בקרוב: ראסל קרואו בתפקיד הבמאי

קולנוע
לאחר שגילם את דמותו של ג'ור-אל בשובר הקופות של זאק סניידר "איש הפלדה", ראסל קרואו יביים סרט משלו בשם "אלוהי המים" העוקב אחר אב המחפש את בניו הצעירים שנעדרו בעת מלחמת העולם הראשונה.

בקרוב: ראסל קרואו בתפקיד הבמאי
בקרוב: ראסל קרואו בתפקיד הבמאי

2013 היא שנה מוצלחת עבור זוכה האוסקר ראסל קרואו ("גלדיאטור"), בתחילת השנה קרואו כיכב על מסכי הקולנוע במותחן הפשע של אלן יוז "עיר שבורה" בתפקיד משובח בו הוכיח כי הוא מסוגל להיכנס לכל דמות שתוצע לו, בין אם זה השוטר הקשוח במותחן "אמריקן גנגסטר" ובין אם זה הנבל ההירואי במערבון "3:10 ליומה" וגם לעשות את זה על הצד הטוב ביותר.

לפני כשבוע עלה לאקרנים (ארה"ב) סרטו המדובר של זאק סניידר "איש הפלדה" בו קרואו נכנס לנעליו הכה גדולות של שחקן הקולנוע מרלון ברנדו הנפלא בגילום תפקידו של ג'ור-אל, אביו של קלארק קנט/ קאל-אל. לא פשוט להיכנס לנעליו של ברנדו הנחשב לפורץ דרך במשחקו המבטא רגשות אמיתיים ובמיניותו המופגנת. אך עם זאת, קרואו עמד במשימה ויותר מכך, הוא הצליח להביא את האיכויות השמורות רק לו בעת גילום דמותו של ג'ור-אל שעשה זאת באופן ניכר לחלוטין.



למרות שקרואו אוהב לגלם תפקידים מגוונים בז'אנרים שונים, הוא עדיין מעוניין לביים סרט משלו, שעל-פי דיווחי "הדדליין" מדובר בדרמה היסטורית בשם "אלוהי המים" אשר תופק על ידי אולפני "Fear of God" ואולפני "Hopscotch Features" האחראים על הפקת הסרט "אמהות מושלמות"', "לשמור על מר בנקס" בכיכובו של טום הנקס ובימים אלו הם מפיקים את סרט האימה "אני, פרנקנשטיין". כמו כן, את התסריט יכתבו התסריטאים האוסטרלים אנדרו אנסטסיוס ואנדרו נייט.

זו לא הפעם הראשונה בה שחקנים הוליוודים רצים להתנסות גם בתפקיד הבימוי, רק השנה מגיעים לבתי הקולנוע בארץ שני סרטים חדשים של שחקנים שהחליטו לעמוד לפני המצלמה, ביניהם; סת' רוגן ("אמא מלווה") אשר מגיעה אלינו עוד השנה בחודש אוגוסט עם סרט הקומדיה "סוף" המגולל את סיפורם של שישה חברים אשר מתעוררים לבוקר חדש ומגלים כי הם נמצאים בשיאה של פלישת חייזרים גדולה החוטפים את בני האדם.



גם השחקן ג'וזף גורדון לוויט ("עלייתו של האביר האפל") החליט להגשים את חלומו בבימוי סרטו "דון ג'ון", קומדיה חדשה המתמקדת בדון ג'ון (ג'וזף גורדון לוויט), אדם המכור למכון כושר, בנות ולהרבה סרטי פורנו עד שהוא פוגש באישה יפייפיה (סקרלט ג'והנסון) שבעת המפגש איתה הוא מבין שפורנו הוא לא הכל בחיים וכי לאהבה יש צדדים אחרים מעבר לרומנטיקה והניצוצות שבאוויר. הסרט צפוי לעלות למסכים באוקטובר 2013.



כמובן שלא שכחנו את הכוכב העולה ריאן גוסלינג ("המקום בתוך היער") שבימים אלו עובד על סרטו החדש "איך לתפוס מפלצת", מותחן פנטזיה בכיכובה של השחקנית הלוהטת כריסטינה הנדריקס ("מד-מן") המגלמת אם חד הורית לילד בגיל ההתבגרות אשר מוצא פתח המוביל אל עולם אפל השוכן מתחת לפני הים. לצערנו הסרט יגיע לאקרנים רק בשנה הבאה.

עובד שעות נוספות



וכעת נחזור אל ראסל קרואו שהפרויקט החדש שלו ללא ספק נשמע מעניין, "אלוהי המים" המתרחש בשנת 1919 ומגולל את סיפורו של אב אוסטרלי (בגילומו של ראסל קרואו) אשר מגיע לטורקיה כדי למצוא את שני בניו שנעלמו בעת מלחמת העולם הראשונה בקרב גליפולי שהתרחש בשנת 1915. את הסרט קרואו יצלם בהמשך השנה באוסטרליה ובטורקיה כדי להוסיף ריאליזם לסרט שימשוך את הצופים אל בתי הקולנוע בעת הקרנת הבכורה.

יש להניח כי סרטו של קרואו "אלוהי המים" יופק ברגע שיסיים את הצילומים לסרטו של דארן ארונופסקי "נח" בו קרואו יגלם את דמותו של נח איש תם בדורו כאשר אלוהים מזהיר אותו מפני המבול הגדול. אחר שקיבל את הבשורה נח מנסה להזהיר את אנשים הגרים בסביבתו, אך כשאלה לא מקשיבים לו, הוא אוסף את משפחתו ומכל חייה זכר ונקבה ומעלה אותם לתיבה. הסרט בכיכובם של ראסל קרואו, אמה ווטסון, לוגאן לרמן ודאגלס בות. הסרט צפוי לעלות על מסכי הקולנוע במרץ 2014.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על בקרוב: ראסל קרואו בתפקיד הבמאי
סרטים בקולנוע