מופנמת, שקטה ומוזרה שבעיקר אוהבת את השקט מחריש האוזניים. גאדון נתנה הופעה מרשימה ביותר לצד כל הרעש הסבב אותה. אגב, בסרט כיכב גם פול ג'יאמטי שגם הוא מככב ב"ספיידרמן במופלא 2" בדמותו של ריינו הקרנף, כך שזהו הסרט השני בו השניים יככבו זה לצד זה, משמע הם הספיקו להכיר אחד את השני ולא תהיה לה בעיה להתאקלם.

מבט כובש



שיילין וודלי הפכה לכוכבת פופולרית בעקבות תפקידה בסרט "היורשים" בו היא גילמה את בתו של ג'ורג' קלוני אשר ברוב הסרט התהלכה לה בביקיני לוהט. בניגוד לוודלי החיננית וביישנית, גאדון משדרת ביטחון וכמובן יופי טבעי הכובש את הצופה בכל פעם מחדש. בכל אופן אנחנו בטוחים שהיא תשתלב טוב ב"ספיידרמן במופלא 2" ובעיקר עם החלפת הנוזלים של מושא אהבתה אנדרו גארפילד כספיידרמן.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על היזהר ספיידי: שרה גאדון היא מרי ג'יין
סרטים בקולנוע