צפו: החברה החדשה של ג'וזף גורדון לוויט

קולנוע
לאחר הטריילר הראשון והמבדר, נחשף הקליפ הראשון לסרטו של ג'וזף גורדון לוויט "דון ג'ון" בו דון עושה היכרות עם ברברה לאביו שאינו מתבייש ומסתכל על ישבנה של הגברת הלוהטת.

צפו: החברה החדשה של ג'וזף גורדון לוויט
צפו: החברה החדשה של ג'וזף גורדון לוויט

אז לאחר שצפינו בטריילר הראשון של סרט הקומדיה "דון ג'ון" שהיה מהנה ומגוחך במובן של מצחיק, אולפני "HitRecord Films" שחררו את הקליפ הראשון המציג את ההכרות בין חברתו הלוהטת של דון ג'ון לבין אביו ג'ון האב שהתלהב יותר מבנו. אומנם מדובר ב-55 שניות מעטות, אך קטע הוידאו עולה על הציפיות ומשאיר טעם של עוד.

בקליפ מוצג דון ג'ון (ג'וזף גורדון לוויט) אשר מביא אל ביתו את חברתו הסקסית בטירוף ברברה (סקרלט ג'והנסון) שאותה הוא מכיר להוריו ג'ון האב (טוני דנזה) ואנג'לה (גלן הדלי) שזה בהחלט עניין גדולה עבורו. אביו ש לדון מצטייר כמו בנו שינו מחלק תשומת לב ולו במקצת, אלא אם כן עומד מולו חזה שופע כמו של סקרלט ג'והנסון (ומי יכול להאשים אותו?).



ג'ון מרטלו (ג'וזף גורדון לוויט) הוא בחור קשוח, נאה מהסוג של פעם, חבריו קוראים לו דון ג'ון בשל יכולתו "למשוך" אישה חדשה בכל סוף שבוע, אך עם זאת, הסטוץ הטוב ביותר אינו משתווה לאושר שלו כשהוא מוצא עצמו לבד אל מול מסך המחשב עם קרם ידיים ונייר טואלט. ברברה שוגרמן (סקרלט ג'והנסון) היא בחורה חכמה, יפה וטובה אשר גדלה על הסרטים הרומנטיים של הוליווד, היא נחושה בדעתה למצוא את נסיך החלומות שלה ואיתו לרכב לעבר השקיעה.

סיפורו של דון ג'ון הוא על דמות המכורה להמון סרטי פורנו ושאינו מוכן לראות את התנהגותו כבעייתית. אבל כשהוא פוגש את ברברה, החשיבה שלו לגבי הסקס וההרגלים השנים בהם צפה בפורנו ללא הפסקה משתנים לחלוטין, ובני הזוג חולקים רומנטיקה שגרתית שלמרבה המזל אינה מחזיקה מעמד, כך לפחות זה נראה בתחילת הקשר של השניים.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על צפו: החברה החדשה של ג'וזף גורדון לוויט
סרטים בקולנוע